• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en kijk wat naar beneden waar ik alleen maar de rest van de trap zie en zucht zachtjes, Amy en Julie zijn net naar binnen gestapt en ik kijk even naar de dichten deur, ik had dus echt geen zin om nog een keer naar de man te gaan maar hij mocht me in ieder geval. Ik zitten op de trap en zet mijn ellebogen tegen mijn knieen en leun mijn hoofd op mijn handen en sluit mijn ogen even. Ik knipper ze weer open en voel mijn telefoon trillen en neem snel op en hoor de stem van mijn ex, ik druk op het rode hoorntje en hou mijn telefoon tussen mijn handen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Oke vertel,' zegt hij kortaf. Ik knik. 'Julie en ik hadden dus het idee om aan het eind van het jaar een dansact te geven waarin de dansers van de school in andere stijlen dansen dan waarom ze hier zijn.' Hij lijkt even na te denken en schud dan zijn hoofd. 'Nee.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waarom niet?' 'Omdat jullie zijn toegelaten op je eigen dansstijl. Als het slecht is haalt het de naam van de school beneden.' 'Als het goed is kunnen jullie laten zien wat voor een kwaliteiten jullie als school hebben om het ons te leren en wij als dansers laten onze inzet zien. Natuurlijk komen er ook acts van de eigen stijlen, maar als slot dans.' Hij leunt voor over en kijkt me doordringend aan. 'En hoe wil je dat gaan regelen?' 'Eerst onderling met de dansers. Julie en ik leren elkaar Hiphop en klassiek. Zo laten we weer de kwalitieten zien van het gene dat we kunnen en kunnen overbrengen op andere.' Hij fronst zijn wenkbrauwen. 'We kunnen het proberen....' Ik spring op. 'Dank u wel!' 'Ik heb nog geen toestemming gegeven. Jij en Julie krijgen een paar weken de tijd om een goede dans in elkaar te zetten met alle 2 de stijlen erin. Begrepen?' Ik knik vlug. 'Mooi. Ga dan maar.' Ik glimlach en ren dan de gang op recht op Jamie af. In een opwelling vlieg ik hem om zijn hals. 'Het mag! Julie en ik krijgen Een paar weken om elkaars stijlen te beheersen,' lach ik vrolijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Mijn hart springt bijna mijn borstkas uit als ik twee armen om mijn nek voel en van schrik vlieg ik omhoog, ik merk na een paar seconden dat Amy om mijn nek hangt en glimlach flauwtjes naar haar "Dat is geweldig nieuws" zeg ik lachend en leg mijn armen kort om haar heen en glimlach naar haar. "Ik ben blij voor jullie" breng ik uiteindelijk uit en doe een stap achteruit om haar even aan te kijken en lach dan maar eventjes kort en haal een hand door mijn haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'sorry dat ik je liet schrikken,' grinnik tegen hem. Dan doe ik mijn tas goed om mijn schouder en kijk hem eventjes aan. Ik glimlach en loop de trappen alweer af naar beneden. Ineens begin ik me zorgen te maken. Ik moest een choreografie bedenken... Ik bijt even hard op mijn lip en loop diep in gedachte de trap af. Ik voel hoe ik een trap treden mis. Een mini hart aanvaal gaat door me heen. Binnen een seconde heb ik de trap leuning vast en voel hoe mijn tas valt en zie hem de trap afrollen. Versteend staar ik ernaar. Ik haal even diep adem en omklem die trap leuning zo stevig dat mijn knokkels wit zijn geworden. Mijn hart bonk heftig in mijn keel. En toen was ik bijna van de trap gevallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach eventjes en zie hoe ze weg loopt en wrijf vermoeid door mijn ogen en begin zelf ook de trap af te lopen als ik opeens een klap hoor, een steek van bezorgdheid gaat door mijn lichaam en ik ren met twee trede tegelijk de trap af en zie Amy die zich vast houd aan de reling en ik gok wat dingen van haar tas op de grond, ik kijk de hoek om en zie dat haar tas wat verder ligt en wend mezelf weer tot Amy. Ik leg mijn hand even op haar schouder en kijk haar aan "Gaat het Amy, heb je ergens pijn, is er iets mis" vraag ik een beetje bezorgd en draai mijn lichaam wat naar haar toe en mijn blik probeert die van haar te vinden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk nog steeds naar de grond beneden mij waar mijn tas ligt. Hoe langer ik naar de trap kijk, hoe groter het besef wordt dat dit totaal verkeerd af had kunnen lopen. Vaag hoor ik Jamie vragen stellen. Voorzichtig zet ik beidde voeten neer en laat de leuning los. 'Ik ben in orde, geloof ik,' fluister ik, nog wel geschrokken. Ik kijk hem langzaam aan en staar ongelovig in zijn ogen. Ik knipper verward met mijn ogen en kijk dan weer naar mijn tas. 'Dat is goed Afgelopen,' mompel ik. Ik veeg mijn haar uit mijn gezicht en kijk om me heen. Maar Julie zie ik nergens. Staat ze nog op de gang boven? Ik voel de leuning in mijn rug prikken. Ik sta nu klem tussen de Leuning en Jamie in. Ik kijk hem weer aan en glimlach dan. 'Het gaat wel weer,' verzucht ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach flauwtjes en bijt even nerveus op de binnenkant van mijn wang en zet een klein stapje naar achter zodat ze wat ruimte had, volgens mij vond ze het niet zo leuk om ze gepind te staan tussen mij en de reling en een klein zuchtje verlaat mijn mond. "Nou gelukkig dan maar" zeg ik en haal een hand door mijn haar "Wil je anders wat water ofzo" vraag ik maar en laat mijn armen maar een beetje slap langs mijn lichaam en stop uiteindelijk een van mijn handen in mijn zak en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee dank je. Ik ga kijken of niks kapot is.' Ik loop langzaam en goed oplettend de trap af. Bij mijn tas aangekomen laat ik me op de grond zakken en bekijk de inhoud. Ik pak mijn mobiel, bang voor wat ik te zien krijg. Tot mijn verbazing is er niks te zien. Opgelucht zucht ik. Dan valt glas me op. Ik kieper de inhoud van mijn tas leeg. Wat zat er nou in dat van glas was? Het is misschien niet de slimste daad. Glas valt op de grond en maakt een luid geluid. Ik zie een fotolijstje tussen mijn kleren. Had ik die er in gedaan? Met trillende vingers en heel voorzichtig pak ik het fotolijstje en draai die om. Ik bekijk de foto en blijf versteend zitten. Langzaam pak ik de foto uit het fotolijstje en zie dat er achter op iets geschreven is.

    Ik mis je nu al Amy! Waarom liet je me ook alleen? Je hebt ons allemaal in de steek gelaten, allemaal voor je eigen droom. Egoïstisch kreng en mij dan een klootzak noemen. Dit kan je mijn afscheidscadeautje noemen. Ik hoop dat als je het vind je gaat janken, want dat is wat je verdiend. Een rot gevoel!

    Zijn woorden kwamen hard aan en deden echt pijn. Waarom moest ik er net nu achter komen? Ik gooi alles met wilde gebaren weer in mijn tas en sta voorzichtig op. Met mijn gympen gooi ik het glas op 1 hoop. De foto heb ik in mijn hand geklemd. Vanuit mijn ooghoek zie ik een prullenbak. Met een kille blik maak ik van de foto een prop en gooi die in de prullenbak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk haar even verward aan "ok dan niet" mompel ik, ik zucht even en loop langs haar de lange trap af en rol mijn mouwen weer op echt zo'n zenuw trek van mij, als ik eindelijk beneden ben loop ik met grote passen naar de toiletten en gooi wat koud water in mijn gezicht en maak hem dan weer droog met wat papieren doekjes en gooi ze weg. Ik loop met grote passen de toiletten weer uit en loop naar buiten waar ik mijn telefoon weer opneem en opnieuw haar stem hoor. "Wat wil je" zeg ik kortaf, ze begint een heel gesprek over dat ze me terug wil en ik zet stevig mijn kiezen op elkaar "Volgens mij snap je niet dat ik je niet meer wil zien, of met je wil praten.. ik wil helemaal niks meer met je te maken hebben" zeg ik kil..... "Dus Anne-Marije ik wil dat je me niet meer belt of sms't en me al helemaal niet probeert op te zoeken" ik zeg haar volle naam toen we nog samen waren zei ik altijd Annie of zoiets maar dat was voorbij en ik was er klaar mee.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk Jamie even na die wegloopt. Dan haal ikzelf diep adem en kijk om mee heen of ik iets kan vinden om het glas mee op te ruimen. Ik zucht als ik niets vind en pak voorzichtig de grootste stukken glas. Ik loop naar de prullenbak en laat die daarin vallen. Ik zucht en pak mijn tas op. Sorry van dat glas, maar dat ruimen ze zelf wel op. Ik blijf even stil staan midden in de gang. Ineens was ik weer alleen. Jamie was weggelopen en Julie was nog ergens boven. Ik laat me tegen een muur aanvallen en sluit even mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zucht vermoeid en heb een grote neiging om mijn telefoon weg te gooien, gewoon weg en kapot maar dat ding heeft me een fortuin gekost dus doe ik dat maar niet. Ik kijk even naar de donkere lucht en zie een paar sterren hoog aan de hemel staan, ik loop naar een beetje afgelegen plekje waar ik vanmiddag ook was met Amy en laat me op het gras vallen, ik ga rustig achterover liggen terwijl ik mijn blik op de hemel hou gericht en ik leg vermoeid mijn armen over mijn ogen. Mijn gedachten dwaalde af naar het leven en de dood en hoe dicht ze bij elkaar staan en zucht eventjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ( ik ga slapen)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ja is goed slaap lekker,, ik ga ook slapen*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Julie Lia Adams

    Ik liep nar een afgelegen plek en zette mijn beats op. Ik had mijn ippd nog in mijn zak dus sloot ik ie erop aan. Ik zocht een rustig liedje en begon te freestylen. Ik hoorde opeens luid gelach en zette snel mijn beats af. Er kwamen twee jongens op mij afgelopen. Ze lachten nog steeds en ik deed mijn vest dicht. Ik keek ze bang aan. 'Rustig maar mop we doen je geen pijn' zei een van hun. Ik gruwelde even toen hij mop zei. Hij wreef over mijn arm en kwam voor ne staan. Ik keek hem bang aan en hij pakte me bij mijn schouers. 'Laat me los' zei ik zacht en hij begon te lachen. Ik keek hem bang aan en voelde een vlakke hand op mijn wang. Bang greep ik ernaar en de tranen schoten in mijn ogen. Hij draaide mijn armen op mijn rug. Ik was weerloos. 'Als jij precies doet wat wij zeggen is er niks aan de hand' zei hij in mijn oor. Ik voelde zijn hete adem in mijn nek en mijn nek haartjes stonden rechtovereind. 'Help!' riep ik hard en ik voeld een hand voor mijn mond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [waar is Julie? Dan komt Amy Eraan of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne