• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie Lia Adams

    Ik kijk naar hoe ze de pasjes doet en glimlach. 'Je hebt ze goed onder de knie dus dan doen we de rest van het dansje' zeg ik glimlachend en ik loop maar de instalatie. Ik zucht diep als ik een afstandsbediening zie. 'Er is dus gewoon ook een afstandsbediening' zeg ik zuchtend en ik gooi mijn armen in de lucht. Ik zet de muziek uit en loop weer terug met de afstandsbediening. Ik leg hem bij de spiegel en laat dan een paar andere danspasjes zien van het dansje. 'Lukt het nog een beetje?'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Risus schreef:
    [Ik heb em gevonden hoor. --"]

    Wesley Dylan Marshall.

    ''Dat was.. knap.'' zegt ze gefasineerd, waarna een bescheiden glimlach mijn lippen siert. ''..En gevaarlijk.'' Grinnikt ze er vervolgens zachtjes achteraan. ''Het was nog niet eens zo heftig. Behalve die auto dan. Ik had eerder gedacht dat het dak in zou storten'' Dat laatste murmel ik erachteraan. ''En, wat nu?'' Vraag ik, terwijl ik op het bankje achter de boom plaatsneem. Ondanks het feit dat ik erg druk ben, kan ik ook wel eens stil op een bankje zitten. Nouja, stil? Ik heb dan ook nog een tik dat ik met mijn been beweeg.

    [Hoe laat is het?]

    Sam
    ''En, wat nu?'' vroeg hij, en hij nam plaats op het bankje achter de boom.
    Ik plofte naast hem neer, en haalde zwakjes mijn schouders op.
    Mijn blik viel op zijn bewegende been, en onwillekeurig grinnikte ik.
    ''Ik heb geen idee.'' gaf ik toe, en dacht na.
    ''Hoelaat is er weer les?'' vroeg ik hem.

    [sorry, er komt echt even niks zinnigs uit ;c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Ja ik houd het nog bij,' lach ik. Ik begin gekke pasjes te maken en kijk haar grijnzend aan. Dan ga ik weer serieus staan en doe de pasjes nog een keer. 'Je bent hier echt goed in.' Lachend kijk ik haar aan. 'En gebruik de afstandsbediening maar, stuk makkelijker.' ik glimlach naar haar. 'Nou laten we verder gaan.' ik maak nog een paar pasjes en kijk haar grinnikend aan. 'Ik ben er klaar voor.' ik glimlach en luister naar de muziek..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Oké, kan bouke ook naar de hiphop zaal komen? x]


    [Ehm, ik stuur hem morgen wel. Ik ga zo slapen.]

    [is goed het is ook niet echt meer nodig]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [is goed het is ook niet echt meer nodig]


    [Maar anders heeft hij niks te doen..]

    [ja maar morgen bedoel ik. Morgen is goed. Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik besluit om nog maar even naar het schoolgebouw te gaan en gooi snel een schoon shirt aan voordat ik de deur uitloop naar de school en duw de deur open, ik kijk een beetje rond en rol de mouwen van mijn sweater op, ik kijk eerst nog even op mijn telefoon waar ik het geluid van uit zet en loop de gang door met alle studio's van de verschillende stijlen en ik stop voor de deur van streetdance waar ik muziek vandaan hoor komen en duw hem open. Ik zie Amy en nog en ander meisje dansen, ik grinnik even "Amy je bedriegt me met streetdance" zeg ik met een glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk geschrokken op. Jamie staat in de deur opening. Ik stop met dansen en kijk hem aan. Ik ga met mijn hand door mijn haar en glimlach even. 'We waren..' Ik maak even een gebaar naar de studio.'Alleen aan het oefenen.' ik glimlach even kort. Opeens krijg ik een idee. 'Julie en ik hadden een idee,' begin ik. Ik kijk hem afwachtend aan. Ik kijk even naar Julie. 'Wat nou als we aan het jaar een optreden doen met alle stijlen gecombineerd?' Ik kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach eventjes naar haar en stap naar binnen en leun tegen rustig tegen de muur aan, en haal mijn schouders lichtjes op "Ik kan dat niet echt beslissen aangezien ik je alleen moet leren wat je dit jaar moet weten als je zoiets wilt doen moet je het met de directeur beslissen" ik grinnik even "Maar ik voel me super gekwetst dat je streetdance doet en niet klassiek, het breekt mijn hart" zeg ik een beetje dramatische en nep verdrietig en grinnik zachtjes, en haal een hand door mijn haar waardoor het nu nog meer door de war zit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    julie Lia Adams

    Ik keek hem met open mond aan. 'Pfff. Dit is Hip Hop' zei ik en ik sloot mijn mond. Ik pakte de afstandsbediening op en zette de muziek uit. Pfff dit was geen streetdance dat zag hij als leraar toch wel?! Ik zuchtte diep, vroeger werd ik gepest omdat ze dachten dat ik bij "het groepje" zat. 'Eeuh ja dat idee dus' zeg ik nog steeds verbaast. Ik trok even mijn top goed en stroopte de mouwen van mijn vest goed. Ik bekeek hem even en zette mijn pet goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand voor Will?]

    Amy Michels

    Ik grinnik even om Julie en kijk Jamie dan aan. 'Ach, heb ik je gekwetst?' Ik pak grijnzend de afstandsbediening en begin te dansen. Lachend kijk ik Julie aan en doe de pasjes die ze mij heeft geleerd. Volgens mij gaan ze wel goed. Ik kijk Julie even aan en als ze niet oplet steek ik mijn tong naar Jamie uit. Ik grinnik en draai een rondje, dan doe ik de achterwaartse handstand en doe ik de laatste paar pasjes. Grijnzend doe ik de muziek uit. 'Sorry... Misschien blijf ik hier wel.' Ik lach eventjes. 'Nee, maar kan je ons helpen als het moeilijk wordt om de hiphoppers en de andere stijlen klassiek te leren?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben even snel douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik kende het gebouw ondertussen al op mijn duimpje. Echt ongelooflijk hoe goed je iets kan leren in een paar uurtjes. Ik liep de trappen op richting de slaapzalen en besloot maar eens te kijken of er iemand in de meisjesslaapzaal was. Ik wou ook gezelschap hoor, en in de jongensslaapzaal was alleen een jongen met zijn vriendin. Ik liep naar binnen en zag een meisje zitten op haar bed, met de uurtje van haar iPod in. Ik ging voor haar staan en bukte me aangezien ze vanonder zat. "Hi" glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 22:37 ]