• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Dappere poging.' Ik kijk hem vanuit mijn ooghoek aan. Ik sla mijn armen om zijn middel en kruip wat dichter tegen hem aan. Ik begon het koud te krijgen, maar ik had geen zin om naar binnen te gaan. Dan maar warmte zoeken bij Jasper. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en bekijk de helft van zijn gezicht. Ik glimlach en kijk weer weg. Hij was te goed voor me... Al hoewel... Niemand was hier goed, maar hij was wel te goed voor mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan moet het wel leuke fantasie zijn." murmelt hij. "Wat ben jij eigenlijk aldoor achter mijn rug aan het doen?" vraagt hij met een lachje.
    "Elke fantasie is beter dan dit." antwoord ik op het eerste. Ik kijk eventje naar mijn handen, onbewust ben ik blijkbaar gaan krabben waardoor er een paar rode strepen op mijn linkerhand bevinden.
    "Oh, ik had jeuk." verklaar ik achteloos.


    Your make-up is terrible

    [Denk dat ik je zo even ga verlaten en sims ga doen.]

    Nathan Deleon

    'Elke fantasie is beter dan dit,' zei ze en ik knikte daarop. 'Oh, ik had jeuk,' zei ze daarna en stiekem moest ik eventjes lachen. Ik liet haar haren los om haar eventjes flink te knuffelen.
    'Dit verveelt nooit,' zei ik zachtjes en moest eventjes lachen. Ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar aan kon kijken.
    'Wat vind jij ervan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik voelde haar armen om mijn middel en ze kroop dichter tegen me aan. Ze legde haar hoofd weer op mijn schouder en vanuit mijn ooghoeken zag ik dat ze mijn gezicht bekeek. Ik zag dat ze niet erg warm was aangekleed en besefte me dat ze het waarschijnlijk koud had. Ik sloeg mijn arm om haar heen en keek haar even vragend aan. 'Heb je het koud?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Een beetje,' geef ik eerlijk toe. Tegen hem liegen had toch geen zin. 'Maar blijf maar zitten. Ik heb geen zin om op te staan. Ik zit te lekker,' grijns ik. 'Jij houd me wel warm toch? Dan word je kans weer wat hoger,' lach ik. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd weer op zijn schouder. 'Jij vindt het waarschijnlijk niet leuk, maar ik ben blij dat jij hier bent.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je bent sims verslafd haha. Maar oké.]

    Rikki Madeleine Beck

    Plotseling knuffelt hij mij flink waardoor de lucht uit mijn longen geperst werd met een raar geluidje.
    "Dat verveelt nooit!" zegt hij zacht en hij moet lachen. Dan duwt hij me iets van zich af en kijkt mij aan.
    "Wat vind jij ervan?" vraagt hij aan mij en ik kijk hem even bedenkelijk aan.
    "Ja, ik denk het." zeg ik een beetje afwezig. Ik kijk hem eventjes aan glimlach, zijn woorden dringen nu pas echt tot mij door.
    "Mij verveelt het ook niet denk ik. Ik weet het nog niet zeker."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik trok nogal onhandig mijn leren jack uit want ik kon niet erg goed bewegen terwijl ze tegen me aan zat en gaf het aan haar. 'Trek deze maar aan,' zei ik. 'Ik heb het niet koud. En dit is inderdaad niet hoe ik mijn vakantie had ingepland en de rest van de tijd die ik hier door moet gaan brengen maar het had erger gekund. Ik heb in elk geval leuk gezelschap.'
    [ik ruim intussen mijn kamer op dus mijn reacties komen soms laat]


    Remember to be ridiculous.

    [Ben ik niet O_O Laatste keer was vorige week, maar ik verveel me gewoon ;$]

    Nathan Deleon

    'Ja, ik denk het,' zei ze een beetje op een afwezige manier. Ze keek mij eventjes glimlachend aan. Glimlachend keek ik terug.
    'Mij verveelt het ook niet denk ik. Ik weet het nog niet zeker,' zei ze en ik glimlachte tevreden.
    'Dat vind ik fijn om te horen,' zei ik met hetzelfde glimlachje. Zachtjes ging ik eventjes met mijn vinger over haar wang heen.
    'Mag ik?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zal ik je vermaken?]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat vind ik fijn om te horen." zegt hij met een tevreden glimlachje. Zacht streelt hij met zijn vinger over mijn wang heen die gelijk begint te tintelen. Ik begin me serieus af te vragen wat ze in de spaghetti hebben gestopt.
    "Mag ik?" vraagt hij, waarop ik mijn hoofd schud en iets naar achter schuift. Ik kan niet ontkennen dat het fijn voelt maar op de één of andere manier probeer ik het contact als nog een beetje te vermijden.
    "Ik denk dat het genoeg is voor vandaag, misschien zelfs teveel." zeg ik met een schuldgevoel.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik laat Jasper los en trek zijn jack aan. 'Ik zou hier wel langer zitten dan jouw,' zucht ik. Ik trek mijn knieën op en sla mijn armen om mijn knieën heen. 'Maar zolang jij hier zit, zal het wel meevallen. Ook al gun ik het je om weer weg te mogen,' glimlach ik. Ik kijk hem aan. 'Al zou ik dat niet zo leuk vinden, maar er blijven altijd wel mensen over. Toch?' Ik zucht en staar voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weetje dat ik dat gewoon eng vind klinken als jij dat zegt?]

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd en schoof iets naar achteren. Ik keek haar verbaasd aan.
    'Ik denk dat het genoeg is voor vandaag, misschien zelfs teveel,' zei ze en ik knikte lichtjes. Ik ging weer met mijn rug tegen de muur aan zitten en keek Beck vriendelijk aan.
    'Wil je dat ik je nu helemaal niet meer aanraak?' vroeg ik zachtjes. Ik trok mijn knieën ietsjes op en keek haar vragend aan.
    'Vind trouwens wel dat je het goed gedaan heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Zodra je vrij bent ben je bij mij welkom om weer te beginnen,' zei ik en ik legde mijn arm om haar middel. 'Er is genoeg ruimte en mijn ouders maakt het niet uit wat ik doe en of er mensen zijn zolang ik hen maar niet lastig val en anders verstoppen we je gewoon op een van mijn kamers.'
    Ik voelde me opeens een verwend kind. Ik had een verdieping voor mezelf terwijl zij de afgelopen vier jaar voor haar leven had moeten vechten in een gevangenis in Zuid-Amerika en haar vriend daar kwijt was geraakt. Waarom was ik toch zo verdomd egoïstisch bezig?


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Zou dat mogen en zou je dat willen?' Ik kijk hem diep ontroerd aan. Ik voel tranen opkomen. Dit was het aardigste wat iemand ooit voor mij over had. Ik sla mijn armen om zijn nek en geef hem een knuffel. 'Dank je,' fluister ik. Ik voel een traan over mijn wang tromen en lach. 'Sorry. Ik huil hier volgens mij nogal vaak.' Ik kijk hem lachend en met stromende tranen aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nooou, waarom? :c]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en gaat weer met zijn rug tegen de muur aan zitten waarna hij mij aankijkt. Altijd die vriendelijk blik, wat ik ook zeg...
    "Wil je dat ik je nu helemaal niet meer aanraak?" vraagt hij zacht en trekt zijn knieën op om mij vragend aan te kijken. Ik vouw mijn benen onder mijn lichaam en kijk hem even aan.
    "Nee, voorlopig maar niet meer." zeg ik schor en vol met spijt van mijn eigen woorden. Ik kijk naar beneden, waar ik met de armbandjes om mijn arm begin te spelen.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik veegde wat tranen weg en drukte mijn lippen even op haar voorhoofd. 'Natuurlijk mag dat,' zei ik. 'Anders zou ik je ook niet uitnodigen. Ik kan straks makkelijk de gewone maatschappij weer in en heb de kans om jou ook te helpen om je plek weer te vinden dus dan doe ik dat. En je bent fijn gezelschap en eenzaamheid is iets waar ik tegenop zie als ik weer naar huis ga.'
    Het was vreemd, als ik zou willen zouden mijn ouders zo een appartement voor me kopen maar ik had het altijd naar mijn zin gehad thuis. Het huis was groot en licht, de tuin ruim en ik kon er toch doen wat ik wou dus waarom zou ik een klein appartement verkiezen boven het huis? Ik was dol op Mickey, onze hond en kon het goed vinden met de mensen uit de buurt en zij hadden ook geen hekel aan mij al wisten ze dat ik agressief kon worden. Waarschijnlijk zou het voor haar de perfecte plaats zijn om opnieuw te beginnen.


    Remember to be ridiculous.