• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:04 ]


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. Een glimlach siert zijn gezicht. 'Stop nou is met die complimentjes.' ik kijk hem grijnzend aan. 'Waarom al die complimentjes?' Ik kijk hem grijnzend aan. Ik weet dat er een twinkeling in mijn ogen te zien is, want zijn complimentjes deden me echt goed. 'Niet dat je ermee moet stoppen, want het is leuk, maar toch.' ik kijk hem aan. 'En nu je toch lekker bezig bent. Jasper... Jij betekent ook heel voor mij en laat me mezelf zijn. Dank je daarvoor.' Dit keer dwing ik mezelf niet weg te kijken, maar blijf ik Jasper met mijn blauwe ogen aankijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Is er iets?Heb ik wat verkeerd gedaan?"vroeg ik haar vragend en bezorgd.Ze wou vast weg van me nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schudde snel mijn hoofd, dat mocht hij niet denken. 'Nee,' zei ik met een moedige poging tot een glimlach. 'Ik ben alleen op dit moment nogal boos op mezelf, niets bijzonders eigenlijk.'

    Jasper de Ridder
    'Ik geef zoveel complimentjes omdat ik mensen graag complimenten geef en jij me gewoon een heleboel redenen geeft om je complimentjes te geven,' zei ik glimlachend en ik liet mijn vrije hand weer in de hare glijden. 'Vind je het vervelen?'


    Remember to be ridiculous.

    [wauw, we hebben met z'n vieren al bijna een heel topic volgeschreven.]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee dat is het niet Nathan. Ik probeer er gewoon van af te komen op een makkelijke manier, die blijkbaar verkeerd aanslaat,' zei ze en ze zuchtte zachtjes. Ik balde eventjes een vuist en zuchtte toen.
    'Je had best kunnen verwachten dat het zo zou aanslaan,' zei ik zachtjes. 'En je komt er nooit van af. Het ging zo goed!' voegde ik er zachtjes aan toen. Ik plukte een beetje aan mijn broek en keek erna of het de interessantste ding was wat ik ooit had gezien.
    'En jij moet het niet opgeven. Ik gaf toch ook niet op? Maar als jij er anders over na denkt..' zei ik en ik beet eventjes op mijn lip. 'Dan heb ik liever dat jij nu weggaat..' zei ik met tegenzin. 'Ik zit niet te wachten op nog meer van die woorden. Die woorden die jij net zei kwamen nogal hard aan bij mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Nee,' zei ze met een waterige glimlach. 'Ik ben alleen op dit moment nogal boos op mezelf, niets bijzonders eigenlijk.'Waarom was ze nou boos op haarzelf? "Waarom?"mompelde ik en keek haar vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Waarom?'
    Hij keek me vragend aan en ik zuchtte. Wat moest ik nou zeggen? O, niets bijzonders het is alleen zod dat ik nooit geïnteresseerd in jongens en heel toevallig ben ik er net achter gekomen dat ik verliefd op je ben en nou moet ik ook steeds blozen, hij zag me al aankomen. Ik zou hoogstwaarschijnlijk meteen wegrennen en smeken om gewoon de cel in gegooid te worden zodat ik hem dan niet meer hoefde te zien, zo erg schaamde ik me voor het idee dat ik hem dat zou vertellen. 'Zoals ik al zei: niets bijzonders,' antwoordde ik dus maar. 'Je vind het vast niet interessant.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Nee hoor, ik vind het niet erg.' Ik glimlach even naar hem en laat hem zijn gang gaan. Ik bekijk zijn gezicht aandachtig en glimlach. Mijn ogen haken zich in de zijne. Ik schraap even mijn keel, maar weet niet wat te zeggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Zoals ik al zei: niets bijzonders,' antwoordde ze. 'Je vind het vast niet interessant.' Ik was dus wel geïntreseerd ernaar."Tuurlijk wel." zei ik met en klein glimlachje."Je hoeft niet als je niet wil."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Tong verloren?' vroeg ik half geamuseerd en half nieuwsgierig naar wat ze had willen zeggen. 'WAt is er aan de hand? Je kan het me best vertellen hoor, zoals ik al zei, ik ga je niet veroordelen.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    In een opwelling drukte ik mijn lippen tegen de zijne. In mijn maag leek een bom van vlinders te ontploffen. Zodra ik doorhad wat er aan de hand was trok ik mezelf terug. Ik sprong van het bed en rende zijn kamer uit om me om de hoek neer te laten zakken. Een traan liep over mijn wang en mijn lippen tintelden nog na. Hij wou me nu vast nooit meer zien, wat bezielde me?


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze drukte haar lippen tegen de mijne,het gevoel die ik voelde was niet te omschrijven,het was perfect.Ze haalde haar lippen van de mijna af en rende de kamer uit.Verbaast keek ik hoe ze de kamer uit liep.Droomde ik nu?"Sanne!" riep ik en liep de kamer uit opzoek naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Ik wilde wat zeggen... Maar ik wist niet wat.' ik kijk hem aan en grinnik even. 'Hoezo? Wat zou ik moeten zeggen can jouw?' Ik kijk hem grijnzend aan. Wachtend op het antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Van mij hoef jij helemaal niets te zeggen,' zei ik en ik glimachte vrolijk. 'Maar je was dus vergeten wat je wou zeggen, meestal als mensen hun keel schrapen betekend dat dat ze iets willen zeggen.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Sanne!' hoorde ik Jason roepen.
    Ik onderdrukte een snik maar produceerde toch een zielig geluidje. Hij zocht me maar ik was er niet blij mee. Hij wou me vast vertellen dat ik gestoord als ik ook maar dacht dat hij iets voor mij voelde. Dat ik een freak was.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik geef hem speels een duwtje. 'Ik wilde niks zeggen! Ik... Weet ik veel... Ik wilde wel wat zeggen, maar wist niet wat.' lachend kijk ik hem aan. 'Heb jij dat nooit?' ik duw hem weer. Een steek gaat door me heen. 'Au,' ik kijk even naar het verband op mijn arm, maar lach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne