• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dat laatste heeft hij niet eens gezegd .. -______-

    Dat hij beter zou zijn dan The Beatles, of worden, jawel hoor heb het zelf op youtube gezien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kijk, ik heb niets tegen Justin Bieber maar Beliebers moeten - over het algemeen, niet iedere belieber dus - alles zo overdrijven.. Bijvoorbeeld dit soort teksten, heb je dit ooit gezien van bijvoorbeeld Paramore of Greenday? - gewoon een random voorbeeld. Kijk, ik heb niets tegen hem maar het is zó ontzettend over de top. Dat is het enige wat ik er op tegen heb. Maar voor de rest maakt het mij echt niet uit waar iemand fan van is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Het punt is, dat de 'beliebers' (ik ben er zelf een, maar hou niet zo van het woord) meer haat krijgen dan een gemiddeld fandom. Dat is nou eenmaal zo, en dat blijft zo. Nu blijf ik zeggen dat dit komt door de fans die het meest obsessed zijn en het grotendeels voor de rest van de fans hebben verpest. :W


    Lol, no. Lots of fandoms get hate. Beliebers, Directioners, the less-famous fandoms: They. All. Get. Hate. It doesn't make the Beliebers special or anything. Ik haat niet op Beliebers; They can do what they want as long as they stay away from me. I'm just saying - dit hierboven geld gewoon voor ieder fandom en maakt Bieber en zijn Bekiebers niet super speciaal en zielig. Or worthy of my respects. [No offence, but they haven't done anything to earn it]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik geef je er twee,
    Hij zei dat hij de Kurt Cobain van onze generatie is maar dat niemand hem begrijpt en ij zei dat dat bandje dat hij ging vormen beter is als The Beatles, op zo´n manier als The Beatles zijn slecht.


    Sinds wanneer zit JB in een band? Even serieus.
    En als hij heeft gezegd dat hij de Kurt Cobain van de generatie is, maakt dat hem een slecht persoon?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Luhan schreef:
    (...)
    Volgens mij viel het afsnauwen wel mee in die reactie...


    Bij het afsnauwen heb ik het niet alleen over dit topic. Dit geld bijna bij elke topic.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat hij beter zou zijn dan The Beatles, of worden, jawel hoor heb het zelf op youtube gezien.


    Rumors. Met 2738743 beliebers in mijn tl op twitter weet ik het één en ander wel. En dat heb ik nog nooit voorbij zien 'glijden'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Bij het afsnauwen heb ik het niet alleen over dit topic. Dit geld bijna bij elke topic.

    Ah, my bad, sorry~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uneventful schreef:
    (...)

    Sinds wanneer zit JB in een band? Even serieus.
    En als hij heeft gezegd dat hij de Kurt Cobain van de generatie is, maakt dat hem een slecht persoon?

    Weet ik veel hij zou een band gaan beginnen ofzo, was een of ander youtube filmpje over.
    Ik heb nooit gezegd dat hij een slecht persoon is, ik mag hem niet omdat hij het te hoog in de bol heeft.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:59 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Weet ik veel hij zou een band gaan beginnen ofzo, was een of ander youtube filmpje over.
    Ik heb nooit gezegd dat hij een slecht persoon is, ik mag hem niet omdat hij het te hoog in de bol heeft.


    Als hij het hoog in zijn bol heeft dan zou ik het niet eens meer voor hem op nemen. JB heeft dat nooit gezegd.
    Ga aub even wat googlen ofzo, het is net alsof je maar iets typt dat in je hoofd opkomt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Floyd schreef:
    (...)
    Weet ik veel hij zou een band gaan beginnen ofzo, was een of ander youtube filmpje over.
    Ik heb nooit gezegd dat hij een slecht persoon is, ik mag hem niet omdat hij het te hoog in de bol heeft.


    Oh ja, Bieber die in een band gaat. Dat is wel een van de leukste rumors die ook ooit heb gehoord. Zo hoog heeft hij het niet in z'n bol. Hij geeft zo'n beetje 40% van zijn geld uit aan goede doelen, hij heeft $ 300,000 uitgegeven aan onderzoek om Avalana te genezen. Nu moet je mij eens vertellen wat hier nou 'hoog in je bol' aan is. Serieus, check je bronnen kill.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als hij het hoog in zijn bol heeft dan zou ik het niet eens meer voor hem op nemen. JB heeft dat nooit gezegd.
    Ga aub even wat googlen ofzo, het is net alsof je maar iets typt dat in je hoofd opkomt.

    Schat ik heb het zelf gezien en gehoord dat hij dat zei, geen idee waarom maar er is echt ergens een filmpje over. Het is wel al maanden geleden trouwens.
    Ik verzin echt niets, waarom zou ik dat doen. Mij boeit het niet wat hij doet zolang hij maar niet van deze opmerkingen maakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Het punt is, dat de 'beliebers' (ik ben er zelf een, maar hou niet zo van het woord) meer haat krijgen dan een gemiddeld fandom. Dat is nou eenmaal zo, en dat blijft zo. Nu blijf ik zeggen dat dit komt door de fans die het meest obsessed zijn en het grotendeels voor de rest van de fans hebben verpest. :W


    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.
    En ik vind Bieber nog niet half zo erg als zijn fans, al doet hij toch heel vaak domme en onbegrijpelijke uitspraken waardoor ik aannem dat zijn fans ook niet veel slimmer zullen zijn.


    Your make-up is terrible

    Ooit op een dag ga je Justin ontmoeten, op wat voor manier dan ook


    Sorry hoor maar wat een bullshit. :'D


    ars moriendi

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Hij helpt arme kinderen en mensen, geven hen de kans om naar school te kunnen gaan, een beter leven te hebben.


    En hij is soms de enige die dat doet?
    Kom op zeg, hij heeft de poen om dat te doen, dan vind ik het vanzelf sprekend dat ie de armere ook wel een beetje kan helpen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Oh ja, Bieber die in een band gaat. Dat is wel een van de leukste rumors die ook ooit heb gehoord. Zo hoog heeft hij het niet in z'n bol. Hij geeft zo'n beetje 40% van zijn geld uit aan goede doelen, hij heeft $ 300,000 uitgegeven aan onderzoek om Avalana te genezen. Nu moet je mij eens vertellen wat hier nou 'hoog in je bol' aan is. Serieus, check je bronnen kill.


    This, however, does annoye me. Wist je dat je je idool de hemel niet in HOEFT te prijzen? You can just accept that some people don't like him and ignore them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.