• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Phoenix Riley Rosella
    " Ik eh denk dat ik zo moet gaan. Ik hoor hier gewoon niet" zegt Kyle zacht. Ik sla mijn ogen neer, laat mijn schouders hangen en bijt zacht op mijn lip. "Oke" fluister ik. "Als jij dat zo voelt" fluister ik haast onhoorbaar. Fijn! Weer een jongen die weg rent om wat ik heb. Bedankt Tante! Heel erg bedankt...Ik sla mijn armen even over elkaar en blijf naar mijn voeten kijken.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Kyle Dyer

'Oké,' fluisterde ze. Ik keek haar een beetje ongemakkelijk aan. Haar schouders hingen en ze had zachtjes op haar lip gebeten. 'Als jij dat zo voelt,' fluisterde ze bijna onhoorbaar, maar toch hoorde ik het nog net.
    'H-het spijt mij,' zei ik zachtjes terwijl ik de woonkamer uitliep. Ik draaide mijzelf nog eventjes om naar Phoenix.
    'Ik kan hier niet aan wennen. Zo groot, zo veel, zo onwerkelijk. Ik voel me hier niet fijn. Met jou is het wel fijn, maar dit huis niet. Het spijt mij,' zei ik zachtjes en ik ging op zoek naar de uitgang. Waar was die ook al weer?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Phoenix Riley Rosella
    Ik hoor Kyle praten maar het gaat eigenlijk langs mij heen. Hij loopt de woonkamer uit. Ik laat me langs de bank op de grond zakken, leg mijn armen om mijn knieen met mijn hoofd erop. Ik begin te snikken. Niet eens omdat Kyle weg ging. Omdat hij weg ging omdat ik dit huis heb en deze spullen. Ik heb het ook alleen maar geerft. Ik bijt op mijn lip om proberen te stoppen met huilen. Het lukt niet en blijf snikken.

Kyle Dyer

Ik kwam verschillende kamers tegen, maar niet de juiste deur. Ik keek om mij heen. Het was allemaal zo groot en zo onduidelijk! Ik beet even op mijn lip en voelde mij gewoon langzamerhand gewoon een beetje gek worden door de ruimte.
    'Phoenix!' riep ik lichtelijk angstig terwijl ik nog rond liep. 'Phoenix!'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Phoenix Riley Rosella
    "Phoenix!" Hoor ik. Langzaam til ik mijn hoofd op. "Phoenix!" Hoor ik nogmaals. Ik veeg mijn wangen droog en krabbel overeind. Hij wilde zo graag weg van me en kan niet eens zelf de uitgang vinden. Ik loop langzaam naar de deur. Ik kijk nog even in de spiegel. Fijn jank gezicht ook nog! Ik zie mijn onderlip weer trillen nee! Je gaat niet huilen. Ik loop snel door en open de deur waar ik het geluid vandaan hoorde en zie Kyle. "Je bent in de verkeerde kamer weetje" zeg ik droogjes.

Kyle Dyer

'Je bent in de verkeerde kamer weetje,' hoorde ik opeens. Ik keek op en keek naar Phoenix. Ik knikte.
    'Ik weet het.. I-ik ben de weg kwijt. Ik heb alle deuren geprobeerd! Maar ik kan het niet vinden e-en... Phoenix?' vroeg ik en ik liep iets naar haar toe.
    'H-heb je gehuild?' vroeg ik zachtjes. 'Toch niet om mij hea? Ohh Phoenix! Alsjeblieft het spijt mij. Als ik het kon wil ik echt wel blijven, m-maar ik voel me zo ongemakkelijk. Het is zo groot en zo veel. Mijn huis is klein en weinig en simpel. Mijn hele leven was van weinig en simpel.' Ik beet op mijn lip.

Phoenix Riley Rosella
    "Toch niet om mij hea? Ohh Phoenix! Alsjeblieft het spijt mij. Als ik het kon wil ik echt wel blijven, m-maar ik voel me zo ongemakkelijk. Het is zo groot en zo veel. Mijn huis is klein en weinig en simpel. Mijn hele leven was van weinig en simpel" Ik kijk Kyle niet aan, maar ergens naar zijn borst. Ik neem niet eens de moeite om smoesjes te verzinnen dat ik niet gehuilt heb, dat heb ik wel en om hem. "Ik heb hier ook niet om gevraagd" mompel ik. "Maar je mag gaan als je wilt. Je zal tenslotte niet de eerste zijn" mompel ik. Ik loop de kamer uit en leun dan tegen de muur vlak naast de deur. "Daar is de voordeur. Alleen maar rechtdoor. Is de enige deur die er uit ziet als een voor deur" zeg ik en ik wijs naar rechts, ondertussen blijf ik naar mijn voeten kijken.

[ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 1:34 ]

Kyle Dyer

'Ik heb hier ook niet om gevraagd, maar je mag gaan als je wilt. Je zal tenslotte niet de eerste zijn,' mompelde ze. Ze liep de kamer uit en leunde toen tegen de muur vlak naast een deur.
    'Daar is de voordeur. Alleen maar rechtdoor. Is de enige deur die er uit ziet als een voor deur,' zei ze en ze wees naar rechts. Ze bleef naar haar voeten kijken. Ik liep erheen en opende de deur en inderdaad deze deur leidde naar buiten. Ik keek eventjes naar Phoenix.
    'Het spijt mij,' zei ik zachtjes en liep naar buiten, ik wou de deur dicht doen, maar bedacht me. Ik liep weer terug en ik keek naar Phoenix.
    'Phoenix?' vroeg ik zachtjes. 'Wil je nog met mij wandelen?' vroeg ik zachtjes. 'Ik kan je zo niet achterlaten.'

Phoenix Riley Rosella
    "Phoenix, wil je nog met mij wandelen? Ik kan je niet zo achterlaten" ik kijk op en kijk Kyle voor slechts een paar Seconden aan. Wil ik wel met hem wandelen of doet hij het alleen maar uit medelijden? Ik zwijg even. "Is dit omdat je met me wilt wandelen, of is dit uit medelijden? Eerlijk.." Mompel ik. Ik zwijg weer even. "Als je echt met me wil wandelen, wil ik mee. Als het uit medelijden is..." Ik schud mijn hoofd even.

Nathan Deleon

'Is dit omdat je met me wilt wandelen, of is dit uit medelijden? Eerlijk..' mompelde ze en ze zweeg even. 'Als je echt met me wil wandelen, wil ik mee. Als het uit medelijden is...' zei ze en ze schudde haar hoofd even. Ik dacht eventjes na over de juiste woorden die ik wou zeggen. Ik deed het uit medelijden, maar ook weer niet. Ik bleef haar aan kijken, alleen naar haar en niet naar de rest van het huis. Het huis maakte mij gek.
    'Beide,' zei ik eerlijk. 'Uit medelijden, maar ook omdat ik nog steeds graag met je wandel,' zei ik zachtjes. Ik stak mijn hand naar haar uit in de hoop dat zij die aannam. 'Het is mijn schuld dat je nu zo bent. Ik wou dat echt niet, het spijt mij.'

phoenix riley rosella
    "Beide. Uit medelijde maar ook omdat ik nog steeds graag met je wandel" Ik kijk naar mijn voeten en bijt hard op mijn lip. "Het is mijn schuld dat je nu zo bent en dat wilde ik echt niet het spijt mij" Ik bijt nog harder op mijn lip om de tranen tegen te houden als ik van mijn ooghoek zijn hand naar me toe zie komen. Ik twijfel even en pak zijn hand dan toch aan.

Kyle Dyer

Ze leek te twijfelen maar ze pak dan toch mijn hand. Zachtjes trok ik haar mee naar buiten en sloot de deur achter ons dicht. Ik liep met haar naar voren.
    'Het spijt mij echt Phoenix,' zei ik zachtjes terwijl ik haar hand weer los liet. 'Ik ben gewoon niet zo van het luxe.. Ik ben het tegenovergestelde. Ik kan er niet aan wennen. Het spijt mij Phoenix.'

Phoenix Riley Rosella
    Als Kyle me weer allemaal excusses begint te vertellen draai ik mijn hoofd weg. "Houd op!" Zeg ik na een tijdje. "Ik weet nu wel dat ik een te groot huis heb en teveel luxe spullen heb!" Ik bijt weer op mijn lip. "Ik kan er niks aan doen oke! Ik heb het geerft oke! Dacht je dat ik dit wilde en er om heb gevraagd? Elke man weg zien rennen om mijn luxe?! Nou nee!!" Ik blijf staan en veeg ruw de tranen van mijn wangen en ooghoeken.

Kyle Dyer

'Houd op!' zei ze na een tijdje. Geschrokken keek ik haar aan.
    'Ik weet nu wel dat ik een te groot huis heb en teveel luxe spullen heb! Ik kan er niks aan doen oke! Ik heb het geerft oke! Dacht je dat ik dit wilde en er om heb gevraagd? Elke man weg zien rennen om mijn luxe?! Nou nee!!'
    Ruw veegde ze haar tranen weg. Ik keek haar geschrokken aan en keek toen omlaag naar de grond.
    'Sorry,' zei ik zachtjes. Ik stopte mijn handen in mijn broek zakken en liep verder. Ik wist niet of ze nog mee wou of niet, zo niet dan helaas. Ik keek naar de grond terwijl ik verder liep.

Phoenix Riley Rosella
    Ik sla mijn handen voor mijn gezicht. Ik voel dat ik aangestaart word en ik twijfel of ik mijn huis in moet rennen of verder moet lopen. Hij zal me nu vast een lomperik vinden en wil me nooit meer zien. Stoppen met huilen Phoenix. Je staat op de fucking straat! Ik veeg mijn tranen weg en sla mijn armen om mezelf heen.