• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk Jamie aan en glimlach naar hem. Ik had behoefte als een knuffel, maar dat kon Jamie hier moeilijk doen. De vrouw komt terug met een verbandje. 'Wat heb je gedaan meid?' Ze kijkt me vragend en doordringend aan. 'Ik ben gevallen.' Ik kijk haar aan. 'En dan kom je aan zo'n snee?'
    'Ik ben gevallen met glas in mijn hand.' Ik kijk haar aan. Ze fronst haar wenkbrauwen en doet dan het verbandje om mijn arm. Als ze hem aantrekt maak ik een piep geluidje. Dan kijk ik haar dankbaar aan. 'Dank u.' Ik sta op en loop de kamer weer uit. Ik blijf daarbuiten staan en wacht op Jamie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zie hoe de vrouw en verband omlegt en haal een hand door mijn hand en wrijf even over mijn arm, ik glimlach even naar Amy en leun tegen de muur aan en wacht tot de vrouw klaar is en ik zie hoe Amy naar buiten loopt. Ik loop snel achter haar aan en ik zie dat ze op me staat te wachten, ik kijk even om me heen gelukkig was er niemand op dit moment en ik kijk haar met een kleine glimlach aan "Hoe voel je je" vraag ik zachtjes en zet wat stappen in haar richting en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach. 'Het gaat wel. Ik maak me meer zorgen om Julie.' Ik kijk om me heen. 'Ik denk dat ik weet wat er is gebeurd.' Ik kijk hem aan en haal diep adem. 'Of ze is verkracht of ze is...' Ik schud mijn hoofd. 'Ze heeft geen lichamelijke wonden. Dus dat moet het wel zijn... Ik herken het aan haar reactie.' Ik sla even mijn ogen neer en kijk op. 'Jamie?' Ik kijk hem aarzelend aan. 'Ik heb een knuffel nodig.' Ik kijk hem even aan en zonder op antwoord te wachten sla ik mijn armen om hem heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik wat afwezig en wat gedachten vliegen door mijn hoofd, ik kan me nog goed herinneren toen een hele goede vriendin van mij was verkracht. Ik hoor hoe ze me naam zegt en ik voel opeens haar armen om me heen en ik glimlach even en sla mijn armen ook om haar heen en trek daar dicht tegen me aan terwijl ik mijn ogen sluit en zachtjes een beetje over haar rug wrijf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik sluit mijn ogen en kruip dichter tegen hem aan. 'Jamie,' fluister ik schor. Ik kijk hem eventjes aan en glimlach. 'Dank je. Dat je wilde helpen. Ik... Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn...' Ik slik en glimlach dan. Ik laat hem los en leun tegen de muur aan. Ik kijk even voor me uit, maar kijk Jamie dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach geruststellend "He denk er maar niet teveel meer over na" probeer ik haar gerust te stellen en lach nog even kort, ik kijk even weg en stop mijn handen in mijn zakken maar na eventjes dwarrelen mijn ogen weer naar Amy. Ik zet een stapje naar haar toe en druk mijn lippen zachtjes tegen haar wang "Ik zal je dan maar alleen laten" zeg ik en glimlach nog even kort. Aangezien ik het gevoel kreeg dat ze niet echt op mijn gezelschap zat te wachten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 23:09 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee wacht.' Ik grijp zijn pols vast en kijk hem aan. 'Ik wil niet alleen zijn. Niet nu.' Ik kijk hem aan. 'Ik weet niet wat ik met Julie moet... Hoe gaan we dit uitleggen? Ik bedoel...' Ik laat me tegen de muur aanvallen en sluit mijn ogen. 'Ik had bij haar moeten blijven.' Ik druk mijn nagels in mijn handpalm en kijk Jamie aan. 'Moeten we de politie niet bellen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar hand om mijn pols en kijk haar even aan en zucht zachtjes, "Je moet jezelf niks verwijten, je hebt een goed iets gehaald je ging hulp halen voor een vriendin in nood dat is beter dan dat er met jou misschien hetzelfde was gebeurt" ik ga naast haar staan en kijk haar nog een keer aan "En ik denk dat we beter niet de politie voor haar moeten gaan bellen, Julie zal het zelf doen als ze er klaar voor is, ze moet dit denk ik verwerken en meteen de politie inschakelen is geen goed idee"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Dank je en je hebt gelijk.' Ik sta op en sla mijn arm om mijn middel. 'Laten we weggaan uit deze gang.' Ik loop langzaam de gang uit. 'Waar gaan we heen? Ik denk dat Julie behoefte heeft aan alleen zijn.' Ik kijk hem eventjes aan. Ik begrijp nu ongeveer hoe ze zich voelt. Bij mij was het dan wel iets anders, maar ik voelde me vies en gebruikt. Ik slik eventjes en zucht dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik loop achter haar aan en denk even na "Het maakt mij niet uit waar we heen gaan ik volg jou wel gewoon" zeg ik maar en loop achter haar aan, ik rol mijn mouwen weer op en kijk even op mijn horloge. Ik richt mijn blik op de grond en haal een hand door mijn haar en bijt zachtjes op de binnenkant van mijn wang, voordat ik toch maar weer voor me uitkijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Is met je hand door je haar gaan je zenuwtik?' Ik lach en sla een willekeurige gang in. Het was hier best donker. Alleen het licht van buiten schijnt naar binnen. Ik kijk om me heen. Moeten we omkeren? Ik aarzel even, maar besluit dan toch door te lopen. We zijn in de school. Ik zie dat er weer lichten zijn en loop erheen. Dan laat ik me op de grond zakken en kijk voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en knik "Ja volgens mij wel" ik glimlach kort en volg haar door een afgelegen gang, ik zie hoe ze gaat zitten op de grond en ik ga voor het raam staar waar ik even naar buiten kijk. Na even gekeken te hebben volg ik haar beeld en ga ik naast haar zitten op de grond en kijk even naar haar, maar wend mijn blik dan af en kijk even om me heen, er was helemaal niemand hier. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en kijk even naar mijn handen die zich in elkaar vouwen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    ''Of mensen laten schrikken.'' voegde ik er nog aan toe, en keek hem grijnzend aan.
    ''Ikzelf hou van zingen, tekenen en.. dansen.'' dat laatste voegde ik er schouderophalend aan toe.
    Dat was wel vanzelfsprekend.
    Ik ging in kleermakerszit zitten.


    William Jake O'Donnel

    "Of mensen laten schrikken" voegde ze er nog grijnsend aan toe. Ik lachte mijn tanden bloot, "Was ik vergeten" zei ik.
    "Ikzelf hou van zingen tekenen en, dansen". Bij dansen haalde ze haar schouders op, waarschijnlijk omdat dat logisch was.
    Ze ging in kleermakerszit zitten, maar ik bleef lekker in mijn niet comfortabele houding zitten.
    "Ik ben te groot voor stapelbedden" zei ik zuchtend toen ik me toch probeerde te verzetten, maar met mijn hoofd tegen het bed terechtkwam.

    Amy Michels

    Ik kijk hem vragend aan. 'Wat is er?' Ik kijk hem vragend aan en leun achterover. Ik zak onderuit en sluit mijn ogen. Dan kijk ik Jamie aan. 'Je kan ook iets zeggen of vragen,' fluister ik. Ik kijk hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik kijk naar mijn arm en trek de mouw van mijn vest eroverheen. Ik zucht en kijk voor me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik slikte toen Jamie mij optilde maar liet het maar gebeuren. Ik voelde dat ik neergelegd werd en ging zitten. Ik trok mijn benen op. Mijn blonde haren waren los gegaan en ze hingen als een gordijntje langs mijn gezicht. Ik trok de dekens over mij heen en beet op mijn lip. Ik was nog niet gestopt met huilen en veegde mijn tranen weg. Ik oeg mijn armen weer om mijn benen heen en staardr voor me uit. Ik had pijn, overal. Toen Jamie mij optilde ging er een pijn scheut door me heen. Ik voelde me vies en gebruikt. Langzaam pakte ik een nieuw setje kleren en liep langzaam en schigtig naar de douche. Ik kleedde me snel uit en liet de warme stralen over mijn lichaam glijden. Ik stond alleen maar onder de douche zonder me te wassen. Ik zette de douche uit en stapte er onder vandaan. Ik droogde me zacht af en keek in de spiegel. Ik zag een grote blauwe plek ontstaan en drujte er zacht op. De tranen sprongen in mijn ogen en ik veegde ze weg. Mijn mascara was er ook af en ik stapte in een joggingsbroek en een hoodi. Ik liep de douche uit naar mijn bed en trok de dekens over me heen toen ik ging zitten. Ik staarde wat voor me uit.

    (Hoe weten ze trouwens wat er met Julie is gebeurd als ze niks gezegd heeft of als ze niks hebben gezien? Is dat niet een beetje onrealistisch...)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †