• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    Natalya rolt met haar ogen, grist het servetje uit mijn handen een veegt ze saus van haar wang. "Soms is het echt lastig te geloven dat jij geen puber meer bent,"
    Ik kijk haar verontwaardigd aan. "Kom op, ik ben gewoon iemand die houdt van een lolletje. Kan je daar niet tegen, mevrouw?" zeg ik met een grijns.
    "En ja, ik zal zeggen wat ze van je vinden, alleen betwijfel ik of het wel positief is," vervolgt ze plagerig.
    "Wat heb jij tegen me? Ik heb ooit iets misdaan?"

    Natalya Winter Crawford
    Chris kijkt me verontwaardigd aan. 'Kom op, ik ben gewoon iemand die houdt van een lolletje. Kan je daar niet tegen, mevrouw?' grijnst hij. 'Wat heb jij tegen me? Ik heb ooit iets misdaan?'
    'Oh, nee hoor,' zeg ik vrolijk. 'Het is gewoon leuk je te pesten omdat je meestal zo verontwaardigd reageert,' voeg ik er aan toe op een onschuldige toon waarna ik mijn schouders op haal. 'Maarja, blijkbaar kan je er niet tegen dus ik zal er maar mee ophouden'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Oh, nee hoor," zegt ze triomfantelijk. "Het is gewoon leuk je te pesten omdat je meestal zo verontwaardigd reageert," voegt ze er onschuldig aan toe en haalt hij schouders op. "Maarja, blijkbaar kan je er niet tegen dus ik zal er maar mee ophouden,"
    Ik schud mijn hoofd. "Dat doe je echt niet," zeg ik lachend. "En eerlijk gezegd heb ik er niet veel problemen mee," zeg ik en grinnik even. Ik eet rustig mijn patatje op en werp een blik op Natalya. Ik zal haar krijgen.

    Natalya Winter Crawford
    Chris schudt zijn hoofd. 'Dat doe je echt niet,' lacht hij.
    'Hmmm, okee. Daar heb je gelijk in,' geef ik toe. 'Het is veel te leuk om jou te pesten om er mee te stoppen'.
    'En eerlijk gezegd heb ik er niet veel problemen mee,' grinnikt hij.
    'Dan stop ik er helemaal niet mee,' glimlach ik waarna ik mijn patat verder op eet. 'Wat dacht je er trouwens van om samen een les te geven?' stel ik voor. 'Dan leren ze een keer iets anders'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Al een reactie op Wesley?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Volgens mij niet]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    (...)
    Sam
    ''En, wat nu?'' vroeg hij, en hij nam plaats op het bankje achter de boom.
    Ik plofte naast hem neer, en haalde zwakjes mijn schouders op.
    Mijn blik viel op zijn bewegende been, en onwillekeurig grinnikte ik.
    ''Ik heb geen idee.'' gaf ik toe, en dacht na.
    ''Hoelaat is er weer les?'' vroeg ik hem.

    [sorry, er komt echt even niks zinnigs uit ;c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Chàrline
    Ik keek hem schijnheilig aan.
    ''óf ik trek jongens aan, aangezien ik nog geen vrouwelijk gesprekspartner heb gehad,'' grijnsde ik, en alsof ik een heel groot ego had, zwiepte ik mijn haar achter mijn rug en sloeg mijn armen over elkaar.
    Ja, ook ik kon best vol zijn van mezelf, maar dat mocht ook wel.
    Vond ik.



    William Jake O'Donnel

    "Of ik trek jongens aan, aangezien ik nog geen vrouwelijke gesprekspartner heb gehad" grijnsde ze, waarna ze haar haren over haar schouder sloeg en haar armen kruiste. Ik trok en een pijnlijk gezicht, "En ik die dacht dat ik een groot ego had" zei ik. Ik versterkte het moment door dramatisch mijn handen in de lucht te steken.
    Stiekem mocht ze wel een ego hebben hoor, ze had er het uiterlijk voor.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:40 ]

    [MAARTTJJEEE. Wil je films kijken en laat opblijven met Laura en mij? Whoop Whoop]

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze ploft naast me neer, waarna ze haar schouders even nonchalant omhoog haalt. Ze grinnikt even, waarna ik opkijk en haar richting mijn been zie kijken. ''Ik heb geen idee. Hoelaat is er weer les?'' Vraagt ze. Nu is het mijn beurt om mijn schouders nonchalant op te halen. ''Morgen, maar hoelaat weet ik niet'' Ik haal de twee zakjes die ik in mijn zak heb gestopt uit mijn zak en leg er eentje op haar been neer, waarna ik de ander openmaak en ze één voor een opeet. ''Voel je maar vereerd, ik geef niet vaak gummiberen weg''


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Maar ik heb er een reden voor, bij jou kan ik er geen bedenken.'' zei ik spottend, en lachte even om hem vervolgens in zijn zij te prikken.
    ''Grapje.'' glimlachte ik liefjes, en haalde even een hand door mijn blonde haren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat mijn telefoon zakken en hoor de angst en paniek in Amy haar stem en mijn ogen speuren de omgeving af, maar ik zie of hoor niks. Maar een paar seconden later zie ik Amy het terrein op rennen en ik begin richting haar te lopen. Mijn blik valt op haar arm waar ik bloed zie en ik knars wat op mijn tanden "Gaat het..." vraag ik bezorgt en kijk naar haar om te kijken of ik nog wat kan zien. "Wat is er gebeurt.." vraag ik weer en kijk even achter haar langs om te kijken of er nog iemand was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Hmmm, okee. Daar heb je gelijk in," geeft ze toe. "Het is veel te leuk om jou te pesten om er mee te stoppen," voegt ze er lachend aan toe.
    Nadat ik gezegd heb dat ik er eigenlijk geen problemen mee heb, heeft Natalya direct haar reactie klaar liggen.
    "Dan stop ik er helemaal niet mee," glimlacht ze en eet haar patat op.
    "Wat dacht je er trouwens van om samen een les te geven?" stelt ze voor. "Dan leren ze een keer iets anders,"
    "Alleen als je me-" begin ik maar besef dat het niet slim is om haar op ideeën te brengen. "Laat maar. Het lijkt me leuk!" zeg ik tegen haar en gooi mijn lege bakje patat in de vuilnisbak.

    [MAARTTJJEEE. Wil je films kijken en laat opblijven met Laura en mij? Whoop Whoop]


    [Dat klinkt gezellig! ;D]


    William Jake O'Donnel

    Ze grinnikte eventjes, "Maar ik heb er een reden voor, bij jou kan ik er geen bedenken" zei ze op een spottende manier. Ik was net van plan in tranen uit te barsten toen ze me in mijn zij prikte, "Grapje". Ik maakte een rare beweging aangezien ze net tussen 2 ribben had geprikt en een soort van kietelde toen ze haar hand door haar blonde haren haalde. Ik keek haar met een gemaakt boos gezicht aan en keek toen beledigd weg. Bijna onmiddelijk draaide ik mijn hoofd terug haar kant op, "Ik had acteerschool moeten doen, vind je ook niet ?" vroeg ik met een ontblote glimlach.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:46 ]

    Natalya Winter Crawford
    'Alleen als je me-' begint hij maar hij kapt de zin of en begint een nieuwe. 'Laat maar. Het lijkt me leuk!' zegt hij terwijl hij zijn lege bakje weggooi.
    'Dat is dan geregeld,' glimlach ik. 'Maar wat wilde je zeggen?' vraag ik daarna. Alleen als ik jou wat? En met een simpele niks kom je er niet vanaf dus vertel op'. Ik eet de laatste paar patatjes op en gooi mijn lege bakje ook in de prullenbak waarna ik Chris afwachtend aan kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered