• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    Dit... Haha, vind ik eigenlijk best wel grappig en ik geef toe, echt heel heel heel veel fans doen hetzelfde als alle beliebers xD


    Simple but effective.

    Vain schreef:
    Hahahaha dat is zo slim om als 'belieber' te zeggen.

    'Oh ik heb echt respect voor mezelf en andere idiote stalker fans'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bronte schreef:
    Je beschrijft nu bijna ieder fandom. Het is heus niet alleen Bieber die mensen help enzo hoor.

    ^

    Sommige kunnen hem niet eens ontmoeten, zij moeten het doen met twitter of YouTube filmpjes

    Mijn fandom bevindt zich in Zuid-Korea en Japan, het dichtstbijzijnde dat die komen is Parijs, als ze al komen, vorig jaar was voor het eerst (cat) Biebz komt nog naar Nederland en België ook.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Je hebt het erg mooi verwoord C:


    26 - 02 - '16

    Dit is de vreselijkste quote van Anthony Kiedis ever:



    Een fan zijn van iemand (of een band) betekent niet dat je alles moet ophemelen van wat die persoon doet, maar dat je hem wel in zijn waarde laat. Beliebers hebben naar mijn mening nogal moeite met 'in zijn waarde laten'.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:42 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Serieus, ik las de begin post en ik dacht; mensen gaan hierop negatief reageren. Ik kijk naar de reacties; negatief. Wat zijn sommige mensen hier op Q toch weer fucking voorspelbaar. (cat)


    To infinity and beyond •

    Sommige mensen hier moeten echt uit die ongesteld fase komen. Met haten op een 18 jarige jongen kom je niet ver. En JB heeft veel gedaan, misschien moeten jullie meer doen dan alleen maar oordelen zonder dat je iemand kent. Of oordelen op de fans van iemand.
    Noem gewoon één reden waarom je hem niet mag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het bytheway erg goed dat je het neer hebt gezet. Respect C:


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Sommige mensen hier moeten echt uit die ongesteld fase komen. Met haten op een 18 jarige jongen kom je niet ver. En JB heeft veel gedaan, misschien moeten jullie meer doen dan alleen maar oordelen zonder dat je iemand kent. Of oordelen op de fans van iemand.
    Noem gewoon één reden waarom je hem niet mag.


    Exactly my thoughts. :W


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Sommige mensen hier moeten echt uit die ongesteld fase komen. Met haten op een 18 jarige jongen kom je niet ver. En JB heeft veel gedaan, misschien moeten jullie meer doen dan alleen maar oordelen zonder dat je iemand kent. Of oordelen op de fans van iemand.
    Noem gewoon één reden waarom je hem niet mag.


    Klopt, maar wat de meesten zeggen is waar. Dit stuk hierboven geld voor veel verschillende fandoms, and I don't see what's so special about Bieber.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Sommige mensen hier moeten echt uit die ongesteld fase komen. Met haten op een 18 jarige jongen kom je niet ver. En JB heeft veel gedaan, misschien moeten jullie meer doen dan alleen maar oordelen zonder dat je iemand kent. Of oordelen op de fans van iemand.
    Noem gewoon één reden waarom je hem niet mag.

    Ik geef je er twee,
    Hij zei dat hij de Kurt Cobain van onze generatie is maar dat niemand hem begrijpt en ij zei dat dat bandje dat hij ging vormen beter is als The Beatles, op zo´n manier als The Beatles zijn slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    (...)

    Klopt, maar wat de meesten zeggen is waar. Dit stuk hierboven geld voor veel verschillende fandoms, and I don't see what's so special about Bieber.


    Het punt is, dat de 'beliebers' (ik ben er zelf een, maar hou niet zo van het woord) meer haat krijgen dan een gemiddeld fandom. Dat is nou eenmaal zo, en dat blijft zo. Nu blijf ik zeggen dat dit komt door de fans die het meest obsessed zijn en het grotendeels voor de rest van de fans hebben verpest. :W


    To infinity and beyond •

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik geef je er twee,
    Hij zei dat hij de Kurt Cobain van onze generatie is maar dat niemand hem begrijpt en ij zei dat dat bandje dat hij ging vormen beter is als The Beatles, op zo´n manier als The Beatles zijn slecht.


    Dat laatste heeft hij niet eens gezegd .. -______-


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    (...)

    Klopt, maar wat de meesten zeggen is waar. Dit stuk hierboven geld voor veel verschillende fandoms, and I don't see what's so special about Bieber.


    Dat kunnen jullie ook zeggen zonder elkaar zo af te snauwen. Elke keer als er een topic komt over JB lijkt het net een oorlog terrein.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat kunnen jullie ook zeggen zonder elkaar zo af te snauwen. Elke keer als er een topic komt over JB lijkt het net een oorlog terrein.

    Volgens mij viel het afsnauwen wel mee in die reactie...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo