• Een paar dagen geleden twitterde ik; Iemand whatsapp? #verveling.
    En iemand, (J.) reageerde daarop en even later zat ik met hem te w'appen.

    En toen op een gegeven moment heb ik gezegd; 'We kunnen wel een andere x iets gaan doen?' Maar dat moest niet naar hem, maar naar een vriendin. Uiteindelijk hij 'beledigd' dus afgesproken dat we iets gaan doen. Nou, ik natuurlijk vragen aan J. wat we zouden gaan doen, zegt hij; chillen. Hij is hartstikke aardig dus ik had er geen probleem mee.
    Een dag later zegt hij midden in het gesprek ineens; 'Ik ben aan het bedenken wat we kunnen doen op de date'. En ik was like; WTF HET IS EEN DATE?
    En hij vertelde dat dat hetzelfde was als dat we een keer chillen. Ik uitgelegd dat ik dat niet vond, en toen vroeg hij wat ik wilde.., gewoon een keer afspreken of een date. Dus ik zeg; 'het maakt me niet uit, vind allebei wel oke'. Want dat vond ik ook, hij is hartstikke aardig, maar ken hem helemaal niet. En toen zei hij; 'oke dan is het een date'.

    Ik heb een beetje lopen vragen en zo, hij is geen player, geen vage gast of zo, maar op een of andere manier weet ik gewoon niet wat ik er mee moet en heb ik het idee dat hij me gewoon belazerd... Terwijl hij volgens vrienden echt oprecht is.

    En nu zit ik er heel erg aan te denken om de 'date' af te zeggen, terwijl ik er niet echt een reden voor heb.
    Wat vinden jullie? :$

    Echt respect als je dit hebt gelezen.

    Oh, en nog sorry van dat topic met die foto erin.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Gewoon gaan. Give it a change and enjoy! (: Wie weet bloeit er iets uit op...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Het is het proberen waard! Misschien ga je hem nog leuker vinden als je hem beter leert kennen. En als het niks word, maakt het ook niet uit, want dan kun je trots tegen jezelf zeggen: Ik heb het geprobeerd. (:


    You are beautiful, you are love.

    Date gepland (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ephesus schreef:
    Gewoon gaan. Give it a chance and enjoy! (: Wie weet bloeit er iets uit op...

    Ye, gewoon zien wat er gebeurt. Misschien moet je voor een keer niet te veel op je intuïtie afgaan, en gewoon genieten. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ephesus schreef:
    Gewoon gaan. Give it a change and enjoy! (: Wie weet bloeit er iets uit op...


    Don't find love. Let love find you.

    Ephesus schreef:
    Gewoon gaan. Give it a chance and enjoy! (: Wie weet bloeit er iets uit op...

    en als het tegenvalt, gewoon eerlijk zeggen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 4:23 ]


    -

    Ga er voor, je hebt niks te verliezen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cahanagh schreef:
    Date gepland (:

    Super! Vertel je ons hoe het is gegaan? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sovngarde schreef:
    (...)
    Ye, gewoon zien wat er gebeurt. Misschien moet je voor een keer niet te veel op je intuïtie afgaan, en gewoon genieten. :Y)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gewoon gaan en zien wat er gebeurd ^^
    Veel geluk (flower)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ephesus schreef:
    Gewoon gaan. Give it a change and enjoy! (: Wie weet bloeit er iets uit op...


    Life is full of fake people

    Ach als hij d'r blij van wordt om 't een date te noemen dat dutte dat toch mooi.
    Je moet je niet daardoor in het harnas gejaagd voelen. Doe mooi heannig an en zie hoe 't loopt. Je bent niet ineens verplicht om 'm te zoenen als je afscheid neemt ofzo :'].


    No growth of the heart is ever a waste