• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik heb het gevonden. Je mag het wel voor me pakken!' zei ze. Ik keek haar aan en zag haar wijzen naar iets. Ik liep naar haar toe en keek naar waar ze wees.
    'Ik ben niet zo groot,' zei ze zachtjes en ze knipperde met haar grote bambi ogen. Eventjes bleef ik staren in haar ogen en knipperde een paar keer.
    'Ehm ja. Ik heb vroeger genoeg melk gedronken. Nu ben ik groot,' zei ik met een klein lachje. Zonder moeite pakte ik de machine en zette ik hem neer op het aanrecht.
    'Kan ik nog iets voor je doen?' vroeg ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Wil 't lukken, lie-" hoor ik Blaise zijn stem plotseling. Ik giet de koffie die ik aan het inschenken was half over de rand heen en grom er tegen. "Angel." verbeterd hij zichzelf. Er is dus flink wat gebeurd in de tijd dat ik hun alleen gelaten heb.
    "Nee." snauw ik naar hem en veeg mijn natte koffiehanden aan mijn rok af, wat behoorlijk prikt omdat het loeihete koffie was. Dan pas kijk ik op en zie ik Blaise staan. Het eerste wat me opvalt is dat hij geen shirt onder zijn jas draagt en dan pas het bewusteloze meisje op zijn schouder.
    "Wie is dat? Is ze... leeft ze nog?" vraag ik geschrokken en kijk hem aan.


    Your make-up is terrible

    Blaise | Hunter.
    'Nee.' snauwde ze richting mij en veegde ondertussen haar natte koffiehanden aan haar rok vast, waardoor ik een licht schuldgevoel kreeg en dan niet alleen vanwege de seks die we hadden gehad. Hoe zou Angel hier tegenover staan, wat zou zij ervan vinden?
    Ze keek op en er komt een geschrokken blik op haar gezicht. 'Wie is dat? Is ze... leeft ze nog?' Ik knik gelijk op haar vraag en zucht even, omdat ik me nu best wel moe voel.
    'Dit is.. nou ja, een heks zonder naam. Ze sprak een spreuk uit waardoor Alice en ik een paar meter de lucht in vlogen, dus schoot ik haar in haar been. Ze is nu enkel bewusteloos.' Legde ik haar uit, waarna er een ongemakkelijke blik op mijn gezicht kwam, 'Eh, Alice.. ze zit nu in de auto, ze wacht op mij.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    "Dit is.. nou ja, een heks zonder naam. Ze sprak een spreuk uit waardoor Alice en ik een paar meter de lucht in vlogen, dus schoot ik haar in haar been. Ze is nu enkel bewusteloos." legt hij uit en kijkt me dan wat ongemakkelijk aan. Jezus, hij heeft het wel geflikt met Alice en ik? Ik heb alleen mijn hoofd tegen het stuur gestoten door mijn eigen schuld nog wel.
    "Eh, Alice.. ze zit nu in de auto, ze wacht op mij." Ik zucht geïrriteerd.
    "Moeten jullie iets doen dan?" vraag ik kattig. "Nog meer heksen vangen met z'n tweetjes?" Ik laat hem geen antwoord geven door weg te lopen en mijn koffie gewoon achter te laten. Ik haat die koffie nu al, ik wil hem niet meer opdrinken.
    "Kom mee. Als je tenminste nog tijd hebt om haar voor mij te dragen."


    Your make-up is terrible

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Kan ik nog iets voor je doen?" Vraagt Kyle vriendelijk na me even recht aangekeken te hebben. Ik kijk hem glimlachend aan. "Ja zeggen of je zoet of zout wilt" ik grinnik eventjes. "Dit is mijn geweldige popcorn machine. Die me tante gekocht heeft nadat het uit was gegaan. Na een week kon ik geen popcorn meer zien" ik grinnik even om de herinnering. "Nu lust ik het wel weer trouwens"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ja zeggen of je zoet of zout wilt,' zei ze en ze grinnikte eventjes. 'Dit is mijn geweldige popcorn machine. Die me tante gekocht heeft nadat het uit was gegaan. Na een week kon ik geen popcorn meer zien. Nu lust ik het wel weer trouwens.' Ik lachte eventjes.
    'Dat is dan mooi, want ik was niet van plan om alles in mijn eentje op te eten, maar mij maakt het niet uit. Ik vind ze allebei lekker,' zei ik en likte eventjes vlug langs mijn lippen. 'Zo lang je daar maar geen slaap middel op doe zoals op je wang!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    ‘Moeten jullie iets doen dan?’ vraagt ze opeens kattig en ik zucht diep. ‘Nog meer heksen vangen met z’n tweetjes?’ Ik open mijn mond om gelijk terug te antwoorden, maar ze is me voor. ‘Kom mee. Als je tenminste nog tijd hebt om haar voor mij te dragen.’
    Hard bijt ik op mijn lip tot deze iets bloed en voel de ijzersmaak in mijn mond, waardoor ik met mijn tong erover heen lik en haar hierna aankijk. Jezus, is ze ongesteld of zo? Of wordt ze zo geïrriteerd omdat ze die verdomde koffie niet heeft?
    ‘Angelica, wat is het probleem? Moet je koffie?’ Ik pak de mok, gooi er wat koffie in en strek mijn arm dan uit richting haar, met de kop koffie in mijn hand. ‘Misschien helpt het tegen je chagrijnige bui.’ Meld ik haar dan eerlijk en kijk haar hierbij aan.

    (Nu heb ik trek in koffie..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Ik vind allebei lekker zolang je er maar geen slaapmiddel op doet zoals op je wang!" Ik schiet even in de lach. "Zout goed genoeg dan?" Ik zet de machine aan. Doe de korrels er in en zout en na een tijdje hoor ik de eerste pop al! "Ik vind het altijd zon fijn geluid" zeg ik na de volgende pop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Angelica, wat is het probleem? Moet je koffie?" Hij pakt de mok, gooit er wat koffie in en strekt zijn arm dan uit richting mij, met de kop koffie in zijn hand. Na even aarzelen neem ik hem toch aan.
    "Misschien helpt het tegen je chagrijnige bui." zegt hij en kijkt mij aan. Ik zucht en schud mijn hoofd. Toch neem ik een grote slok.
    "Nee, ik heb eigenlijk geen koffie nodig." mompel ik en ik loop in stilte de gang op, twijfelend of ik hem de waarheid moet zeggen. Ik ga hem voor naar onze kleine ziekenzaal en open de deur zodat hij met haar op zijn schouder de deur door kan.
    "Het is gewoon..." Ik zucht en ga op een klein bureau zitten dat er staat. "Jij en Alice krijgen er mooi één te pakken en ik heb gefaalt. Dat is gewoon, nog een domper op deze dag. Als jullie ook gefaalt hadden, was mijn humeur vast beter." verklaar ik.
    "Was ik maar meegegaan." Ik kijk hem beschuldigend aan, aangezien het eigenlijk zijn schuld is dat ik niet meeging.
    [Hahaha gossie.]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik lachte om hoe ze deed en knikte. 'Ik vind het grappig klinken,' zei ik met een glimlachje en ik keek weer even naar Phoenix.
    'En zou is inderdaad goed genoeg,' zei ik met een klein afwezig glimlachje.
    'Jij bent eigenlijk best wel mooi,' mompelde ik opeens zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    Ik grinnik even en richt me weer op de machine waar allemaal popcorntjes in het bakje vallen. "Je bent eigenlijk best wel mooi" mompelt Kyle zachtjes. Ik kijk op en voel dat ik rood word. "Oh ehh" zeg ik zacht en blozend. "Dankje Kyle" ik kijk hem met een glimlach aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blaise | Hunter.
    Ze leek even te aarzelen, maar nam hem uiteindelijk toch aan. Op mijn opmerking van de chagrijnige bui, keek ze me even aan en zuchtte ze, toch nam ze hierna een grote slok.
    ‘Nee, ik heb eigenlijk geen koffie nodig.’ Ze loopt de gang op en ik loop haar achterna, en toen we uiteindelijk aankwamen deed ze de deur voor me open en ik legde het meisje kalm neer op één van de bedden.
    ‘Het is gewoon…’ Ze zuchtte, ging vervolgens op een klein bureau zitten. ‘Jij en Alice krijgen er mooi één te pakken en ik heb gefaald. Dat is gewoon, nog een domper op deze dag. Als jullie ook gefaald hadden, was mijn humeur vast beter.’ Verklaarde ze eerlijk en ik knikte even. Bedankt Angel, nu voelde ik me nóg schuldiger.
    ‘Was ik maar meegegaan.’ Ze keek me beschuldigend aan en ik zuchtte luid en geïrriteerd.
    ‘Goed, het is mijn schuld, is dat wat je wilde horen?’ Ik gooide mijn handen moedeloos in de lucht en draaide me van haar weg, waarna ik mijn hand door mijn haar haalde, niet wetende wat ik moest doen. ‘Het spijt me, oké? Misschien hadden we inderdaad ook geen seks moeten hebben, dan was het nu ook niet zo verdomd ongemakkelijk geweest.’ Gromde ik en keek haar hierbij aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyle Dyer

    'Oh ehh,' zei ze zachtjes en zag dat ze bloosde. 'Dank je Kyle,' zei ze en ze keek mij aan met een glimlach. Mijn ogen werden nu iets groter en ik keek haar verbaasd aan.
    'Z-zei ik dat hardop?' vroeg ik en merkte dat mijn wangen rood werden. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Eehhh..' Ik draaide mij zelf om en liep vlug weg. 'Ik eh.. Wacht daar wel ehh.. Ergens.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella |heks
    "Zei ik dat hardop. Ik ehhh wacht daar wel ehh ergens" zegt Kyle en hij loopt vlug weg. "Kyle wacht nou even!" Zeg ik en ik loop snel achter hem aan. "Kyle!" Als ik hem ingehaald heb pak ik zijn hand en trek hem wat naar me toe. "Kyle joh doe niet zo gek" zeg ik. "Je hoeft niet weg te lopen of te schamen omdat je dat zei, het was hartstikke lief van je" zeg ik zacht met een glimlach en ik knijp zacht in zijn hand.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij zucht luid en geïrriteerd, iets wat ik wel had kunnen verwachten.
    "Goed, het is mijn schuld, is dat wat je wilde horen?" Hij gooit bij die woorden zijn handen in de lucht en draait zich van me weg, waarna hij zijn hand door zijn haar haalt.
    "Het spijt me, oké? Misschien hadden we inderdaad ook geen seks moeten hebben, dan was het nu ook niet zo verdomd ongemakkelijk geweest." gromt hij en hij kijkt me aan. Ik kijk hem een beetje ongelovig aan en sla mijn armen verdedigend over elkaar heen.
    "Geweldig dat je er nu alweer spijt van hebt." zeg ik kattig. "Misschien is het wel een beetje awkward maar daar gaat het echt niet om nu hoor. Je ego word echt te groot, Blaise." Ik sla mijn been over mijn andere been heen waardoor mijn rok omhoog kruipt.
    "Ik ben teleurgesteld in mijn kwaliteiten als hunter en jaloers op jullie omdat jullie haar hebben." Ik knik naar het bewusteloze meisje op het bed.


    Your make-up is terrible