• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    Wacht, hoezo heeft ie wat gedaan voor de wereld behalve nog een horde rabid fangirls in het leven geroepen?


    quidquid excusatio prandium pro

    De Beliebers worden gepest en gehaat,


    Ik hou echt mijn commentaar voor me.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sjiriki schreef:
    Wacht, hoezo heeft ie wat gedaan voor de wereld behalve nog een horde rabid fangirls in het leven geroepen?


    Hij helpt arme kinderen en mensen, geven hen de kans om naar school te kunnen gaan, een beter leven te hebben.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Hij helpt arme kinderen en mensen, geven hen de kans om naar school te kunnen gaan, een beter leven te hebben.


    Oh, funny, ik dacht dat ie alleen maar op podia stond om liedjes te zingen en films met james bond titels maakte


    quidquid excusatio prandium pro

    De Beliebers worden gepest en gehaat, maar blijven altijd sterk voor Justin.
    I have no idea why -sarcasme-. Moet ik nog steeds Amanda Bieber aan jullie voorstellen :W

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:46 ]


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    (...)I have no idea why -sarcamse-. Moet ik nog steeds Amanda Bieber aan jullie voorstellen :W


    Snap hem niet helemaal met je sarcasme ><


    Simple but effective.

    Ja de beliebrs zijn geweldig, ze doen pressies het zelfde als elke andere fan van wie dan ook, alleen zijn zij vaker extreem overdreven in hun fan zijn.
    Dude, serieus je omschrijft nu elk soort fan, iedere fan wilt zijn idool ontmoeten, iedere fan krijgt wel een kut opmerking en iedere fan moet het met twitter en die shit doen(als de idool al twitter heeft). De meeste beroemdheden doen iets voor het goede doel. Dus zo bijzonder zijn Bieber en zijn fans niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je beschrijft nu bijna ieder fandom. Het is heus niet alleen Bieber die mensen help enzo hoor.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:52 ]


    Ex astris, sciencia

    Dat is iedereen die fan is van iemand. + justin bieber fans, daar kan ik me aan ergeren

    Every fan does that. ._. There are better peopleto respect in my opinion. But sure. Whatever you want.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Floyd schreef:
    Ja de beliebrs zijn geweldig, ze doen pressies het zelfde als elke andere fan van wie dan ook, alleen zijn zij vaker extreem overdreven in hun fan zijn.
    Dude, serieus je omschrijft nu elk soort fan, iedere fan wilt zijn idool ontmoeten, iedere fan krijgt wel een kut opmerking en iedere fan moet het met twitter en die shit doen(als de idool al twitter heeft). De meeste beroemdheden doen iets voor het goede doel. Dus zo bijzonder zijn Bieber en zijn fans niet.


    Ik denk dat ik het hier mee eens ben.
    Plus het feit dat vele fans, die zich die hard fans noemen, echt veel te ver gaan in hun fanzijn...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Floyd schreef:
    Ja de beliebrs zijn geweldig, ze doen pressies het zelfde als elke andere fan van wie dan ook, alleen zijn zij vaker extreem overdreven in hun fan zijn.
    Dude, serieus je omschrijft nu elk soort fan, iedere fan wilt zijn idool ontmoeten, iedere fan krijgt wel een kut opmerking en iedere fan moet het met twitter en die shit doen(als de idool al twitter heeft). De meeste beroemdheden doen iets voor het goede doel. Dus zo bijzonder zijn Bieber en zijn fans niet.

    +
    Dit geldt ook voor de Directioners -die ontvangen hetzelfde aantal haat, misschien zelfs meer, dat weet ik ook niet-, de fans van Demi Lovato, Miley Cyrus en zo kan je wel even door gaan.
    It's not that special.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Floyd schreef:
    Ja de beliebrs zijn geweldig, ze doen pressies het zelfde als elke andere fan van wie dan ook, alleen zijn zij vaker extreem overdreven in hun fan zijn.
    Dude, serieus je omschrijft nu elk soort fan, iedere fan wilt zijn idool ontmoeten, iedere fan krijgt wel een kut opmerking en iedere fan moet het met twitter en die shit doen(als de idool al twitter heeft). De meeste beroemdheden doen iets voor het goede doel. Dus zo bijzonder zijn Bieber en zijn fans niet.


    comfort in c h a o s

    Hahahaha dat is zo slim om als 'belieber' te zeggen.

    'Oh ik heb echt respect voor mezelf en andere idiote stalker fans'

    Ok.


    "Ignite, my love. Ignite."