• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en knik eventjes. Als ik de jongens die ik had ontmoet, Jason, Ryan, Daniel en Jasper, zou moeten kiezen zou het Jasper of Ryan zijn. Ze waren aardig en zagen er goed uit. Diep van binnen weet ik dat mijn voorkeur uit zou gaan naar Jasper, maar ik weet dat hij mij gewoon als een vriendin ziet. 'Je hebt op dit momen dan 50% kans,' mompel ik. 'En je bent vergeven.' ik kijk voor me uit en ga met mijn handen door mijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Je bent niet echt een realist hé?' vroeg ze nadat ik haar zachtjes hoorde zuchten. Ik haalde mijn schouders ietsjes op.
    'Hoe bedoel je dat?' vroeg ik zachtjes. Met één hand begon ik voorzichtjes met een plukje van haar haar te spelen.
    'Waarover ben ik niet echt een realist?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik leunde naar achteren. 'Wie is mijn grote concurent dan?' vroeg ik glimlachend. Ik blies een pluk haar uit mijn ogen en glimlachte. Ik had haar in elk geval op een ander onderwerp gekregen en dit gesprek leek ook best leuk te kunnen worden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ryan is je grote concurrent. Hij heeft nu wel een voorsprong hoor. Jij hebt jezelf naar beneden gehaalt met de EHBO actie en hij heeft zichzelf omhoog gehaalt door het eten te jatten,' glimlach ik. Ik kijk Jasper aan. 'Dus als je nog steeds kans wilt hebben moet je iets heel goeds doen,' lach ik. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en glimlach. 'Als je een kans wilt,' mompel ik zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik grinnikte. 'De meesten mensen zijn je dankbaar wanneer ze een gigantische ontstekende wond in hun onderarm hebben en je met ze mee naar de EHBO gaat,' zei ik. 'Het gaat me alleen wel even tijd kosten voor ik iets goeds weet wat ik kan doen. Ik ben redelijk slecht in goed zijn.'
    Ik streek zacht over haar haar. Het was lang en blond.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Zijn we allemaal niet slecht? Je weet wat ik bedoel.' Ik kijk hem met een kleine glimlach aan. 'Maar je wilt dus serieus een kans?' Alles in me hoopte op een ja, maar ik probeerde dat niet in mijn ogen te laten zien. Ik bestudeer zijn gezicht en glimlach. Ik had het gevoel dat hij me kon en zou gaan beschermen, wat dan ook... Ik weet niet of hi dat echt zou doen, maar Zo voelde het. 'En ergens ben ik je wel dankbaar, eigenlijk wel. Ik ben alleen te koppig om dat toe te geven,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ja,' zei ik glimlachend. 'Ik wil serieus een kans. Je bent een harstikke leuke meid Lauren en we zien wel of er ooit iets van komt tussen ons twee. Ik moet sowieso in de buurt blijven om ervoor te zorgen dat jij goed voor jezelf zorgt.'
    Haar gezicht had redelijk fijne trekken en ze keek me hoopvol aan. Ik glimlachte.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Verlegen sloeg ik mijn ogen neer. Zijn complimentjes deden toch wat met me. Ik voel me bij hem het meisje zonder zorgen. Het meisje dat ik altijd was. Ik kijk hem weer aan. 'Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Ik heb het 4 jaar gered in de beruchtste gevangenis van Zuid- Amerika.' Ik kijk hem aan. 'Dit is voor mij veiligheid en vrijheid. Twee jaar geleden zou ik hiervoor een moord hebben gepleegd.' Ik zwijg even om de laatste zin. Ik had moorden gepleegd. Zowel in de gevangenis als er buiten. Ik bijt even op mijn lip. 'Je weet wel wat ik bedoel,' fluister ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ja ik weet wat je bedoelt,' zei ik terwijl ik lichtjes tegen haar aanleunde. 'Het konk nogal misplaatst en verknipt maar het is honderd procent duidelijk wat je bedoelde. En over voor jezelf zorgen: ik blijf er gewoon voor de zekerheid bij zodat ik zeker weet dat jij gewoon gebruik maakt van de luxe van verpleging hier.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik eventjes en kijk hem aan. 'Ik ben ook niet de beste met woorden of zinnen.' Ik glimlach eventjes naar hem. 'Je gezelschap vind ik geen probleem hoor,' lach ik naar hem. Ik zak wat meer onderuit en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Als je wilt roken, ga gerust je gang hoor. Ik ben het wel gewend.' Ik kijk voor me uit en sluit dan mijn ogen eventjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik laat het wel even,' zei ik schouderophalend. 'Ik moet toch gaan minderen, een pakje op een dag is nou eenmaal niet het allerbeste dat je je lichaam aan kan doen.'
    Ik klopte op heb bijna lege pakje in mijn broekzak dat bij aankomst nog helemaal vol had gezeten. Ik rookte teveel, dat wist ik zelf ook wel. Ik kwam er moeilijk van af maar als ik nou begon met het laten van het roken wanneer ik bij Lauren was omdat zij ook niet rookte zou ik vooruit gaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe bedoel je dat?" vraagt hij zacht. Ik voel hoe hij met een plukje haar begint te spelen. "Waarover ben ik niet echt een realist?"
    "Je hebt een te grote fantasie denk ik. En je lijkt het een beetje te verwarren met de werkelijkheid." is mijn emotieloze antwoord. Met mijn handen achter zijn rug begin ik met mijn nagels te spelen en krab ik aan mijn eigen hand.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je hebt een te grote fantasie denk ik. En je lijkt het een beetje te verwarren met de werkelijkheid,' zei ze. Ik haalde mijn schouders ietsjes op en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Dat doe ik niet,' mompelde ik zachtjes. Ik voelde haar handen iets bewegen achter mijn rug, maar kon niet precies voelen wat.
    'Waarom zou ik dat doen?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat doe ik niet." mompelt hij zacht. "Waarom zou ik dat doen?" vraagt hij vervolgens.
    "Omdat de werkelijkheid beter lijkt met een vleugje fantasie." antwoord ik schouder ophalend. Ik veeg wat haren uit mijn gezicht en laat mijn kin op zijn schouder rusten. Daarna ga ik weer verder met aan mijn linkerhand krabben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Omdat de werkelijkheid beter lijkt met een vleugje fantasie,' antwoordde ze schouderophalend. Ik voelde haar kin weer op mijn schouder terecht komen en glimlachte eventjes. Weer voelde ik haar handen achter mijn rug bewegen.
    'Dan moet het wel leuke fantasie zijn,' murmelde ik een beetje. 'Wat ben jij eigenlijk aldoor achter mijn rug aan het doen?' vroeg ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you