• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]

Simple but effective.

Bronte schreef:
    (...)
    En daarom schrijf je Justin Bieber stories?

Ik mag toch wel schrijven wat ik wil schrijven? Of is dat ook al weer verboden?

Simple but effective.

Tempesta schreef:
    Mensen, als ze zegt dat ze geen fan van hem is, vind ik dat wij dat moeten accepteren. Omgekeerd vind ik het wél onrealistisch dat BeTheDreamer zegt dat pesten haar niets doet. Ik denk dat dat iédereen wel iets doet en dat het een beetje onrespectloos is voor mensen die wel lijden onder pestgedrag.
    Maar dit terzijde, eigenlijk vind ik de hele discussie onzinnig. Een topic als dit zal geen betere gevoelens voor JB creëren, dus ik zie er de zin niet echt van in.

Ik snap je punt, maar in de meeste gevallen sta ik altijd voor de gepeste persoon en dan word ik daardoor ook zelf gepest, maar dat laat ik gewoon achter mij en bescherm ik juist de gepeste.

Simple but effective.

BeTheDreamer schreef:
    (...)

Ze bedoelen dat het allemaal een beetje tegenstrijdig klinkt.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

BeTheDreamer schreef:
    (...)

Tuurlijk niet maar die verhalen, je profiel en dit topic laten toch wel zien dat je fan bent.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

BeTheDreamer schreef:
    (...)

Als je geen Justin Bieber fan bent, dan schrijf je geen Justin Bieber stories. Tenminste dat is logisch, ik heb nog geen niet-fan Justin Bieber stories zien schrijven, doesn't make sense either.
    Ik heb toch niet gezegd dat dat niet mag?

Ex astris, sciencia

BeTheDreamer schreef:
    (...)

Ik snap je punt, maar in de meeste gevallen sta ik altijd voor de gepeste persoon en dan word ik daardoor ook zelf gepest, maar dat laat ik gewoon achter mij en bescherm ik juist de gepeste.

Als dat echt altijd zo is, is dat heel dapper en goed van je. Ik zelf zou daar niet altijd de moed voor op kunnen brengen, vrees ik, al probeer ik het zo vaak mogelijk te doen.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Floyd schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet maar die verhalen, je profiel en dit topic laten toch wel zien dat je fan bent.

Uuh, niet dus. Maar jouw mening.

Simple but effective.

Bronte schreef:
    (...)
    Als je geen Justin Bieber fan bent, dan schrijf je geen Justin Bieber stories. Tenminste dat is logisch, ik heb nog geen niet-fan Justin Bieber stories zien schrijven, doesn't make sense either.

Meestal schrijven ze dat voor reacties en de top.

Olive

Bronte schreef:
    (...)

Nou, ik schrijf gewoon JB story voor de lol en verder niks.

Simple but effective.

Ik heb een idee:
    Zet in het bovenste bericht dat het voor alle fandoms geldt en laat daarna een mod het topic sluiten.
    With whats going on right now we only get a fight and problems.

BTW; het is inderdaad tegenstrijdig dat je geen Belieber bent, maar wel zo'n topic opent en Bieberverhalen schrijft. Zelfs al ben je het niet is het toch raar. En het is raar dat -als je het dan niet zelf bent- je een respect-topic opent als een vriendin van je een Belieber is. Dan is het net of je respect hebt voor die vriendin (dat kan natuurlijk sowieso, het staat gewoon raar).
    What I'm saying is dat je nu nogal tegenstrijdig bezig bent.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Tempesta schreef:
    (...)
    Als dat echt altijd zo is, is dat heel dapper en goed van je. Ik zelf zou daar niet altijd de moed voor op kunnen brengen, vrees ik, al probeer ik het zo vaak mogelijk te doen.

Tja, daar had ik eerst een klein beetje moeite mee. Maar ik ben ermee leren leven, dus tja... Ook al krijgt de oester bijna altijd de voordelen "-.- wat heel irritant is, want die halen altijd vriendjes bij elkaar.

Simple but effective.

This topic makes no sense or whatsoever anymore.

ars moriendi

BeTheDreamer schreef:
    (...)

Uuh, niet dus. Maar jouw mening.

Ok, dit is niet aanvallend probeer het alleen te begrijpen. Je bent geen fan maar je heb wel dingen van hem op je profiel maakt zo´n topic als dit aan en schrijft stories over hem. Meestal doe je dat alleen als je fan bent.
    OF jij en ik moeten een ander idee van fan hebben. Je vind muziek van he, goed, dan ben je toch fan...?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Bronte schreef:
    Je beschrijft nu bijna ieder fandom. Het is heus niet alleen Bieber die mensen help enzo hoor.

The artist is the kid that survived.

Floyd schreef:
    (...)
    Ok, dit is niet aanvallend probeer het alleen te begrijpen. Je bent geen fan maar je heb wel dingen van hem op je profiel maakt zo´n topic als dit aan en schrijft stories over hem. Meestal doe je dat alleen als je fan bent.
    OF jij en ik moeten een ander idee van fan hebben. Je vind muziek van he, goed, dan ben je toch fan...?

Mmm, bij mij is het zo: ik vind zijn liedjes leuk, maar ben geen fan.

Simple but effective.