• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik trek mijn mouwen weer naar beneden en ga stil staan terwijl ik snel naar mijn reflectie kijk, mijn lichtbruine haar zit nog steeds warrig door elkaar en ik heb wat donkere kringen onder mijn ogen en wrijf even over mijn ogen, "Ja hoor ik kan je wel de weg laten zien" zei ik met een kleine glimlach en an komt het andere meisje op me af lopen en steekt haar hand uit 'Julie' zegt ze snel en bloost even, ik kon aan haar zien dat ze een soort van bang was en glimlach even "Jamie" zeg ik en neem haar hand aan die ik snel eventjes schud en glimlach nog een keer geruststellend naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk even naar de twee. 'En we gaan.' Ik trek de deur open en kijk ze aan. Ik was weer is te ongeduldig en pakte hun polsen vast. Ik gooide de deur met mijn voet open en liep de gang op. Daar liet ik ze beidde los. Waar mijn actie op sloeg? Geen idee. Nou, eigenlijk wist ik het wel, maar wilde ik het zelf niet geloven. Ik ging in het midden lopen en kijk strak voor me uit. Wilde ik Jamie nou serieus niet delen? Was ik al jaloers als hij zich voorstelde? Ik leek wel gek... Of kwam dat omdat Julie bloosde? Dat was toch alleen van verlegenheid? Wat denk ik ook? Ik slaak een zucht en ga met mijn hand door mijn haar. 'Waar moeten we heen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik trok mijn gand snel terug en schoof mijn mauw er over heen. Ik werd mee getrokken door Amy en kwam in de gang struikelend tot stilstand. Ik keek haar even verbaasd aan soor haar actie. Ik liep netjes achter Jamie aan, maar bleef toch op afstand. Ik keek nerveus naar mijn schoenen en draaide de punt op de grond. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Ik was al bij de directeur geweest om een brief af te geven van Jayson. Vast iets dat er goed om mij gelet moest worden of zo.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:17 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach nog een beetje half als ze haar hand weer terug trekt en voel hoe Amy me mee trekt de gang op en ik grinnik even, ik kijk even om me heen en zie de trap weer waar we omhoog moeten en glimlach naar Amy en Julie "Hier de trap op helemaal naar de derfe verdieping" zeg ik en loop alvast richting de trap en zet mijn voet alvast op de eerste trede. Ik vroeg me af of Amy een jaloers typen was of meer relaxed en ik haar even aan en wend mijn hoofd dan weer af.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk Julie even aan die schijnbaar erg zenuwachtig was. 'Ga je mee of niet?' Ik loop langs haar heen door de deur. Ik was nog steeds een beetje verward door mijn gevoel. Ik was nog nooit jaloers geweest, ik kon het dan ook niet begrijpen. Ik had Luke altijd ruimte zat gegeven. Ik zucht, Dat was het. Ik bijt even op mijn lip en merk dat Jamie me aankijkt. Hij Zou me zoiets nooit aandoen. Dat wist ik wel zeker! Die jaloerse gevoelens zouden niet meer komen. 'Julie als je te eh... Zenuwachtig bent kAn je ook mee naar binnen gaan, terwijl ik het woord doe of je wacht buiten?' Ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams[/b

    'Het is al goed' zei ik zacht en ik glimlachte flauw. "Het is al goed" hoe vaak heb ik meElf die zon wel niet horen zeggen. Ik nam het altijd op me, maar als het puntje bij het paaltje kwam, klapte ik dicht. Ik begon de trap op te lopen. Wie hield ik nou al de tijd voor de gek? Mezelf. Ik dacht even na. Ik liep verder en keek naar mijn armbandje. "Opgeven is geen optie" stond erop. Ik glimlachte even. Die had ik van mijn oma gekregen voordat ze overleed. Ik wou er niet aan denken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ga slapen byee!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Doei, slaap lekker ! c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk haar even na en ga met mijn hand door mijn haren. Wat moest ik hier nou mee? Ik haal diep Adem. Ik was zelf ook wel is zo geweest. Ik kijk even hulpzoekend naar Jamie. Dan loop ik Julie snel achterna. 'Je hoeft niet mee te gaan. Ik kan je naam noemen. Ik wil alles wel regelen. Ga anders douche, dan zie je me zo?' Hoe kon ik haar op haar gemak stellen. Ik kijk haar even aarzelend aan en bijt dan weer op mijn lip. Ik kijk Jamie weer aan. Hij zou zich wel afvragen wat hij hier doet en wil waarschijnlijk zo snel mogelijk weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kan je alleen nog op Amy reageren? Zo niet, slaap lekker! ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik bijt even zachtjes op mijn lip en loop Amy en Julie achterna en haal een hand door mijn haar, en loop zachtjes en geruisloos. Ik pak mijn telefoon weer en reageer snel op wat sms'jes en laat hem met een klein zuchtje weer in mijn broekzak glijden en kijk af en toe naar Amy, maar wend mijn blik na een tijdje weer af en kijk naar de grond en naar mijn witte all stars en loop zonder iets te zeggen door aangezien ik niet echt iets wist om met ze over te praten op het moment.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 0:40 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ik doe het wel,' glimlach ik. Ik kijk even naar Jamie die zich ook geen houding weet te geven en grinnik zachtjes. 'Bedankt voor de les Julie. Morgen andersom. Ik zie je zo op de kamer.' Ik glimlach nog even naar haar maar loop dan naar boven. Vastbesloten loop ik de trap op en blijf staan. 'Welke deur?' Ik kijk Jamie vragend aan. Ik kijk om me heen, maar kan zo snel niet de goede deur ontdekken. In mijn hoofd begon ik al te verzinnen hoe ik die man zou gaan overhalen. Een glimlach siert mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'Nee, het is oké' zei zacht ik en ik liep verder. Ik moest toch ooit van mijn verlegenheid af. En ik gad hem al eens ontmoet dus zo erg was het niet. Ik was vandaag buiten wezen dansen en mijn schoenen waren nog gewoon wit, merkte ik op. Ik keek even naar die Jamie en volgde hem de trap op. Ik keek even naar Amy en glimlachte flauw. Ik pakte mijn ipod en scrolde nutteloos door mijn muziek. Het meeste was van Chris Brown. Ik ben echt een huge fan van hem!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik wijs de grote deur aan waar een bordje op staat met directeur "Schat je moet wel kijken he" zeg ik glimlachend en duw haar de goede richting in, ik blijf zelf een stukje van de deur vandaan staan "Ik blijf denk ik maar even hier staan ik heb niet zo'n zin om twee keer vandaag in zijn kantoor te moeten staan" ik glimlach half even en kijk nog even vluchtig naar Julie en leun tegen de reling aan en haal nog een hand door mijn haar en kijk Amy en Julie even bemoedigend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach schijnheilig naar hem. 'Ik ben je schat niet.' Dan open ik de deur en vergeet tot mijn stomme verbazing te kloppen. 'Shit, sorry... Pardon...' Ik bijt hard op mij lip. Dit ging goed.... Hij kijkt me met fronsende wenkbrauwen aan. 'pardon?' 'Eb sorry,' begin ik gauw. 'Mogen Julie en ik binnen komen?' Ik kijk hem hoopvol aan. Hij knikt en leunt achterover. Vlug stap ik naar binnen en kijk Julie aanmoedigend aan. 'We hadden een plan...' 'Ga eerst even zitten. Wat is je naam?' 'Amy, Amy Michels,' zeg ik vluchtig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne