• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar het zou je best kunnen staan, jij houd er gewoon niet van." zegt hij zacht met een lachje. Hij trekt zijn knieën weer op en slaat zijn armen er om heen.
    "Misschien wil je het niet geloven, maar weet je dat jou niet mogen aanraken lastig is?" vraagt hij en ik knik.
    "Ja, maar je kan er maar vast beter weer aan wennen." antwoord ik. "En het staat me gewoon niet, niet met mijn schoenen en mijn haar en mijn make-up." verklaar ik nog eens. Ik stel me mezelf voor met mijn eigen haarkleur en normale kleding. Nee, niet mooi, besluit ik meteen.


    Your make-up is terrible

    [Als ik niet reageer meer dan ben ik eten ;d]

    Nathan Deleon

    'Ja, maar je kan er maar vast beter weer aan wennen en het staat me gewoon niet, niet met mijn schoenen en mijn haar en mijn make-up,' zei ze en ik knikte weer lichtjes. Ik zuchtte eventjes.
    'Dan staat het je niet..' zei ik zachtjes en keek eventjes naar voren. Ik stond na een tijdje op en ging op de andere bed zitten en keek naar Beck.
    'This moeilijk om er aan te wennen,' zei ik zachtjes, maar wel zo dat zij het nog kan horen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Ik ben niet onzeker !' Ik kijk hem lachend aan. 'Jij maakt mij verlegen,' grinnik ik. Ik kijk hem oprecht aan. 'Omdat je zoveel voor me doet en me allemaal complimentjes geeft.' 'En je hebt niks verkeerds gezegd of gedaan. Wat je zegt en doet is prima.' Ik kijk hem aan. 'Maar...' Ik zwijg even en schud mijn hoofd. Wat ik wilde zeggen hoeft hij niet te weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Jason keek naar onze hadden en richte zijn blik toen naar mij en glimlachte een beetje. Ik glimlachte terug, hopend dat ik niet te rood was geworden. Ik haalde mijn vrije hand door mijn haar dat nu bijna allemaal voor mijn gezicht hing zodat hij mijn blozende wangen niet zou zien.


    Remember to be ridiculous.

    [Okéééé]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan staat het je niet..." zegt hij zacht en ineens staat hij op en gaat op het andere bed zitten. Ik kijk hem fronsend aan.
    "This moeilijk om er aan te wennen." zegt hij heel zacht. Ik zucht even overdreven.
    "Waarom?" vraag ik. "Zolang ken je mijn aanraking nog niet eens." Het komt misschien een beetje wanhopig uit.
    "Je bent gewoon met je tengels van meisjes af leren blijven." bijt ik hem uiteindelijk toe om ervan af te zijn.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Maar wat?' vroeg ik bezorgd.
    Ik wist niet wat het was maar ik was zo verdomd bezorgd over haar. Sommige mensen konden me raken. Lauren was zo iemand. Ik wou bij haar zijn om haar te beschermen van alles wat haar pijn deed. Ik wou haar vast kunnen houden op momenten dat het allemaal teveel werd en ze het gewoon niet meer aankon. Vreemd, meestal zijn die mensen jonger als mij.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach. 'Doe niet zo bezorgd idioot.' ik geef hem grijnzend een duwtje. 'Ik wilde zeggen, maar...' Ik zwijg even en voel mijn wangen rood worden. 'Maar bij alles wat ik Zeg of doe vraag ik me af wat jij ervan vind,' mompel ik. Ik kijk snel naar beneden, zodat hij, hopelijk, mijn rode wangen niet ziet. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de grond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze ging met haar vrije hand door haar haar,waardoor alles wat voor haar gezich viel.Ik twijfelde even,maar besloot dan toch om met mijn vrije hand een plukje die recht voor haaar gezicht hangde achter haar oor te schuiven,ik zach dat ze wat bloosde en ik glimlachde lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Maar bij alles wat ik zeg of doe vraag ik me af wat jij ervan vindt,' mompelde ze en ze kek naar beneden waardoor ik maar een glimp van haar rode wangen opving. Ze was dus wel onzeker ookal zei ze van niet. 'Hé,' zei ik terwijl ik haar kin een klein stukje optilde zodat ik haar aan kon kijken. 'Het maakt mij niet uit wat je zegt, jij bent speciaal en ik geef om je, niets dat dat nog kan veranderen.


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Hij veegde een pluk die recht voor mijn gezicht hing achter mijn oor en glimlachte toen hij zag dat ik bloosde. Ik keek snel weg en beet op mijn lip. Ik voelde het bloed opkomen maar dat zorgde er niet voor dat ik stopte. Na een tijde proefde ik de smaak van bloed.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Waarom? Zolang ken je mijn aanraking nog niet eens,' zei ze. Het kwam het best wat wanhopig uit. Ik haalde mijn schouders lichtjes op.
    'Je bent gewoon met je tengels van meisjes af leren blijven,' beet ze mij toe en ik keek haar geschrokken aan.
    'Ik blijf er toch ook vanaf!' zei ik harder dan ik dacht. Ik kroop wat naar achteren zodat ik tegen de muur aan kon zitten.
    'Ik wist het wel,' zei ik daarna en staarde naar de grond.
    'Het zit je gewoon nog steeds dwars dat ik het vroeg heb gedaan, of niet?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ze keek snel weg en beet op haar lip."Sanne?"vroeg ik,had ik iets verkeerd gedaan?Mijn vrije hand legde ik onder haar kin en liet haar naar me kijken en ik zag dat haar lip bloede."Je lip bloed." zei ik bezorgd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Topic 7


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Je lip bloed,' zei hij.
    Natuurlijk bloedde mijn lip, ik had hem net open gebeten in de hoop dat ik mijn concentratie van Jason af kon leiden. 'Dat klopt,' zei ik uiteindelijk maar terwijl ik mijn hartslag onder controle probeerde te krijgen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie hoe hij mij geschrokken aankijkt en heb er meteen spijt van.
    "Ik blijf er toch ook vanaf!" zegt hij hard en ik schrik er een beetje van, hoewel ik het had kunnen verwachten. Hij kruipt wat naar achteren zodat hij tegen de muur aan kan zitten.
    "Ik wist het wel. Het zit je gewoon nog steeds dwars dat ik het vroeg heb gedaan, of niet?" vraagt hij en ik schud wild mijn hoofd waardoor de verschillende kleuren haarlokken door de war komen te zitten.
    "Nee dat is het niet Nathan." zeg ik. "Ik probeer er gewoon van af te komen op een makkelijke manier, die blijkbaar verkeerd aanslaat." Ik zucht eventjes.


    Your make-up is terrible