• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [is goed. Ik stop maximaal half 2 anders ben ik morgen weer zo moe...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Welke zaal zitten jullie ?]

    Amy Michels

    Ik kijk haar lachend aan. 'Tuurlijk wil ik verder! Het voelt net zo goed en deze choreografie is hartstikke leuk!' Ik kijk haar grijnzend aan. 'Ik weet niet of ik het goed doe, maar het is leuk om te doen!' ik lach en doe nog wat pasjes. 'Je kan wel merken dat je dit vaker hebt gedaan! Echt super!' Ik kijk haar lachend aan. 'Kom maar op met de volgende 2 stukken.' Ik glimlach naar haar en luister dan weer naar de muziek die ook erg goed aan voelt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hip hop]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 0:51 ]

    @demi1309 ik ben online maar ik ga achter de ipad dus reageer sloom. Ik was net een film aan het kijken met me moeder..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Sorry, ik ben moe en ik heb ongelooflijke buikpijn]

    [o beterschap. Dus ik denk dat je die reactie hebt verwijderd omdat je gaat? Sterkte dan maar! @beat is prima welke film?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eerst iets met ashley die was op tv en toen norbit :) ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [welke Ashley?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Idk zo heette die film: ... ... Ashley)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Julie Lia Adams.

    Ik grinnikte. 'Wel wat anders dan Bach hè' zeg ik lachend en ik steek mijn tong uit. Ik mocht haar echt en ik voelde me op me gemak. Ik liep weer naar de instalatie en klikte de meziek uit. 'Oke straks krijgen we nog een streetdance move, maar eerst iets anders' zei ik serieus. 'Kijk je doet met je rechter voet een stap naat voren en dan stap je met je linker voet er achter en dan draai je je lichaam me' zeg ik en ik doe het voor. 'Je kan het ook achter elkaar aan doen. Dan doe je eerst je rechter voet voor en je linker voet achter en daarna je linker voet voor en je rechter voet achter' leg ik uit en floeiend doe ik de beweging achter elkaar. 'Snap je het nog?' vraag ik voor de zekerheid.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik lach om haar opmerking over Bach. Dan zet ze de muziek uit en doet een pas voor. Ik trek even een moeilijk gezicht. 'Dus rechts, links, links en dan weer rechts,' vraag ik haar. Ik probeer de beweging na te doen, maar het faalt enorm. Lachen laat ik me op de grond vallen en kijk haar aan. 'Zou je het nog een keertje uit willen leggen, die is toch wel moeilijk,' lach ik.'ik veeg een los geraakt plukje haar uit mijn gezicht en sta weer op. Ik kijk haar afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@beat kan je weer reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb em gevonden hoor. --"]

    Wesley Dylan Marshall.

    ''Dat was.. knap.'' zegt ze gefasineerd, waarna een bescheiden glimlach mijn lippen siert. ''..En gevaarlijk.'' Grinnikt ze er vervolgens zachtjes achteraan. ''Het was nog niet eens zo heftig. Behalve die auto dan. Ik had eerder gedacht dat het dak in zou storten'' Dat laatste murmel ik erachteraan. ''En, wat nu?'' Vraag ik, terwijl ik op het bankje achter de boom plaatsneem. Ondanks het feit dat ik erg druk ben, kan ik ook wel eens stil op een bankje zitten. Nouja, stil? Ik heb dan ook nog een tik dat ik met mijn been beweeg.

    [Hoe laat is het?]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'