• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Mmm, bij mij is het zo: ik vind zijn liedjes leuk, maar ben geen fan.

    Wanneer ben je dan volgens jou fan, want volgens mij hebben we echt een ander idee van fan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PercyWood schreef:
    Ik heb een idee:
    Zet in het bovenste bericht dat het voor alle fandoms geldt en laat daarna een mod het topic sluiten.
    With whats going on right now we only get a fight and problems.

    BTW; het is inderdaad tegenstrijdig dat je geen Belieber bent, maar wel zo'n topic opent en Bieberverhalen schrijft. Zelfs al ben je het niet is het toch raar. En het is raar dat -als je het dan niet zelf bent- je een respect-topic opent als een vriendin van je een Belieber is. Dan is het net of je respect hebt voor die vriendin (dat kan natuurlijk sowieso, het staat gewoon raar).
    What I'm saying is dat je nu nogal tegenstrijdig bezig bent.


    Je hebt wel gelijk, behalve dan dat ik een Belieber ben, want dat ben ik niet, ik schrijf die stories, omdat ik het gewoon leuk vind en het is ook voor sommige vriendinnen van mij en voor mensen waar ik samen meeschrijf.


    Simple but effective.

    Hey, mijn naam staat bovenaan _O_


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Mmm, bij mij is het zo: ik vind zijn liedjes leuk, maar ben geen fan.

    Wanneer ben je dan wel fan van iemand, wanneer je jouw definitie van 'fan' gebruikt?


    Ex astris, sciencia

    Floyd schreef:
    (...)
    Wanneer ben je dan volgens jou fan, want volgens mij hebben we echt een ander idee van fan zijn.


    Als ik echt fan ben, dan had ik in mijn kamer posters van hem hangen, alle albums van hem en dan nog dat gedoe van dat ik ga janken omdat ik hem niet kan ontmoeten etc.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Je hebt wel gelijk, behalve dan dat ik een Belieber ben, want dat ben ik niet, ik schrijf die stories, omdat ik het gewoon leuk vind en het is ook voor sommige vriendinnen van mij en voor mensen waar ik samen meeschrijf.

    Ik zette gewoon mijn gedachten neer. En ik zei ook niet dát je een Belieber bent, ik zei dat het nogal tegenstrijdig was, waardoor het moeilijk werd om te geloven dat je géén Belieber bent :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik zette gewoon mijn gedachten neer. En ik zei ook niet dát je een Belieber bent, ik zei dat het nogal tegenstrijdig was, waardoor het moeilijk werd om te geloven dat je géén Belieber bent :3


    Haha, sorry voor de tegenstrijdigheid ;) en ja, je naam staat bovenaan =P


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Haha, sorry voor de tegenstrijdigheid ;) en ja, je naam staat bovenaan =P

    It happens. Je wilt niet weten hoe tegenstrijdig ik soms kan zijn, maar oké.
    And now I feel special. Because I'm there... Mweh, ik doe weer eens raar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    It happens. Je wilt niet weten hoe tegenstrijdig ik soms kan zijn, maar oké.
    And now I feel special. Because I'm there... Mweh, ik doe weer eens raar.


    *woesss* Feel special *woesss* haha,


    Simple but effective.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Waarom schrijf je 16+ als je zelf 15 bent? (cat)


    Ik ken 12/13 jarige die 16+ schrijven. Dat ze 15 is vind ik nog een hele prestatie. El oh el.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Floyd schreef:
    (...)
    Ach stel je niet zo aan, is het zo erg dat ik hem niet wacht. Seriously, grow up. Als je hier al zo om freacked dan vraag ik me af hoe je reageert als iemand echt eens gemeen gaat doen.


    Dus ik stel me aan omdat ik om bewijs vraag? Whoa.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ken 12/13 jarige die 16+ schrijven. Dat ze 15 is vind ik nog een hele prestatie. El oh el.


    Dat is hun keuze, niet de mijne. En je hoeft niet zo wijs te doen voor een 14jarige hoor. Als ik geen 16+ wil schrijven en ik laat het een andere doen, dan is dat wat ik wil. Accepteer gewoon dat ik gewoon nu geen 16+ wil schrijven. En 12/13jarige die kijken ook naar andere verhalen hoe ze dat moeten schrijven.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Dat is hun keuze, niet de mijne. En je hoeft niet zo wijs te doen voor een 14jarige hoor. Als ik geen 16+ wil schrijven en ik laat het een andere doen, dan is dat wat ik wil. Accepteer gewoon dat ik gewoon nu geen 16+ wil schrijven. En 12/13jarige die kijken ook naar andere verhalen hoe ze dat moeten schrijven.


    Ik zei dat er 12/13 jarige waren die 16+ verhalen schrijven. En ik mag zo wijs doen als ik wil, sinds wanneer heeft leeftijd er mee te maken hoe volwassen iemand is? Ik snap alleen niet dat je als 12/13 jarige seks kan beschrijven. Meestal in de details.
    Oké, deze reactie lijkt tegenstrijdig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik zei dat er 12/13 jarige waren die 16+ verhalen schrijven. En ik mag zo wijs doen als ik wil, sinds wanneer heeft leeftijd er mee te maken hoe volwassen iemand is? Ik snap alleen niet dat je als 12/13 jarige seks kan beschrijven. Meestal in de details.
    Oké, deze reactie lijkt tegenstrijdig.

    Ik lees zelf ook best 16+ dingen soms, en ik ben twaalf, eind van de maand dertien. Niet dat ik het lees voor die stukjes maar het maakt mij weinig uit, dat lees ik ook gewoon, dus dan zou ik ook prima een stukje 16+ kunnen schrijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.