• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sam
    Ik liet mijn blik op het zakje gummiberen vallen, dat op mijn been lag. Mijn mondhoeken krulden omhoog, en met twinkelende ogen keek ik hem aan.
    ''Voel je maar vereerd, ik geef niet vaak gummiberen weg,'' zei hij, en ik gaf hem een spontane knuffel, om vervolgens te grinniken.
    ''Dankjewel Wesley, ik voel me zeer vereerd.'' zei ik formeel, en begon aan mijn gummiberen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Dat is dan geregeld," glimlacht ze. "Maar wat wilde je zeggen?" vraagt ze nieuwsgierig.
    "Niks," antwoord ik direct.
    "Alleen als ik jou wat? En met een simpele niks kom je er niet vanaf dus vertel op,"
    Ik haal mijn schouders op. "Het is niet belangrijk," zeg ik met een glimlach.
    "Wanneer gaan we dan samen les geven en hoe laat?" zeg ik snel om het vorige onderwerp te vergeten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:55 ]

    Natalya Winter Crawford
    'Het is niet belangrijk,' glimlacht hij nadat hij zijn schouders heeft opgehaald.
    Ik krijg het nog wel een keer uit hem.
    'Wanneer gaan we dan samen les geven en hoe laat?' vraagt hij dan snel, waarschijnlijk tot een poging zodat ik het vorige onderwerp vergeet.
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat maakt me niet zoveel uit,' antwoord ik. 'Maar wat gaan we ze aan leren? Een routine?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik reageer zo, ben een beetje druk atm x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MoccaSins schreef:
    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat mijn telefoon zakken en hoor de angst en paniek in Amy haar stem en mijn ogen speuren de omgeving af, maar ik zie of hoor niks. Maar een paar seconden later zie ik Amy het terrein op rennen en ik begin richting haar te lopen. Mijn blik valt op haar arm waar ik bloed zie en ik knars wat op mijn tanden "Gaat het..." vraag ik bezorgt en kijk naar haar om te kijken of ik nog wat kan zien. "Wat is er gebeurt.." vraag ik weer en kijk even achter haar langs om te kijken of er nog iemand was.


    Amy Michels

    'Ja, het gaat wel.' Ik werp een blik op mijn arm dat ongelofelijk veel pijn deed. Dat deed er niet toe. Ze hadden Julie. 'Ik weet niet...' Ik kijk hem aan. 'Ik was aan het wandelen toen ik Julie zag, ze werd aangevallen door 2 jongens. Ik kon haar daar niet alleen achter laten!' Ik probeerde rustig te ademen en sluit eventjes mijn ogen. 'Dus ik ging erheen, om haar te helpen. Ik begon te vechten met een jongen en opeens haalde hij een mes. Ik had nog gezet dat ze mij moesten meenemen of wat ze ook van plan waren, maar dat kon niet want het heeft iets te maken met Julies broer. Ik wist dat we hulp nodig hadden, dus belde ik jouw...' Ik kijk Jamie aan. 'En rende weg, eentje, die met het mes, kwam me achterna en nou ja....' Ik houd mijn arm omhoog wat een felle pijn oplevert. Ik bijt op mijn tanden en kijk ernaar. 'We moeten Julie helpen!' Ik kijk hem gepaniekeerd, bezorgd en machteloos aan.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:25 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar het verhaal van Amy en haal een beetje nutteloos een hand door mijn haar en zet mijn kaken stevig op elkaar en span mijn vuist een beetje aan, "Waar is Julie nu dan.." vraag ik snel, ze moest snel weg bij die jongens want anders zou het niet goed aflopen "Maar we moeten denk ik nog iemand er bij halen" zeg ik weer snel en kijk haar even aan "En je moet daar even naar laten kijken" zeg ik en pak even haar arm waar ik naar de wond kijk "En snel ook" ik kijk nog even om me heen voordat ik Amy weer aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach waterig. 'Mijn arm gaat wel. Ik kom hier niet vandaan, dus ik zou niet weten waar Julie is. Het enige dat ik weet is hoe je er kan komen en dat we moeten opschieten...' Ik kijk Jamie aan. 'We hebben niet meer hulp nodig. Ik heb die jongen ook weten te ontvluchten.' Ik kijk even naar mijn arm die onder het bloed zit. Het zag er niet goed uit en als ik er niet snel iets aan ging doen, zou ik best kans maken om teveel bloed te verliezen. Ik kijk Jamie doordringend aan. 'We moeten nu gaan.' Ik draai me al om en loop met grote passen weg. Straks vermoorde ze haar nog!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ik ben ff naar de winkel*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik moet tennissen. Ben om kwart voor 7 weer online:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    Ze haalt haar schouders op. "Dat maakt me niet zoveel uit," antwoord ze. "Maar wat gaan we aan ze leren? Een routine?"
    "Ik zal te denken aan een simpele choreografie," zeg ik tegen haar. "Ideeën voor muziek?" vraag ik aan haar.
    "Als je maar niet denkt dat ik tuttig modern ga dansen, want dat kan ik echt niet," grinnik ik.

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    William Jake O'Donnel

    Ze grinnikte eventjes, "Maar ik heb er een reden voor, bij jou kan ik er geen bedenken" zei ze op een spottende manier. Ik was net van plan in tranen uit te barsten toen ze me in mijn zij prikte, "Grapje". Ik maakte een rare beweging aangezien ze net tussen 2 ribben had geprikt en een soort van kietelde toen ze haar hand door haar blonde haren haalde. Ik keek haar met een gemaakt boos gezicht aan en keek toen beledigd weg. Bijna onmiddelijk draaide ik mijn hoofd terug haar kant op, "Ik had acteerschool moeten doen, vind je ook niet ?" vroeg ik met een ontblote glimlach.

    Chàrline
    ''Ik had acteerschool moeten doen, vind je ook niet?'' vroeg hij glimlachend.
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Zo goed was je inderdaad niet, nee.'' grinnikte ik spottend, en keek hem aan.
    Het was rustig in de meisjeszaal; we waren de enige. Ik gokte dat de meesten buiten waren, aangezien het best lekker weer was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julie Lia Adams

    Ik zucht opgelucht als Julie weg is em Lucas laat mijn armen los. Ik draai ze een beetje en kijk hem boos aan. 'Dat jullie mijn broer nodig hebben betekend niet dat je mijn vrienden mag lastig vallen!' siste ik kwaad en ik keek hem boos aan. Ik kendehem al heel lang je zou kunnen zeggen mijn hele leven, maar sinds hij met Martijn omging werd hij achterbaks en sluw. Maikel kende ik ook al een tijdje, maar niet zo goed als Lucas. Hij lachte gemeen. 'Julie toch, je denkt toch niet dat je gewonnen heb, wij hebben iets nodig en je broer kan dat voorons regelen. Weet je nog' zei hij doordringend in mijn oor. Bij het idee dat hij zo dicht bij kwam huiverde ik even. Hij ging achter me staan en draaide me om. Ik keek hem expres niet aan, ik wist dat hij dat vervelend vondt. Hij legde zijn vinger onder mijn kin en trok zo mijn hoofd omhoog. Nu moest ik hem wel aankijken. Ik voelde zijn vlakke hand op mijn wang komen en een branende pijn trok door mijn wang. Ik greep naar mijn wang en kroop in een. Ik draaide me rug naar hem toe. 'Je doet precies wat ik zeg slet' siste hij in mijn oor. Mijn nek haartjes gingen overeind staan en ik huiverde. Hij trok me omhoog en schuurde zijn mannelijkheid tegen me aan. 'Zo'n mooi meisje als jij laat ik niet zo maar gaan' zei hij zacht en zoet. Bij de toon hoe hij het zei kon ik wel kotsen. Gadver zo zoet! Ik voelde zijn handen naar mijn borsten gaan en mijn adem stokte in mijn keel. In mijn ooghoeken zag ik Maikel aankomen lopem. 'Hé Maikel doe je mee?' vroeg hij grijnzend terwijl hij naar mijn kont ging. 'Laat me met rust!' zei ik en ik duwde me van hem af. 'Niet zo'n slimme zet Julie!' zei hij boos en hij pakte ruw het mes van Maikel over. Ik keek hem bang aan en deed een stapje naar achter. Ik keek om me heen en zag dat ik in het park dicht bij de stad was. Het had dus niet zoveel zin om tegaan schreeuwen. Ik zag hoe Lucasnaderdemethet mesin zijn hand. Ik keek er goed naar en zag dat er bloed op zat. 'Amy!' zei ik zacht. Hij grijnsde en liet het mes vallen. Een gevoel van opluchting ging door me heen. Ik voelde opeens zijn hand op mijn schouder en hij duwde me naar achter. Ik botste tegen iets hards aan en viel op de grond. Ik voelde iemand boven om me komen liggen. Ik opende mijn ogen en zag dat het Lucas was. Zijn handen waren overal. Ik zag hem grijnzen en voeld een pijn in mijn onderbuik. Zo wou ik mijn maagdelijkheid niet verliezen! Ik kreunde van de pijn en hoorde hem hard kreuen. Ik voelde een vies goedje in me en hij grijnsde gemeen. 'En dit was pas het begin' zei hij voor hij in het duister verdween. Ik deed snel mijn trainingsbroek weer aan en trok mijn vest ook weer aan. Hij gleed weer van mijn schouder af, dat maakteme niet uit. Ik barstte in tranen uit en liet me tegen de boom aan zakken. Ik trok mijn benen op en staarde voor me uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    William Jake O'Donnel

    "Jij bent ongelooflijk" zei ik vol ongeloof, "Mensen 2 keer na mekaar beledigen, Erge". Ik haalde de Samsung Galaxy uit mijn zak en ging naar mijn berichten. Ik trok een pruillipje, "Ik dacht nu toch echt dat ik een bericht had" zei ik teleurgesteld. Niet echt hoor, ik was blij dat ze gestopt waren met zagen dat ik terug moest komen. "Welke stijl doe je ?" vroeg ik toen mijn oceaanblauwe ogen weer naar haar gezicht gingen, "Wacht, niets, zeggen, Ballet ?".

    Going)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Veel plezier]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne