• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

[Hahaha oké. Dan kunnen Blaise en Alice zeker lekker weg lolol.]

Your make-up is terrible

[Néééééééé! Ik wil niet naar Angel! Hééélp! Mama! X.X]

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 18:57 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

(Pff, hoe kom je daar nu bij? Alsof Blaise en Alice weg willen -gayhand-

Je hebt ons door
    Maar aan the bright side: nu heb je iets spannends om te doen (; )

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Blaise | Hunter.
    Ik kijk weer even naar haar en glimlach zwakjes op het schaamrood dat op haar wangen glijd. ‘Dat klinkt helemaal niet slecht.’ Ze loopt wat tegen me aan en ik grijns lichtjes, met een blik in mijn ogen waarvan ik zelf niet weet wat dat betekend.
    Als we bij de auto aankomen, legt ze iets onder het been van het meisje, zodat er geen bloed op de achterbank komt. Op het moment dat ik ben ingestapt, start ze de auto en vliegt ineens over de weg, waardoor ik alwéér moet lachen. ‘Heb je haast, Alice?’ grijns ik plagend naar haar en kijk haar met een uitdagende blik in mijn ogen aan.
    Ik doe nog snel mijn gordel om en leg mijn hand even tegen mijn blote borstkas, waar ik mijn hart voel kloppen. Ze rijd zo snel dat ik me afvraag of het meisje achterin er nog wel goed ligt.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Frodo schreef:
    (Pff, hoe kom je daar nu bij? Alsof Blaise en Alice weg willen -gayhand-

Je hebt ons door
    Maar aan the bright side: nu heb je iets spannends om te doen (; )

(Hahaha, geen smoesjes hé! Niet erom heen praten, ...want natuurlijk willen Alice en Blaise weg! -winkwink-)

Phoenix Riley Rosella |heks
    "Je wilt me wel heel graag aan het zwemmen krijgen telkens of niet?" Vraagt Kyle na me een speels duwtje gegeven te hebben. "Of ik je wel eens zonder shirt wil zien? Jazeker!" Ik grijns even breed. Knipoog en loop dan mijn kamer uit. Zo dat had hij vast niet verwacht. Grijnzend loop ik de trap af.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Alice Hale | Hunter

De schaterlach van Blaise vult de auto. ‘Heb je haast, Alice?’
    'Ik haast? Ik heb nooit haast. Zelfs nu heb ik geen haast.' ik moet zelf ook grinniken omdat ik me hier toch niet uit kan praten. Daarbij, de blik in zijn ogen vertelt me genoeg dat hij dit ook wil.
    Het duurt niet lang voor we bij het hoofdkwartier zijn. Ik doe de deur open en sta er maar een beetje.
    'Euhm... Blaise? Jij bent wat sterker dan mij. Je kan niet tegen me op maar fysiek kan je wat meer hebben.' zeg ik met een uitgestreken gezicht.

Blaise | Hunter.
    'Ik haast? Ik heb nooit haast. Zelfs nu heb ik geen haast.' Ze moet erbij grinniken, wat voor mij een licht gegrinnik en een scheve grijns op mijn gezicht zorgt. Even kijk ik achterom en merk nog dat het meisje goed ligt, een beetje verschoven, maar verder niets.
    En Alice rijd nog wel als een maniak over de weg, het verbaasd me.
    Even later staan we voor het hoofdkwartier en Alice doet de deur open, waarna ik die van mij open doe en naast Alice ga staan. 'Euhm... Blaise? Jij bent wat sterker dan mij. Je kan niet tegen me op maar fysiek kan je wat meer hebben.'
    Mijn linker mondhoek trek ik vermakelijk omhoog, pak zonder wat te zeggen het meisje op en gooi haar weer over mijn schouder. 'Als jij hier wacht, breng ik haar naar Angel, áls ik haar kan vinden.' Zuchtte ik even en liep toen weg.

Alice Hale | Hunter

'Als jij hier wacht, breng ik haar naar Angel, áls ik haar kan vinden.' zegt Blaise nadat hij grinnikte. Hij liep weg en ik bleef achter met een gevoel dat er iets niet klopte.
    'Wacht Blaise! Ik ga met je mee. Angel moet weten van het versje.' ik weet zelf ook wel dat het een smoes is maar ik wil zien hoe de sfeer tussen hen is. Ik wil weten of ze nog steeds... iets voor elkaar voelen.

(**** binnen een half uur vertrek ik naar het restaurant, net nu het zo spannend is..)

Kyle Dyer

'Of ik je wel eens zonder shirt wil zien? Jazeker!' zei ze en ze grijnsde eventjes breed. Ze knipoogde naar me en liep er toen van door. Ik knipperde paar keer met mijn ogen en liep toen achter haar aan.
    'Niet zo snel!' riep ik toen ik haar de trap af zag gaan. Ik ging achter haar aan.
    'Meende je dat nou wat je zei?' vroeg ik met rode wangen. 'D-dat je mij wilt zien zonder shirt? W-waarom?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Blaise | Hunter.
    'Wacht Blaise! Ik ga met je mee. Angel moet weten van het versje.'
    Ze rende me achterna en kwam daarna naast me lopen en terwijl we door de gangen liepen op zoek naar Angel, zuchtte ik en stopte ik even, waarna ik Alice aankeek.
    Een serieuze blik op mijn gezicht, 'Alice, je vertrouwd me niet.' Meldde ik haar, want ik had heus wel door dat ze dat zei om toch met me mee te lopen. Angel hoefde echt niet dat versje te horen hoor.

Phoenix Riley Rosella |heks
    "Meende je dat nou? D-dat je mij zonder shirt wilt zien? W-waarom?" Vraagt Kyle met rode wangen. Ik lach even en draai me om. "Vanwege dat gezicht dat je trekt. Ik grijns breed "dat is zo schattig!" Ik druk een vluchtig kusje op zijn neus en ren verder de trap af en loop dan door de keuken in om de popcorn machine te zoeken.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Angelica Wolfe - Hunter

Ik druk nog altijd woest op het knopje, de koffie gaat me echt te langzaam nu. Kwaad veeg ik de mok van het kastje af die daarna met een verplinterend geluid op de grond kapot valt. Ik schop met mijn hak tegen het kastje aan en mompel iets vloekends over die stomme, harde kast en mijn pijnlijke teen terwijl ik het niet wil uitgillen de pijn. Ik schop nog eens tegen een scherf en pak uiteindelijk maar een nieuwe mok die ik met een klap op het kastje neerzet. Schiet nou maar op, verdomde koffie, anders staat jou hetzelfde lot te wachten!

Your make-up is terrible

Kyle Dyer

Ik lachte eventjes en ze draaide zich om. 'Vanwege dat gezicht dat je trekt. Dat is zo schattig!' zei ze, ze drukte vluchtig een kusje op mijn neus en rende de trap verder af. Ik volgde haar gelijk. Bij de ingang van de keuken bleef ik staan en keek toe hoe zij wat aan het zoeken was.
    'Hoezo was die schattig?' vroeg ik aan haar. Ik liep naar haar toe en bleef voor haar stil staan.
    'En je kuste mijn neus!' zei ik verbaasd terwijl ik haar gezicht bekeek.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

(Hahaha, omg, Nikki, zoals jij in je post beschrijft, ben ik in de ochtend. :') )