• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.
    En ik vind Bieber nog niet half zo erg als zijn fans, al doet hij toch heel vaak domme en onbegrijpelijke uitspraken waardoor ik aannem dat zijn fans ook niet veel slimmer zullen zijn.


    Niet iedereen denkt dat ze zielig zijn, serieus je betrekt IEDEREEN erbij. Het zijn die vreselijke obsessieve fans die zo zijn.
    En bedankt, vat ik maar op als een compliment (:


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    (...)

    This, however, does annoye me. Wist je dat je je idool de hemel niet in HOEFT te prijzen? You can just accept that some people don't like him and ignore them.


    Dat doe ik niet. En het interesseert me vrij weinig wat mensen wat mensen van hem denken want ik ben blij dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. Ik prijs hem de hemel niet in, ik leg dingen vast aangezien ik het haat als mensen dingen zeggen die niet kloppen, vandaar.


    To infinity and beyond •

    Ik ben gewoon blij dat ik nergens echt fan van ben.


    26 - 02 - '16

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet. En het interesseert me vrij weinig wat mensen wat mensen van hem denken want ik ben blij dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. Ik prijs hem de hemel niet in, ik leg dingen vast aangezien ik het haat als mensen dingen zeggen die niet kloppen, vandaar.

    Is dat Greg op je profielfoto? (cat)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Is dat Greg op je profielfoto? (cat)


    Ja (banana)


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ja (banana)

    ME GUSTA.


    ars moriendi

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet. En het interesseert me vrij weinig wat mensen wat mensen van hem denken want ik ben blij dat niet iedereen er hetzelfde over denkt. Ik prijs hem de hemel niet in, ik leg dingen vast aangezien ik het haat als mensen dingen zeggen die niet kloppen, vandaar.


    :W As I said, you could just ignore them. Ze zullen het nooit met je eens zijn en je kunt toch niet winnen. en ik bedoelde niet alleen jouw reactie; Veel beliebers - Niet ALLE - vinden alles wat de jongen doet geweldig.


    Verder blijf ik bij mijn eigen mening: Bieber or the general Beliebers have done nothing as of yet to earn my respect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.
    En ik vind Bieber nog niet half zo erg als zijn fans, al doet hij toch heel vaak domme en onbegrijpelijke uitspraken waardoor ik aannem dat zijn fans ook niet veel slimmer zullen zijn.

    Oh joh, je wilt niet weten. Ik heb ook mijn Tokio Hotel-fase gehad, en mán, wat een gehaat kreeg ik op mijn dak. 'Beliebers' hebben echt niks te klagen, believe me. Please, doe niet zo zielig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Oh ja, Bieber die in een band gaat. Dat is wel een van de leukste rumors die ook ooit heb gehoord. Zo hoog heeft hij het niet in z'n bol. Hij geeft zo'n beetje 40% van zijn geld uit aan goede doelen, hij heeft $ 300,000 uitgegeven aan onderzoek om Avalana te genezen. Nu moet je mij eens vertellen wat hier nou 'hoog in je bol' aan is. Serieus, check je bronnen kill.

    Dat is ook goed, maar dan kan hij nog te hoog in zijn bol hebben, zoals zo veel artiesten. Veel artiesten helpen een goed doel of hebben er een opgericht maar vinden zich nog heel wat, omdat ze beroemd zijn.
    Maar als je pas net komt kijken vind ik niet dat je het al zo hoog in je bol hoort te hebben. Als hij over 15 jaar nog zo groots is als nu dan heeft hij recht van praten.

    Maar he, waarom vallen jullie mij opeens aan, Uneventful vroeg om een reden, ik geef er een en dan worden jullie boos. Fuck logic. Ik mag hem niet, so what, het is niet dat ik die jongen haat of hem en zijn fans afbrand. Ik geef gewoon mijn mening, waar om gevraagd word. En nog op een vriendelijke manier ook.
    Deal er nou eens mij dat niet iedereen Bieber geweldig vind en hij gee heilige is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    (...)

    :W As I said, you could just ignore them. Ze zullen het nooit met je eens zijn en je kunt toch niet winnen. en ik bedoelde niet alleen jouw reactie; Veel beliebers - Niet ALLE - vinden alles wat de jongen doet geweldig.


    Verder blijf ik bij mijn eigen mening: Bieber or the general Beliebers have done nothing as of yet to earn my respect.


    Nee maar weet je wat het punt is, aangezien ik fan ben van Justin. Word ik hiermee vergeleken. En als er een ding is wat ik dus niet ben, is het zo'n ding. :W
    Ik vind niet alles wat Justin doet geweldig, en ik zal dat ook niet vinden. Ik ben fan van zijn muziek, vind hem er leuk uitzien. That's it. (:


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Nee maar weet je wat het punt is, aangezien ik fan ben van Justin. Word ik hiermee vergeleken. En als er een ding is wat ik dus niet ben, is het zo'n ding. :W
    Ik vind niet alles wat Justin doet geweldig, en ik zal dat ook niet vinden. Ik ben fan van zijn muziek, vind hem er leuk uitzien. That's it. (:


    Het klonk zo in je reactie. ^^ Mijn excuses dan. ik ben inderdaad in een beetje kribbige bui. Ik geloof best dat er 'normale' JB fans zijn. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Floyd schreef:
    (...)
    Dat is ook goed, maar dan kan hij nog te hoog in zijn bol hebben, zoals zo veel artiesten. Veel artiesten helpen een goed doel of hebben er een opgericht maar vinden zich nog heel wat, omdat ze beroemd zijn.
    Maar als je pas net komt kijken vind ik niet dat je het al zo hoog in je bol hoort te hebben. Als hij over 15 jaar nog zo groots is als nu dan heeft hij recht van praten.

    Maar he, waarom vallen jullie mij opeens aan, Uneventful vroeg om een reden, ik geef er een en dan worden jullie boos. Fuck logic. Ik mag hem niet, so what, het is niet dat ik die jongen haat of hem en zijn fans afbrand. Ik geef gewoon mijn mening, waar om gevraagd word. En nog op een vriendelijke manier ook.
    Deal er nou eens mij dat niet iedereen Bieber geweldig vind en hij gee heilige is.

    This post ^ En dan vooral die laatste zin. Kijk, het kan me geen reet schelen dat zoveel mensen hem fantastisch vinden. Maar val mij er verder niet mee lastig.
    Die jongen word zo ontzettend opgedrongen aan mensen die er helemaal geen behoefte aan hebben, en als je dan zegt dat je hem niks vind, mag dat niet. Dát stuk maakt een hoop "Beliebers" zo irritant.


    ars moriendi

    Escritura schreef:
    (...)

    Het klonk zo in je reactie. ^^ Mijn excuses dan. ik ben inderdaad in een beetje kribbige bui. Ik geloof best dat er 'normale' JB fans zijn. ^^


    Ik reageerde ook niet bepaald aardig, maar goed. Ik snap je wel (:


    To infinity and beyond •

    Waarom discuseerd iedereen zo enorm hier. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Ahw, en je krijgt net zoveel respect van mij terug! x


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.