• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zuchtte snel en ik vond het eigelijk maar niks dat Amy niks aan haar arm ging doen. Toen ze weg liep, liep ik zelf ook achter haar aan en hield haar makkelijk bij, ik keek wat om me heen.. waarom zou je zo i zo hier ergens heen gaan.. alleen en in het donker. Ik zuchte nog een keer kort en keek even naar Amy "Nou waar is Julie dan ik zie niks" zeg ik na een tijdje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk lichtelijk in paniek om me heen. Misschien kon ik ook niet meer logisch nadenken, het duizelde een beetje. Ik bijt hard op mijn lip en loop stug door. Opeens herken ik de plek en stop met lopen. Ik kijk om me heen, maar ik zie niks. Mijn ogen moesten wennen aan het donker. Opeens zie ik iets zitten. Alhoewel... Ik hoor gesnik. Ik begin te rennen. En ook al duizelt het me, het kan me niet schelen. Al snel herken ik Julie. Ik laat me naast haar op de grond vallen. Ze huilt. Haar schouders schokken. 'Julie.' Ik kijk haar aan, maar volgens mij is ze in lichte shock. 'Julie?!' Mijn stem hapert. Ik pak haar schouders en schud haar door elkaar. 'Wat hebben ze gedaan?' Diep vanbinnen weet ik het wel, maar ik wil het niet geloven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    "Jij bent ongelooflijk" zei ik vol ongeloof, "Mensen 2 keer na mekaar beledigen, Erge". Ik haalde de Samsung Galaxy uit mijn zak en ging naar mijn berichten. Ik trok een pruillipje, "Ik dacht nu toch echt dat ik een bericht had" zei ik teleurgesteld. Niet echt hoor, ik was blij dat ze gestopt waren met zagen dat ik terug moest komen. "Welke stijl doe je ?" vroeg ik toen mijn oceaanblauwe ogen weer naar haar gezicht gingen, "Wacht, niets, zeggen, Ballet ?".

    Chàrline
    Ik grinnikte zachtjes.
    ''Loner.'' mompelde ik grijnsend.
    ''Welke stijl doe je?'' vroeg hij, en net toen ik wou antwoorden, was hij me voor.
    ''Wacht, niets zeggen, Ballet?'' zei hij, en ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Is dat zo duidelijk? Je bent al de tweede die dat zo raadt.'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William Jake O'Donnel

    "Loner" zei ze grijnsend. Ik keek haar opnieuw nepboos aan. Het volgende woord dat mij zou moeten kwetsen kreeg ze iets terug. "Is dat zo duidelijk ? Je bent al de tweede die dat zo raadt" zei ze mompelend na ze even verbaasd met haar ogen had geknipperd.
    Ik grijnsde en haalde mijn schouders op, "Het past gewoon bij je, lange blonde haren, schattig gezichtje, parelwitte tanden en mager gebouwd, je bent de onschuld zelve".

    Jamie Alexander Cooper
    We lopen nog een stuk verder en ik zie verder niks, maarja ik was er zelf ook niet bij dus ik wist zo i zo niet echt wat ik moest verwachten. Voordat ik het door had was Amy weggelopen en hurkte ze neer op de grond ik loop met grote passen achter haar aan, ik zie Julie op de grond huilend en gebroken ik slik even stug en kijk n even naar haar voordat ik zelf ook naast haar neer kniel en mijn blik wisselt van Julie naar Amy en zo weer terug naar Julie. Ik wist niet echt wat ik kon zeggen of doen op dit moment, ik wist alleen dat ze hier zo snel mogelijk weg moest. "Ze moet hier weg" zeg ik zachtjes gericht tegen Amy "Het is koud buiten en het gaat ook regenen zo, ze kan hier niet blijven" zeg ik met een beetje neutrale toon ik kon moeilijk ook helemaal in paniek raken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en kijk Julie aan. Ik voel een brok in mijn keel. Herinneringen vliegen door mijn hoofd. Ik kijk stug voor me uit. 'Kan jij haar optillen?' Ik hoor hoe mijn stem trilt en breekt halverwege mijn zin. Ik bijt hard op mijn lip en kijk weer naar Julie. Dan kijk ik naar Jamie. Herinneringen aan Luke stromen weer mijn gedachtes binnen. Ik voel een traan over mijn wang rollen en kijk snel weg. Ik hurk weer bij Julie neer. 'We halen je hier weg. Alles komt goed.' Ik kijk haar aan. 'Vergeten zul je het nooit, maar ik zal je helpen. Dat beloof ik.' Ik kijk haar aan, maar een reactie verwacht ik niet. Nog meer tranen stromen bij mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Natalya Winter Crawford
    'Ik zal te denken aan een simpele choreografie,' zegt Chris. 'Ideeën voor muziek?' vraagt hij. 'Als je maar niet denkt dat ik tuttig modern ga dansen, want dat kan ik echt niet'.
    'Hmmm, ik heb nog wel een routine in gedachten eigenlijk. Er zitten een paar lastige dingen in maar ze zijn hier om dingen te leren right?' zeg ik. 'En, jij kan dan voor eens in je leven voor Superman spelen,' grinnik ik er achteraan. 'Het is een Hiphop Lyrical routine trouwens'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik nadat ik er een tijdje over na had gedacht en met een vloeiende beweging til ik Julie op met mijn armen onder haar knieholtes en tegen haar rug, ik kwam langzaam in beweging toen ik ook zag dat Amy begon te huilen. Ik probeerde om zo goed en snel mogelijk weer bij de school te komen maar aangezien ik niet wist waar we eigelijk waren en het pik donker was keek ik naar Amy "Leid jij de weg" vraag ik terwijl ik zo bemoedigend mogelijk probeer te kijken "Het komt wel goed" zeg ik er uiteindelijk nog zachtjes achteraan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    "Loner" zei ze grijnsend. Ik keek haar opnieuw nepboos aan. Het volgende woord dat mij zou moeten kwetsen kreeg ze iets terug. "Is dat zo duidelijk ? Je bent al de tweede die dat zo raadt" zei ze mompelend na ze even verbaasd met haar ogen had geknipperd.
    Ik grijnsde en haalde mijn schouders op, "Het past gewoon bij je, lange blonde haren, schattig gezichtje, parelwitte tanden en mager gebouwd, je bent de onschuld zelve".

    Chàline
    ''Ik ben niet onschuldig.'' zei ik mompelend.
    Nee, dat viel reuze mee, vooral toen ik wat jonger was, was ik je grootste nachtmerrie.
    ''Welke stijl doe jij, dan?'' vroeg ik hem, met een nieuwsgierige ondertoon.
    Ik kon het niet zo snel raden aan zijn uiterlijk

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William Jake O'Donnel

    "Ik ben niet onschuldig" mompelde ze, "Welke stijl doe jij dan ?". De nieuwsgierige ondertoon in haar stem was niet te missen.
    Ik grijnsde, "Streetdance". Ik legde mijn bruine haren weer in model aangezien ze warrig zaten en stak mijn gsm weer in mijn broekzak.

    Chàrline
    Ik knikte goedkeurend.
    ''Leuk.'' glimlachte ik, en bond vluchtig mijn haren in een nonchalante knot.
    ''Dus, mister lonely, wat doe je graag buiten het dansen om?'' vroeg ik hem, om maar een willekeurig gespreksonderwerp te hebben.
    Ik had zelf echt een hekel aan ongemakkelijke stiltes, en deed ook alles om die te voorkomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    Ik knik. Ik sla mijn armen over elkaar en begin te lopen. Mijn blik voor me uit gericht en tranen over mijn wangen lopend. Ik slik en veeg ze verwoed weg wat weer een pijnsteek oplevert in mijn arm. Ik kijk om naar Julie en Jamie. Ik glimlach waterig en loop door. Ik zie de school en begin automatisch sneller te lopen. Ik kijk naar de wond en het bloed. Ik knijp het dicht en loop de school in. Ik draai me om naar Jamie. 'Kan je haar naar de meisjeszaal brengen. Ik ga naar de EHBO.' Zonder op antwoord te wachten liep ik de gang door. Ik droog mijn tranen en bijt hard op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    William Jake O'Donnel

    "Leuk" glimlachte ze. Haar haren bond ze vlug samen in een losse knot. "Dus, mister lonely, wat doe je graag buiten het dansen om ?" vroeg ze. Ik dacht na en knikte toen.
    "Eten, trainen, maar volgens mij behoord dat ook tot dansen, met vrienden afspreken en spelletjes spelen op mijn gsm met de oortjes van mijn iPod in mijn oren zodat ik tegen mensen aanloop".

    Jamie Alexander Cooper
    Met grote passen loop ik naar de school en ik knik als Amy vraagt of ik haar naar de meisjes zaal wil brengen en loop snel door, ik duw de deur open met mijn voet en als ik zie met haar naam leg ik haar zachtjes neer op haar bed. Ik kijk nog even naar Julie voordat ik de meisjeszaal uitloop en richting de ehbo ga, ik loop de ruimte in van de ehbo en ik zie Amy al en loop langzaam naar haar toe "gaat het" vraag ik met twijfel in mijn stem, ik wist niet echt of ze wel wou dat ik er nu was en blijf een paar meter van haar vandaan staan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    ''Of mensen laten schrikken.'' voegde ik er nog aan toe, en keek hem grijnzend aan.
    ''Ikzelf hou van zingen, tekenen en.. dansen.'' dat laatste voegde ik er schouderophalend aan toe.
    Dat was wel vanzelfsprekend.
    Ik ging in kleermakerszit zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''