• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik reageer zo!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Ik kan je die vrijheid misschien niet afnemen, maar ik kan je wel een blauw oog geven als waarschuwing," glimlacht ze onschuldig.
    "Zoek je ruzie?" vraag ik en maak een paar box-bewegingen.
    Nadat ik mijn bestelling heb gedaan, maakt Natalya direct bezwaar op mijn woorden door me ruw te porren tussen mijn ribben, precies op dezelfde plek als net.
    "Hé! Laat dat!" roep ik en prik een paar keer in haar buik.
    "Ook gewoon een patatje oorlog," zegt ze uiteindelijk.
    Ik kik haar droog aan. "Nog even over dat vriendje vriendinnetje gedoe, ik blijf liever single. Daar zitten veel meer voordelen aan," zeg ik met een grijns.

    Natalya Winter Crawford
    'Zoek je ruzie?' zegt Chris en hij maakt een paar box-bewegingen.
    Ik bijt op mijn lip waarna ik in de lach schiet. 'Eigenlijk wel ja,' grinnik ik.
    'Hé! Laat dat!' roept hij als ik hem nog een paar keer heb gepord en hij prikt een paar keer in mijn buik.
    'Niet doen!' protesteer ik waarna een stapje bij hem vandaan doe.
    'Nog even over dat vriendje vriendinnetje gedoe, ik blijf liever single. Daar zitten veel meer voordelen aan,' grijnst Chris.
    'Zoals onenightstands bedoel je?' vraag ik geamuseerd. 'We weten allebei dat je alleen een meisje kan krijgen als je haar helemaal dronken hebt gevoerd,' voeg ik er plagerig aan toe.

    [Maartje, had je m'n gb gelezen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian "Chris" Zain Jenkins.

    "Zoals onenightstands bedoel je?" vraagt ze geamuseerd.
    "Nee. Jij ziet mij echt aan voor een vies mannetje, hé?" vraag ik beledigd. "Ik ben geen seksverslaafde,"
    "We weten allebei dat je alleen een meisje kan krijgen als je haar helemaal dronken hebt gevoerd,"
    "En voor een onenightstand moet ik ook dronken zijn, anders doe ik het niet," voeg ik er aan toe. "En ik kan heus wel een meisje krijgen, maar nu heb ik daar geen behoefte aan," zeg ik heel serieus. "Of zullen we jou dronken voeren?" voeg ik er lachend aan toe.

    [Gb gelezen. Ik dacht dat ik gereageerd had, maar dat was dus niet zo.. $;]

    Natalya Winter Crawford
    'Nee. Jij ziet mij echt aan voor een vies mannetje, hé? Ik ben geen seksverslaafde,' zegt hij beledigd.
    'Hmm, ik denk dat de meningen daarover verschillen,' grinnik ik.
    'En voor een onenightstand moet ik ook dronken zijn, anders doe ik het niet,' zegt hij. En ik kan heus wel een meisje krijgen, maar nu heb ik daar geen behoefte aan,' vervolgt hij op een serieuze toon. 'Of zullen we jou dronken voeren?' lacht hij dan.
    'Als je me goed kent weet je dat daar behoorlijk wat voor nodig is,' grijns ik. 'Dus dat gaat niet zo snel. En tuurlijk kan je wel een meisje krijgen, de meisjes uit je les liggen vast aan je voeten,' vervolg ik met hele lichte spot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan iemand de hiphop zaal in komen, zodat ik ook even kan RPGen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics!

    Sorry guys, en vooral sorry Erzsi! Ik bn heel afwezig op Q, ik heb geen flauw idee hoe laat het is in het rpg en if Cam ng bij Ally is?

    Maar goed, sorry!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    [Kan iemand de hiphop zaal in komen, zodat ik ook even kan RPGen?]


    [Als je Ami naar de klassieke zaal laat gaan, om daar te dansen, kan ik Bouke daar heen sturen onder hem mom dat hij muziek hoort. (:]

    [Ja, maar dan laat ik Julie achter... Ach sorry alvast!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O wacht @beat is net weer online:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké, kan bouke ook naar de hiphop zaal komen? x]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julie Lia Adams

    Ik schiet in de lach om de pasjes die E probeert na te doen en dan valt. 'Tuurlijk!' zeg ik lachend en doe het pasje weer opnieuw. 'Rechts voor links achter en dan links voor en rechts achter' zeg ik nog half lachend. Ik doe ze nog een keer en kijk haar dan aan. 'Misschien is het makkelijker op een beat' zeg ik en ik loop voor de zoveelste keer naar de instalatie. Ik zoek een liedje met een rustige beat en zet hem aan. 'Straks nemen we er een met een snellere' zeg ik en ik doe ze nog een keer op de beat. Ik zelf vind het dan altijd makkelijker gaan. Ik wist niet hie het met haar zat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik lach nog even na en kijk haar dan aan. Ik doe het nog een keer. Dit keer val ik niet en gaat het na mijn idee al beter. Ik grijns en knik als ze de muziek aandoet. Ik grinnik en doe de pasjes. Dit keer gaat het nog beter en het voelt goed. Het idee dat ik het al beter kan voelt goed. De muziek, maakt niet uit welke stijl, die door mijn lichaam stroomt voelt goed. Dansen is gewoon geweldig. Niet alleen klassiek, zoals ik had gedacht. Nee zelfs hiphop voelt goed. Ik houd ervan om een uitdaging aan te gaan en dit was er een!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *@Jaimy heey maakt niet uit hoor c: Cam ging even weg om te bellen :3 ik hoop dat je snel weer online bent <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.