• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[okee :)]

Pacuatha
    'Daar ben je.' zucht ik. 'Laten we hout gaan rapen... dicht bij de jongens.' zeg ik doelend op The Lost Boys. In feite kunnen we tot s'avonds wegblijven voor moeder door heeft dat we weg zijn.

Gale Darser
    Met tegenzin open ik mijn ogen als ik een pistool hoor afgaan. Ik kijk even naar de kapitein, mijn vader, die nog ligt te slapen en sta dan stil op en kleed me aan. Ik loop naar buiten. Fijn die zon op mijn gezicht.
    'Smee?' roep ik.

[ja DreamerN is goed :) je hebt wel een probleem aangezien Peter nog niet online is...]

{is Peter eigenlijk al wel ingevuld?}

Credendo Vides

[nee wel al gekozen...]

Tiger Lily

Met een zucht loop ik achter mijn zus aan. Het donkere bos haalt de heerlijke zon weer weg. Chagrijnig volg ik mijn zus. Ik wil zon!! Opeens schiet me iets te binnen, zon betekende dat Peter weer terug was! Ik maak bijna een sprongetje van blijdschap, maar weet me net in te houden. Mijn zusje zou me maar raar vinden. "Oke, dan neem ik de leiding, want ik ben natuurlijk de oudste!" Ik ga voorop lopen en ren bijna naar de boom van de Lost Boys. Peter was terug!

[Hihi dat kan ik mooi bij haar karakter gebruiken!]

It's never gonna happen, Guys.

Curly.
    Natuurlijk was hij blij dat Peter terug was maar de tweeling overdreef een klein beetje. Curly opende de deur van de boom en tot zijn grote schrik stond daar Tiger Lilly. Hij liet niet merken dat hij schrok.

kindness is never a burden.

Smee
    Ik hoor hoe mister Darser mijn naam roept en haast me naar het achterdek.
    'Kan ik iets voor u doen?' vraag ik.
    Een beetje onzeker kijk ik hem aan. Mister Darser is soms heel onvoorspelbaar.

Gale Darser
    'Maak een roeibootje klaar. Ik ga aan land.' zeg ik gebiedend. Mijn vader kan dan wel dag in dag uit in zijn kajuit blijven. Ik ga graag eens aan land. Smee begint met tegenzin een roeibootje te water te laten en ik laat mijn spullen erin vallen. Dan pak ik een touwladder en klim in het bootje.
    'Tot zo.' zeg ik en roei naar het eiland. Daar word ik begroet door fleurige bloemen en met een glimlach ga ik aan wal en sleep het bootje op het zand.

Pacuatha
    Ik rol mijn ogen als ze naar de boom rent en laat me een beetje verder op een boomstam vallen. Ik heb geen behoefte aan dat hele verliefde Tiger Lily gedoe. Oke ze is dan wel mijn oudere zus maar soms als ze bij Peter is is ze zo... jeweetwel... klef? Raar?

Tiger Lily

"Goeiemorgen!" roep ik net iets te vrolijk. Ik zie hoe alle Lost Boys nog bezig zijn uit hun nest te komen. Ik kijk met een vies gezicht in het rond. "Wat is het hier ongelooflijk smerig! Hoe kunnen jullie zo leven?" roep ik uit. Ik loop stiekem naar Peters kamer, maar ben teleurgesteld als hij er nog niet is. Ach, hij zou vast wel komen.

Milena Ruby Night

Jaloers kijk ik hoe Gale naar het land vaart. Had hij niet even op me kunnen wachten? Dan was ik meegegaan! Ik ben niet zo'n standaard piraatje, die het dek moet scrobben, dus veel te doen op de boot had ik niet. Ik loop willekeurig een rondje over de boot heen en ga dan op de uiterste punt van de boot zitten, aan de voorkant van het schip. Ik steek mijn neus genietend in de zon. Het enige voordeel van Pan was dat hij de zon meenam!

It's never gonna happen, Guys.

Lune Kate Stuward

Ik schuif voorzichtig een stukje wolk weg en zie een piratenschip. Mijn ogen worden groot en ik wil wat zeggen, maar sluit dan meteen mijn mond. Oja stil zijn dat is waar ook. Ik kijk over het schip. Het ijs begint langzaam te ontdooien. Ik bekeek het "land" voor zo ver ik kan zien. 'Wow' zeg ik zacht. Het is hier echt mooi.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[Wat is er allemaal gebeurt? :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[niet veel. Vriendinnen zitten in de wolken, Gale is aan land gegaan, de 2 indiane meisjes zijn bij de Lost Boys]

Gale Darser
    Ik ren door de bomen door verder en verder, genietend van het briesje in mijn gezicht. Ik zie Pacuatha op een boomstam zitten en laat me naast haar vallen.
    'Heya!' roep ik vrolijk tegen haar.

Pacuatha
    Ik verschiet me een bult als Gale naast me zit. 'Hi.' lach ik. 'Peter is terug.' merk ik op waarop hij knikt.
    'Help je me met hout verzamelen?' vraag ik zachtjes. 'Natuurlijk.' lach hij en trekt me overeind.

[Pacu weet niet dat Gale de zoon van Haak is. Ze denkt dat hij gewoon en scheepsjongen op het schip is die daar perongeluk is terechtgekomen]

Eärwen

even had ik mijn ogen gesloten om te genieten van de zon tot ik een paar plekken naast me Lune zachtjes,,wow." hoorde zeggen en ik grijnsde.
    Ik volgde haar blik om erachter te komen waar ze naar keek.
    in het water ontwaarde ik een schip, het piratenschip van Captain Hook !
    ik kneep mijn ogen even samen om alles net iets beter te kunnen onderscheiden.
    ,,ik zie een roeibootje zich van het schip verwijderen!" zei ik, iets harder dan dat ik normaal van mezelf gewend ben terwijl ik een vinger uitstak richting de het nu glinsterende water waar inderdaad een roeibootje met een passagier op dobberde.

{ik hoop echt dat Peter snel komt...}

Credendo Vides

|Nevermind.|

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]

kindness is never a burden.