• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Ja ik vind het goed*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik zie vaag mijn mobiel oplichten. Als ze het zien ben ik de lul. Ik haal diep adem en kijk Julie aan. 'Ik kom terug, houd je sterk.' Ik begin te rennen en pak mijn mobiel in mijn hand. Ik druk ondertussen op bellen, terwijl ik omkijk. Vaag zie ik dat iemand me achterna gaat. Nee! Shit! Ik ren door. Alsjeblieft neem op! neem op! Mijn ademhaling gaat sneller. Ik ren door. Ik zal niet opgeven!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Als ik eindelijk weer bij de ingang ben, sta ik een beetje met mijn hand in mijn zak terwijl ik mijn sigaret op rook. Ik leun tegen het gebouw aan en gooi de peuk weg en kijk er niet meer naar om, ik zucht dat roken had ik van mijn hele leuke bad boy jaren op de middelbare school mee gekregen en ik kan mezelf er wel voor doodslaan. Mijn hand dwarreled nog een keer door mijn haar en ik voel opeens mijn telefoon trillen ik pak hem op "Hallo" zeg ik met een vragende stem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoor dat er opgenomen wordt. 'je moet ons helpen!' Ik voel een hand op mijn schouder. 'Laat me los!' Ik trap naar achter. Volgens mij was hij raak. Ik begin weer te rennen. 'Ze willen iets van Julie...' Ik zwijg even. 'Met wie spreek ik eigenlijk?' Ik kijk in paniek om me heen. De gang liep dood. De jongen stond voor me. 'Geef die mobiel of ik doe jouw en Julie wat Amy,' lacht hij vals. Ik ril en kijk hem angstig aan. Ik adem hijgend en angstig in en uit met de mobiel in mijn han geklemd.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister verward naar de paniekerige stem van Amy en mijn hart begint op volle toeren te pompen "Ik ben het Jamie" zeg ik en mijn lichaam verstijfd wat ik ga rechtop staan en kijk druk om me heen "Maar waar zijn jullie dan,, of waar ben jij" vraag ik hard en rustig, ik had ondertussen wel geleerd dat ik rustig moest blijven in dit soort situaties en ik begin om me heen te lopen maar ik zie nog niks "Amy waar ben je" zeg ik nog een keer "Anders kan ik niks"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem angstig aan. De stem van Jamie dringt tot me door. 'Ik... Ik weet het niet.' De jongens loopt op me af. Ik ren op hem af. Een helse pijn gaat door me arm heen. 'Godver.' Ik begin te rennen. 'Hij heeft me geraakt met een mes,' Sis ik. Ik kijk om en ren door. 'Ik kom naar de school! Maar Julie..!' een traan stroomt over mijn wang. Ik zie het terrein aankomen lopen. 'Ik ben er... Ik ben er,' huil ik. Ik ren door naar binnen en haal opgelucht adem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Is Amy binnen op het terrein of in de school ?
    Ja ik weet domme vraag maar ik ben echt nog maar een half uurtje wakker*

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:31 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Hmm, ik denk dat de meningen daarover verschillen," grinnikt ze.
    "Natalya!" schreeuw ik luid, zo hard dat de meneer van de patatkraam komt kijken wat er aan de hand is.
    Ik gebaar dat het goed is en hij verdwijnt weer. "Denk niet zo over me," zeg ik bedroeft.
    "Als je me goed kent, weet je dat daar behoorlijk wat voor nodig is," grijnst ze.
    Ik knik kort. "Dat weet ik," mompel ik.
    "Dus dat gaat niet zo snel. En tuurlijk kan je wel een meisje krijgen, de meisje uit je les liggen vast aan je voeten," vervolgt ze.
    Ik schud mijn hoofd. "Ik wil geen leraar-leerling relatie," zeg ik tegen haar. "Want ik heb liever mensen van mijn eigen leeftijd," vervolg ik en pak mijn bakje patat aan. "Danku," mompel ik, werp een blik op de kassa en leg het bedrag dat op de display staat op de toonbank neer, zodat ik voor mezelf en voor Natalya betaald heb.

    Natalya Winter Crawford
    'Natalya!' schreeuwt Chris. De eigenaar van de patatkraam komt er aan gelopen maar Chris gebaart al dat alles goed is waarna hij weer weggaat. 'Denk niet zo over me,' zegt hij bedroeft.
    'Hmmm, vooruit dan maar. Ik zal je niet meer aanzien voor een seksverslaafde,' grinnik ik.
    'Dat weet ik,' mompelt hij.
    'Dan weet je dus dat het ook geen zin heeft om een poging te doen,' zeg ik onschuldig.
    Na de opmerking over de meisjes in zijn les schudt hij zijn hoofd. 'Ik wil geen leraar-leerling relatie. Want ik heb liever mensen van mijn eigen leeftijd,' zegt hij terwijl hij zijn bakje patat pakt. 'Dank u,' mompelt hij. Ik glimlach even naar de jongen achter de kassa en pak dan ook mijn bakje patat. 'Ik zei ook niet dat jij die meisjes leuk vindt, alleen dat zij jou misschien leuk vinden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [op terrein]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Hmmm, vooruit dan maar. Ik zal je niet meer aanzien voor een seksverslaafde," grinnikt ze.
    "Dan weet je dus dat het ook geen zin heeft om een poging te doen," voegt ze er direct aan toe.
    Ik haal mijn schouders op. "Helaas," zeg ik nep-balend.
    "Ik zei ook niet dat jij die meisjes leuk vindt, alleen dat zij jou misschien leuk vinden,"
    Ik kijk haar aan. "Weet ik veel of ze mij leuk vinden. Als je het wil weten moet je het maar gaan vragen," zeg ik met een glimlach en ga even verderop op een bankje zitten om mijn patat op te eten.

    Natalya Winter Crawford
    'Helaas,' zegt Chris schouderophalend.
    'Weet ik veel of ze mij leuk vinden. Als het wil weten moet je het maar gaan vragen,' glimlacht hij waarna hij naar een bankje loopt en daar op gaat zitten.
    Ik grinnik even en ga dan naast hem zitten. 'Zal ik doen'. Ik begin te lachen als ik zie dat hij wat saus op zijn wang heeft zitten. 'Je moet echt leren netter te eten,' zeg ik op een plagerige toon terwijl ik naar zijn wang wijs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Kan je met Jamie reageren?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Zal ik doen," zegt ze.
    "Laat je me dan wel weten wat ze over me zeggen?" vraag ik met een grijns.
    Plotseling begint ze te lachen en ik kijk haar verbaasd aan.
    "Wat?" mompel ik en frons mijn wenkbrauwen.
    "Je moet echt leren netter te eten," zegt ze en wijst naar mijn wang.
    Met het servetje dat we gekregen hebben, veeg ik mijn wang schoon. "Waarom? Ik ben toch netjes en dit kan gebeuren," zeg ik tegen haar. Vrijwel direct schiet me iets te binnen. Ik haal mijn vinger door de saus en maak een streep op haar gezicht. "Zie je, zoiets kan gebeuren," lach ik.

    Natalya Winter Crawford
    Chris veegt met een servetje zijn wang schoon. 'Waarom? Ik ben toch netjes en dit kan gebeuren,' zegt hij. Dan haalt hij zijn vinger door de saus en maakt hij een streep op mijn gezicht. 'Zie je, zoiets kan gebeuren,' lacht hij.
    Ik rol met mijn ogen waarna ik heb servetje uit zijn handen pak en de saus weg haal. 'Soms is het echt lastig te geloven dat jij geen puber meer bent,' grinnik ik. 'En ja, ik zal zeggen wat ze van je vinden alleen betwijfel ik of het wel positief is,' vervolg ik op een plagerige toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered