• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    [Omdat jij Nikki bent!]

    Nathan Deleon

    'Nee, voorlopig maar niet meer,' zei ze schor. Ik knikte lichtjes met tegenzin. Ze keek omlaag en ging met haar armbandjes spelen. Ik legde mijn hoofd op mijn knieën en keek eventjes toe naar hoe Beck met haar armbandjes aan het spelen was.
    'D-dat is goed,' zei ik zachtjes na een tijdje.
    'Mag ik vragen waarom? Je vond het toch fijn voelen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "ik weet het niet"zei ik.net zoals zij niet wist waaarom ze dat deed.
    (ik zit eventjes op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Wat weet je niet?' vroeg ik terwijl ik hem verbaasd aankeek.
    Ik had toch alleen gezegd dat hij er vrolijk uit zag? HOe kon je daar "ik weet het niet" op antwoorden.


    Remember to be ridiculous.

    [Oh okay. :c]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn hoofd op zijn knieën en ik voel zijn ogen op mij branden.
    "D-dat is goed." zegt hij na een tijdje. "Mag ik vragen waarom? Je vond het toch fijn voelen?" Ik kijk op van mijn armbandjes en kijk hem eventjes aan.
    "Ja." antwoord ik kort en simpel. "Maar... Ik denk gewoon dat het genoeg is, voor het te erg word. Ik ben bang dat ik straks uitflip." geef ik toe. Bij die woorden wend ik mijn hoofd weer af en sla ik mijn ogen neer. Waarom ben ik zo bang dat hij me veroordeelt?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja,' zei ze kort en ik keek haar vragend aan. Waarom wilde ze het dan niet?
    'Maar... Ik denk gewoon dat het genoeg is, voor het te erg word. Ik ben bang dat ik straks uitflip,' zei ze en bij die woorden wendde ze haar hoofd af. Ik beet eventjes op mijn lip. Ik wou haar hand weer vastpakken.
    'Hoe bedoel je te erg? En hoe bedoel je uit flippen?' vroeg ik lichtelijk verward.
    'Je zei dat je het fijn vond, waarom zou je dan gaan flippen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en voel de brok in mijn keel. Ik leun meer tegen hem aan en kijk hem aan. Ik veeg de tranen weg. 'Waarom zou je dat in godsnaam voor mij willen doen? Ik ben een moordenaar!' Ik slik en bijt op mijn lip. Hoe graag ik het niet wilde zijn, ik was het wel. Ik was het zeker wel. Ik had meerdere malen een moord gepleegd en ik hoorde daar voor te boeten... Nou had ik dat wel gedaan in de gevangenis, maar toch... Ik had mensen familie afgenomen, ik had mensen hun leven afgenomen. Ik had mensen hun leven verpest... En mijn vader... Die had de mijne verpest, maar hij liep nog vrij rond en dat zal nooit veranderen. Hij zat aan de andere kant van de wereld en ik hier... Ik zou heel graag met Jasper meegaan. Heel graag... En ik zou nooit iets zoals dat terug kunnen doen.
    'En ik kan je nooit wat teruggeven,' fluister ik, terwijl ik hem aankijk. 'Niet iets wat zo... Aardig is.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "net zoals jij nietcwist waarom je dat deed en het kriebelde wat"zei ik glimlachend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe bedoel je te erg? En hoe bedoel je uit flippen?" vraagt hij verward. "Je zei dat je het fijn vond, waarom zou je dan gaan flippen?" Ik kijk hem even aan, inschattend hoe ik het uit moet leggen.
    "Omdat het voor het eerst is. Ik ben gewend om ervan te walgen." probeer ik uit te leggen maar ik schud dan mijn hoofd. "Je zal het toch niet begrijpen, zeker niet als je..." Ik stop met praten en slik de laatste woorden in. Ik kan nu niet zeggen 'zeker niet als je meisjes hebt aangeraakt tegen hun wil in.' zeker niet nadat hij me zo heeft geholpen.
    "Zeker niet als je je hele leven contact gewend ben." verzin ik snel.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Inderdaad, maar je hebt spijt dat geeft aan dat je een goed mens bent en ik heb genoeg dat ik met je kan delen, jij hebt niets als je hieruit bent en ik heb een overvloed aan dingen waar ik op terug kan vallen, mijn leven gaat gewoon weer verder, iedereen om me heen zal zich gedragen alsof ik gewoon op vakantie bent en jij hebt het al zo lang moeten doen zonder veiligheid of zekerheid,' zei ik. 'En ik ben niet echt rationeel bezig, ik weet niet wat het is maar ik heb het idee dat ik je moet beschermen. Dat je verdwijnt als ik je uit het oog verlies. Dat de wereld daarbuiten teveel zou zijn voor jou alleen, zeker in het begin.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik bedoel dat ik alleen zei dat je er vrolijk uit zag en wat valt daar nou weer niet aan te weten?' vroeg ik.
    Ik kon echt geen touw meer vast knopen aan wat die jongen zei maar op de een of andere manier liet dat me glimlachen. Het was lekker ontspannen, nou ja dat zou het zijn geweest als ik niet zo op scherp stond.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Omdat het voor het eerst is. Ik ben gewend om ervan te walgen,' zei ze. Ik keek haar niet begrijpend aan en zij schudde haar hoofd.
    'Je zal het toch niet begrijpen, zeker niet als je...' zei ze en stopte met praten. Ik keek haar vragend aan en hoopte niet op de woorden die ik denk dat ze ging zeggen. Haar woorden die ze daarna zei verbaasde me daarom ook.
    'Zeker niet als je je hele leven contact gewend ben,' zei ze en ik knikte lichtjes. Ik hield mijzelf maar voor dat ze dat al die tijd wou zeggen.
    'Ik snap je,' zei ik zachtjes en begon een beetje te frunniken aan mijn broek.
    'Ik zal je dan niet meer aanraken.' vervolgde ik met tegenzin en beet eventjes op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even verbaasd aan door zijn woorden en dan knik ik langzaam. Zijn woorden ontroerde me. Ik kijk hem even aan en sla dan weer mijn armen om hem heen. Ik wist even niet wat te zeggen. Ik was... sprakeloos. Hij had gelijk over de wereld. Ik had vier jaar opgesloten gezeten, ik zou niet weten hoe het er daarbuiten aantoe gaat en de wereld waar ik in geleefd heb was wreed. Niet zoals de meeste mensen leven. Dus ik zou inderdaad verdwijnen op de wereldbodem. Ik vraag me af of ik in de echte wereld wel een indentiteit had. Dat bracht paniek in me. Niemand kende me. Ja, mijn naam kende ze. En daarom haatte ze me, maar niemand kende mij... Ik had een paspoort, ja die had ik. Dat is het enige bewijs dat ik een persoon ben. Ik heb genoeg haters. Mensen die mij willen vermoorden. Mijn lichaam verstrakt en angst slaat toe. Als een bom die de hele wereld kan laten ontploffen. Mijn lichaam begint te trillen. Ik had haters... Ik had zoveel haters... Alleen de drugsdealers al kunnen me van mijn leven beroven of wat dacht je van de gevangenen waarvan ik een vriend had vermoord, om mezelf te beschermen, dat wel, maar toch zouden ze razend zijn. En dan had ik het nog niet over de haters die ik had gekregen door de dood op mijn moeder en dan natuurlijk mijn vader...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik snap je." zegt hij zacht en hij frunnikt aan zijn broek.
    "Ik zal je dan niet meer aanraken." zegt hij en ik hoor de tegenzin in zijn stem. Vervolgens bijt hij op zijn lip en glijden mijn nagels automatisch over mijn hand heen. Een schuldgevoel overspoelt mij en een onaangename rilling trekt over mijn ruggengraat het.
    "Sorry." zeg ik zacht. "Het ligt niet aan jou, echt niet." probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen. Ik weet dat het voor een groot deel aan mij ligt en misschien, heel misschien een beetje aan hem.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik verstond niet echt wat ze.zei,maar ik laate het zo.Ik wou even genieten van de stilte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ze keek me verbaasd aan en ik wreef over haar rug. Haar gezicht betrok langzaam en stond al snel angstig. Natuurlijk, er waren daar buiten meer als genoeg mensen die haar met alle liefde en plezier iets aan zouden doen maar dat zou ik niet laten gebeuren. 'Niemand zal je iets aan kunnen doen,' fluisterde ik tegen haar. 'Daar ga ik persoonlijk voor zorgen.'
    Wauw, ik deed mijn naam wel heel erg veel eer aan met mijn ridderlijke gedrag. Ik wist niet wat het was maar Lauren leek een independent girl maar toch wou ik haar zo graag beschermen. Het plaatje dat ik bij onze eerste ontmoeting had gevormd bleek toch niet helemaal te kloppen.


    Remember to be ridiculous.