• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Jason reageerde niet maar liet zjn ogen bijna dicht zakken. Ik bekeek zijn profiel, zijn mond was net niet helmaal gesloten, zijn haar piekte een klein beetje. Zijn ogen waren bijna helemaal gesloten en ik glimlachte. Zonder er bij na te denken liet ik een van mijn handen op ze zijne neerzakken. De aanraking joeg opnieuw een hoop tintelingen door mijn lichaam die ik verwoed weg probeerde te drukken uit mijn hoofd maar gewoon niet leken te willen vertrekken.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Sorry,' zei ze zachtjes. Ik zag hoe ze met haar nagels over haar hand ging.
    'Het ligt niet aan jou, echt niet,' zei ze daarna en keek haar vragend aan.
    'Ja wel,' zei ik zachtjes. 'Het ligt ook aan mij. Ik doe de dingen te snel achter elkaar. Ik had moeten weten dat dat niet goed was,' vervolgde ik zachtjes. Mijn blik bleef op haar handen gericht.
    'Je ehm.. Moet trouwens niet zo lang krabben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en heel langzaam vormt er zich een glimlach op mijn gezicht. Ik kijk hem aan en zucht. 'Je kan me moeilijk mijn hele leven helpen. Ik heb het tot mijn twaalde alleen uit weten te houden en ik heb de afgelopen twee jaar ook weten te overleven in mijn eentje.' Ik kijk hem aan. 'Hoe veel zwaarder kan het hierbuiten nou zijn?' Dat laatste zei ik een beetje aarzelend. Ik had geen idee, ik had nog nooit een stap buiten gezet. In de echte wereld. Vroeger wel, maar vroeger is niet zoals nu. Als je een klein meisje bent is je leven zonder zorgen, althans... Van de normale kinderen. Als je ouder bent krijg je de zorgen, al heb ik die al gehad. Ik denk dat ik nu minder zorgen heb dan vroeger. Ik hoef hier niet bang te zijn voor iemand die me kan vermoorden. Die tijd zou nog wel komen als ik hieruit ben, maar niet nu. Nu kan ik genieten dat ik nog leef, want daar moet ik blij mee zijn. Ik kijk Jasper weer aan en geef hem een kus op zijn wang. 'Bedankt.' Ik sta op en trek hem overeind. Lachend trek ik hem achter me aan. 'Ik heb behoefte aan muziek,' grinnik ik. 'En dansen. En aangezien jij de enige persoon in de buurt bent, ben jij de uitverkorene.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik trok een lang gezicht. Het was niet dat ik niet kón dansen, ik was zelfs redelijk goed door de danslessen die ik had gevolgd als "belangrijk onderdeel van mijn opvoeding" en vond het ook best leuk. Ik had alleen geen erg goede ervaringen met de reacties van andere jongens die zagen dat ik goed kon dansen, zeker niet met wat daaruit voorkwam. Die incidenten vulden een deel van mijn dossier vol geweldplegingen. 'Moet dat?' vroeg ik hopend dat ze nee zou zeggen, wetend dat dat waarschijnlijk vergeefse hoop was.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik gooi lachend mijn kamer deur open en pak mijn boxen en mobiel. Vlug zet ik de muziek aan en kijk hem grijnzend aan. 'Ja.' Ik sla mijn armen om zijn nek en begin te dansen. 'Je kan vast wel dansen,' grijns ik. 'Dat kan ik zelfs.' Ik kijk hem met een schuinhoofd aan en glimlach. 'En ik ben het maar. Ik ga heus niet lachen of iets. Ik zou niet durfen.' Ik kijk hem aan en voel zijn lichaam tegen de mijne. Ik vond het zeker niet erg. Hij was mijn beschermer, althans... Dat begon er op te lijken. Voor andere was ik een onafhankelijk persoon, die staalhard leek te zijn, maar eigenlijk ben ik dat totaal niet. Zoals Jasper dat nu weet. Eigenlijk ben ik een meisje dat moe is van het vechten, moe is van het boeten en bang is voor wat komen gaat. Twee verschillende types, maar allebei een Lauren. Welke de echte was... Ik geloof het tweede, maar zeker weten deed ik het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja wel." zegt hij zacht. "Het ligt ook aan mij. Ik doe de dingen te snel achter elkaar. Ik had moeten weten dat dat niet goed was. Je ehm.. Moet trouwens niet zo lang krabben." Mijn blik gaat naar beneden, de rode strepen vertonen ondertussen kleine rode stippeltjes waar ik de huid zodanig heb afgekrabt dat het bloed er door heen komt. Ik verstop mijn handen door ze uit zijn zicht te houden en kijk hem aan.
    "Dan is het als nog mijn schuld aangezien ik het niet kan bijhouden." probeer ik erom heen te praten. Ik ril even maar niet van de kou.
    "Het is koud hier." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Het gaat er helemaal niet om dat ik niet kan dansen,' zei ik.
    Wetend dat ik er toch niet meer onderuit zou kunnen komen begon ik maar te dansen. Ik nam makkelijk de leiding. Dacht ze nou dat ik niet zou kunnen dansen? Well, you thought it wrong girl, ik kan dansen, en niet zo slecht ook als ik eerlijk was.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Haar handen haalde ze weg en ik kon ze niet meer zien.
    'Dan is het als nog mijn schuld aangezien ik het niet kan bijhouden,' zei ze en ik schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Het is koud hier,' mompelde ze. Ik keek haar eventjes aan.
    'Het is niet jou schuld. We zouden het op jouw tempo doen, niet op de mijne en wil je een vest van mij lenen?' vroeg ik aan haar. Ik ging al overeind om mijn koffer onder mijn bed vandaan te schuiven.
    'Ze zullen vast wel te groot voor je zijn, maar je krijgt het er vast wel warm van,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik laat me leiden door Jasper en kijk hem grinnikend aan. 'Je kan duidelijk wel dansen, maar waarom wilde je dan niet?' Ik kijk hem vragend aan en blijf door dansen. Hopelijk raakte ik niet een punt en had het niks met zijn verleden te maken. 'Een jongen die kan dansen... Plus tien,' lach ik. Ik kijk hem met mijn fel blauwen ogen aan en glimlach. 'Je bent een rare jongen Jasper, maar wel de aardigste die ik ooit heb ontmoet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Het is niet jou schuld. We zouden het op jouw tempo doen, niet op de mijne en wil je een vest van mij lenen?" vraagt hij en hij komt al overeind om zijn koffer onder het bed vandaan te schuiven.
    "Ze zullen vast wel te groot voor je zijn, maar je krijgt het er vast wel warm van." zegt hij met een glimlachje. Ik bedenk me hoe ze moeten ruiken, naar Nathan. Mannelijk en lekker. Snel schud ik mijn hoofd. Als ik dat doe, ga ik straks echt de fout in. Die jongen maakt dingen bij me los die ik nog nooit eerder gehad heb.
    "Nee, nee." zeg ik snel. "Ik krijg het vanzelf wel weer warm. Dat hoeft écht niet hoor." maak ik hem snel duidelijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Een meisje uit mijn klas dat ook bij mij op dansles zat vond het nogal nodig om een keer op school erover te beginnen hoe goed ik kon dansen. Ik ben er tijden lang mee gespest tot ik een van de pestkoppen een gebroken neus en behoorlijk wat blauwe plekken bezorgde,' zei ik. 'Een goede danser past niet echt bij mijn imago.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Snel schudde ze haar hoofd en keek ik haar verbaasd aan.
    'Nee, nee,' zei ze snel. 'Ik krijg het vanzelf wel weer warm. Dat hoeft écht niet hoor,' zei ze daarna. Ik keek haar eventjes vragend aan. Toch haalde ik een vest uit de koffer en legde die voor haar neer.
    'Voor het geval je het toch niet warm krijg,' zei ik met een glimlachje. Ik ging weer zitten op mijn plekje en keek eventjes naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en knik dan begrijpend. 'Ik weet niet wat wel en niet bij mij hoort. Alles wat er in je leven gebeurt hoort wel bij je.' Ik haal mijn schouders op. 'Maar ik vind het leuk dat je kan dansen.' Ik glimlach naar hem. 'Je vind het leuk toch? En je kan het goed. Dus waarom niet? Het is jouw leven niet die van hen. Je moet doen wat je wilt, toch?' Ik kijk hem aan en glimlach. Ik mocht Jasper. Ik mocht Jasper zoals hij was, niet zoals zijn vrienden hem willen zien. Als je het vrienden kan noemen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me vragend aan en eigenwijs als hij is pakt hij toch een vest uit zijn koffer die hij voor me neerlegt.
    "Voor het geval dat je het toch niet warm krijgt." zegt hij met een glimlachje. Ik zucht zacht enh ij gaat weer zitten waar hij net zat. Ik laat mijn vingers afwezig over de stof van zijn vest gaan.
    "Heb je hem gewassen?" vraag ik plotseling. Een wasgeur is vast minder erg.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Jawel,' zei ik. 'Het klinkt alleen zo stom, een opvliegende crimineel die van dansen houdt. Maar het heeft blijkbaar mijn kansen vergroot heb ik ontdekt.'
    Ik tilde haar op en draaide een rondje waarna ik haar weer neerzette en rustig verder danste.


    Remember to be ridiculous.