• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ben ik weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik tikte met mijn vingers op het ritme van mijn muziek, dat behoorlijk hard stond.
    Toen er een jongen plotseling in mijn zicht verscheen, slaakte ik een kreetje, en maakte een beweging waardoor mijn oortjes uitvielen.
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen, en keek naar de jongen. Mijn hart zat inmiddels ergens in mijn keel.
    Ik probeerde even op adem te komen.
    ''Hey.'' grinnikte ik, en krabte even aan mijn achterhoofd.
    Wat was ik toch weer charmant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk het andere meisje even aan "Sorry hoor" zeg ik met een glimlach "Ik hen me nooit gericht op de hele street/ hip hop scene van dansen" ik grinnik even en ga weer even staan en kijk even naar Amy die begint te dansen een of andere hip hop choreo en kijk er even naar en glimlach even. Ik draai me een beetje om en leun weer tegen de muur aan "Hmm ga je hier blijven en mij alleen laten" zeg ik en glimlach even "Maar nee ik wil ebst wel helpen als jullie me nodig hebben"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Een kreet verliet haar mond waarna ze een vage beweging maakte dat als gevolg had dat haar oortjes uit haar oren waren. Ze krabde aan haar achterhoofd, "Hey" zei ze. Ik keek zogezegd geshockt voor me uit, "Zie ik er dan zo slecht uit dat ik nu ookal mensen bang maak ?" vroeg ik, met een verdrietige ondertoon. Ik ging tegen het uiteinde van haar bed zitten, zonder schoenen natuurlijk, aangezien gebukt staan niet goed was voor mijn rug.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:53 ]

    Amy Michels

    Ik grinnik zachtjes en kijk Jamie met twinkelende ogen aan. 'Ja, misschien laat ik je wel alleen.' Ik draai me om naar Julie. 'Hoever zijn we al?' Ik kijk haar glimlachend aan en houd vanuit mijn ooghoek Jamie in de gaten. 'Ja, ik weet je te vinden als we hulp nodig hebben. Dit zijn pas twee stijlen en er zijn er natuurlijk veel meer. Waar kan ik de directeur vinden?' Ik kijk hem vragend aan. Ik was vastberaden dit idee voort te zetten. Het kon me niet schelen of iemand me steunde of niet... Jamie in ieder geval en Julie volgens mij ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Eeuuh ja nog dit dansje afmaken en dan nog één' zeg ik en ik werp nog een blik op Jamie. echt zin om me voor te stellen had ik niet en ik keek naar die twee. Wat was er he? Ik schudde zacht mijn hoofd en richte me op de muziek. 'Oké, dit mag dan wel strak' zeg ik grijnzend en ik kijk haar lachend aan. 'Daar ben je toch wel goed in?' schep ik er nog boven op en ik kijk snel naar Jaimie. Ik doe de beweging voor en kijk haar aan. 'Moet wel lukken toch?'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Charline
    "Nee! Ja! Nee! Ik bedoel-" een gefrustreerde zucht ontsnapte mijn mond.
    "Nee, ik heb je alleen niet horen aankomen," zei ik uiteindelijk, en het feit dat mijn poging tot een normale zin uitspreken aardig gelukt was, verbaasde me.
    "Dus, eh- wie ben je en wat doe je in de meisjeszaal?" Vroeg ik hem grinnikend.

    [Ik zit op mijn mobiel, mijn stukjes zullen niet heel lang zijn ben ik bang.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik kijk Julie even licht verbaasd aan. Ze was niet verlegen, ze stelde zich niet voor.... Waar was de echte Julie? Ik kijk even naar Jamie en glimlach naar hem. Dan kijk ik naar Julie. 'Moet wel lukken.' ik ga weer op mijn plek staan en kijk even kort naar haar en dan naar Jamie. Ik glimlach naar hem en mijn ogen blijven ook bij hem haken. Ik moest mijn hoofd erbij houden. 'Maar nu nog een hele dans... Is dat niet veel?' Ik kijk Julie eventjes aan. Ik was al blij dat ik dit had geleerd binnen zo'n korte tijd. 'We hebben nog een jaar he,' begin ik aarzelend. Ik kijk haar eventjes aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    "Nee ! Ja ! Nee ! Ik bedoel-". Een gefrusteerde zucht verliet haar mond. "Nee, ik heb je alleen niet horen aankomen" "Godzijdank, ik wou al een papieren zak gaan halen bij de 'Ja'" zei ik, zogezegd opgelucht.
    "Dus eh, wie ben je en wat doe je in de meisjesslaapzaal" "Ik ben Will en ik zoek mijn bed" zei ik doodserieus. Ze keek me raar aan, "Nee hoor, ik zocht gewoon gezelschap in tijden van eenzaamheid".

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:35 ]

    Charline
    Ik keek hem grijnzend aan. "Aparte plek dan." Grinnikte ik.
    "Ik ben Charline." Glimlachte ik, en ik trok mijn knieen op.
    "Dus.. Eenzaam. Bevallen de andere jongens je niet zo?" Vroeg ik hem, en ik keek hem vragend aan.

    [Als antwoord op je vraag in mn gb; ik reageer altijd heel snel -als ik er niet overheen heb gelezen- maar aangezien ik nu op mijn mobiel zit wat trager. :3

    En ik ga nu slapen, weltrusten!x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julie Lia Adams

    'Eeeuhh... Ja we stoppen wel' zeg ik twijfelend. Ik keek even naar Amy. Ik hoorde mijn mobiel afgaan en liep er naar toe. 'Met Julie' zei ik en ik hoorde dat het mijn broer was. 'Nee......... Ja............ Wat?! Nee!' zei ik en ik schoot in de lach. 'Ja ik hou ook van jou' zeg ik en ik hang op. Ik gooi mijn mobiel op me tas en loop naat de instalatie. Ik haal mijn ipod eraf en stop hem in mijn zak. mijn knot was helemaal uitgezakt en ik liep nar de spiegel en maakte hem opnieuw.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even zachtjes "derde verdieping" zeg ik als antwoord op Amy haar vraag waar de directeur is, en ga weer op de grond zitten terwijl ik wat tegen de muur leun en een beetje kijk naar Amy en dat andere meisje die zich niet had voorgesteld wat me eigenlijk niet echt uit maakte, ik pak mijn telefoon maar en ik ga er een beetje mee klooien. Na een tijdje stond ik weer op en liep een beetje heen en weer niks te doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    William Jake O'Donnel

    Chàrline, die naam paste wel bij haar. Vond ik dan. Als ik die naam zou horen, dan zou ik denken aan een schattig meisje met lange blonde haren. Wel, Chàrline had ook lange blonde haren. Ze had grijs-blauwe ogen en was mager gebouwd. "Ik heb werkelijk geen idee" gaf ik toe, "Ik heb er nog geen enkele tegengekomen, ik trek alleen meisjes aan" grijnsde ik, wetende dat ze zou vinden dat ik een eigendunk had.

    [Oké, slaapwel !]

    Amy Michels

    Ik knik en zie dat ze twijfelt. Ik had vandaag wel genoeg gedanst na mijn idee, maar misschien wilde zij nog door. Haar mobiel ging af. Ik glimlach eventjes en trek de hoge staart uit mijn haren. Mijn blonde haren vallen weer over mijn schouders. Ik kijk even naar Jamie en glimlach naar hem. Dan loop ik naar mijn tas en pak mijn vest. Ik trek die aan en stroop de mouwen op. Dan kijk ik naar Julie. 'Eh... Ik ben bij de directeur. Ga je mee of niet? Jamie kan jij me de weg wijzen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Oke soms lieg ik tegen mezelf, maar wat doet dat er toe? ik wou me wel voorstellen maaar durfde het niet. 'Eeeuh.... Ik denk het' zeg ik snel en ik pak mijn tas. Ik pakte mijn pet op van de grond en stopte hem in mijn tas samen met mijn mobiel. Ik zuchtte en liep naar hem toe. Ik stak twijfelend mijn hand uit. 'Eeeuuh...' zeg ik en ik herstel me weer. 'Julie' zeg ik snel en ik bloos. Ik was gewoon niet gemaakt voor onbekende mensen te ontmoeten. Ik keek hem verlegen aan en wachtte op wat hij zou doen. Volgens mij was de angst en verlegenheid in mijn ogen af te lezen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:59 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †