• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ze is op een afgelegen plek x'D)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Kan Amy komen of niet?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eeeuhh ja hoor?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik sta recht op en kijk nog even naar de glasscherven. Dan loop ik door naar de kluisjes en gooi mijn tas er met een wild gebaar in. Ik slaak een zucht en loop naar buiten. De koude wind omhelst me. Ik snuif genietend de geur op en begin te lopen. Ik kijk om me heen en ril. Het is hier wel erg stil en verlaten... Opeens hoor ik stemmen. Ik draai me om en kijk goed. Het is pikdonker dus erg veel zie ik niet. Het lijkt er alleen op dat iemand in de problemen zit, door twee jongens die haar vast hebben. Voorzichtig loop ik nog een beetje dichterbij. Mijn ogen worden groot. Julie?! Ik kijk om me heen, maar er is niemand. Ben ik sterk genoeg om haar te helpen? Alleen ben ik misschien te zwak, maar als ik hulp ga halen ben ik misschien te laat. Ik haal diep adem en ren dan naar ze toe. Ik val één van de jongens aan en trap hem in zijn maag. Binnen een reflex reageert hij en geeft me een klap op mijn wang. Een helse pijn gaat door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams.

    'Amy!' gil ik en ik voel dat mijn armen omhoog geduwd worden. Ik slaak een gil van de pijn en kijk naar haar. 'Nog een gil slet en dat mooie vriendinnetje van jou is er geweest' verteld hij zacht in mijn oor. Ik kijk bang naar haar. 'Laat haar gaan' zei ik zacht. Hij duwde mijn armen nog iets omhoog en ik beet op mijn lip om niet te schreeuwen. 'Heel goed sletje' zei hij en hij knikte naar de andere jongen. 'Oprotten of jou mooie gezichtje is niet zo mooi meer' zegt hij dreigend en hij klapt zijn zakmes open en loopt dreigend op Amy af. Ik hoor de jongen die mij vast houd lachen. 'als je stil blijft zorg ik dat je gren pijn krijgt' zegt hij zacht in mijn oor en hij maakt mijn vest los.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    'Noem haar toch geen slet! Klootzak!' Ik kijk naar het mes. 'Julie ik ga jouw hier niet achter laten hoor,' zeg ik tegen haar. Ik kijk de jongen aan. 'Wat willen jullie. Jullie krijgen mij en laten haar gaan.' Ik kijk ze strak aan en houd het mesje in de gaten. Ik toon geen angst, al ren ik diep vanbinnen zo hard mogelijk wel. Ik kan Julie niet achter laten. Ik kijk Julie eventjes aan. Wat is er echt aan het gebeuren? Even flitst Luke weer door mijn hoofd en dat zorgt voor genoeg woedde en laat mijn angst verdwijnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    Chàrline, die naam paste wel bij haar. Vond ik dan. Als ik die naam zou horen, dan zou ik denken aan een schattig meisje met lange blonde haren. Wel, Chàrline had ook lange blonde haren. Ze had grijs-blauwe ogen en was mager gebouwd. "Ik heb werkelijk geen idee" gaf ik toe, "Ik heb er nog geen enkele tegengekomen, ik trek alleen meisjes aan" grijnsde ik, wetende dat ze zou vinden dat ik een eigendunk had.

    [Oké, slaapwel !]

    Chàrline
    Ik keek hem schijnheilig aan.
    ''óf ik trek jongens aan, aangezien ik nog geen vrouwelijk gesprekspartner heb gehad,'' grijnsde ik, en alsof ik een heel groot ego had, zwiepte ik mijn haar achter mijn rug en sloeg mijn armen over elkaar.
    Ja, ook ik kon best vol zijn van mezelf, maar dat mocht ook wel.
    Vond ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julie Kate Adams

    Ik keek haar bang aan. 'Ga!' zei ik en een traan rolde over mijn wang. Ik voelde dat hij hem wegveegde en ik draaide mijn gezicht. Hij grijnsde en streelde mijn wang. Ik rilde en keek naar Amy. 'Ga!' zei ik weer en ik keek haar vol spijt aan. Ik wou haar niet afsnauwen, maar als dit de enige manier was om haar weg te krijgen moest het maar. Ik zag de jongen op haar aflopen. 'Ga dan!' zei ik snel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik kijk haar aan en draai me met mijn rug om naar de jongen. 'En jouw hier achterlaten zeker? Ik ben niet gek!' Het was pikdonker en ik zag amper iets, maar ik wist iets zeker. Ik ga Julie hier niet achter laten. Dan draai ik me om naar de jongen en zie dat hij opeens wel heel dichtbij is. 'Wacht,' schreeuw ik. Ik houd mijn handen beschermend voor me. 'Wat willen jullie van haar?' Ik kijk hem doordringend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    'We moeten niks van haar, maar van haar broer' zei de jongen lachemd. Pas nu drong zijn stem tot me door. Dat was Lucas en die andere jongen was Maikel. 'Wat noeten jullie van hem' zei ik bang. 'Hij moet vior ons nog een klusje opknappen van die ene keer' zei hij. Shit dat was waar ook. 'Als ik niet had geschreeuwd was het nooit gebeurt!' zei ik boos en ik keek boos naar Maikel. 'Je dacht toch niet dat we haar alleen daar voor gaan gebruiken' zei Lucas gemeen. Ik keek bang naar Maikel, die lachtte alleen maar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik slik. Hier kon ik niks aandoen. Ze zouden mij niet willen, ze wilde Julie echt persé. Ik ril en kijk Julie dan aan. Ik ga langzaam met mijn hand naar mijn broekzak. Ik moest iemand bellen. Maar mijn display zou oplichten in het donker. Ik had mensen onder de sneltoets staan, daar moest ik het dan maar meedoen. Ik druk mijn mobiel tegen mijn been en vergrendel mijn mobieltje. Ik moest toch iets doen?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bisous schreef:
    Natalya Winter Crawford
    'Nee. Jij ziet mij echt aan voor een vies mannetje, hé? Ik ben geen seksverslaafde,' zegt hij beledigd.
    'Hmm, ik denk dat de meningen daarover verschillen,' grinnik ik.
    'En voor een onenightstand moet ik ook dronken zijn, anders doe ik het niet,' zegt hij. En ik kan heus wel een meisje krijgen, maar nu heb ik daar geen behoefte aan,' vervolgt hij op een serieuze toon. 'Of zullen we jou dronken voeren?' lacht hij dan.
    'Als je me goed kent weet je dat daar behoorlijk wat voor nodig is,' grijns ik. 'Dus dat gaat niet zo snel. En tuurlijk kan je wel een meisje krijgen, de meisjes uit je les liggen vast aan je voeten,' vervolg ik met hele lichte spot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eten reageer zo wel)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik doe mijn oortjes in en zet de muziek hard aan, ik wou gewoon even alleen zijn op dit moment het was best laat en ik voelde aan mezelf dat ik wat chagrijnig werd. Ik recht mijn rug wat en ging weer zitten en strekte snel eventjes en kwam in een vloeiende beweging op mijn voeten. Ik pakte nog een sigaret en stak hem op en nam een trekje terwijl ik langzaam richting het school gebouw wou gaan lopen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Kan Amy Jamie bellen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne