• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    CURLYMONSTER schreef:
    Waarom discuseerd iedereen zo enorm hier. (cat)

    Agree!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    CURLYMONSTER schreef:
    Waarom discuseerd iedereen zo enorm hier. (cat)

    Omdat forums daar voor zijn. (cat) En omg, je hebt 666 posts (bat)


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.

    -laat om dit te quoten, maar ok-
    Daarom hield ik me stil toen ik TH fan was.
    Ugh, en de haat die kpop fans in het algemeen (niet specifiek een groep) krijgen omdat hun idolen aziatisch en zogenaamd allemaal gay zijn (cat) Gelukkig valt dat hier nog best mee, als je je niet te koreaboo gedraagt.

    Alle fandoms krijgen haat, alle fandoms hebben de weirdos, alle fandoms hebben de engeltjes... alle fandoms hebben wat alle andere fandoms ook hebben.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:47 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Every fandom is pretty much the same.
    Je hebt de gestoorde fans die doordraaien en dingen gaan doen die een mens met een normaal verstand nooit zou doen.
    Je hebt de fans die de nummers leuk vinden en er verder buiten blijven.
    Je hebt de fans die zijn uiterlijk leuk vinden en zijn nummers.
    En je hebt de fans die anderen respecteren om hun mening en ondertussen zelf een andere mening hebben over hun idool.
    Kies zelf maar waar je bij hoort, I don't care. I'm not trying to offend anyone.
    En natuurlijk heb je áltijd nog de mensen die een grote haat hebben tegen de idool van anderen, de fans als idioten zien, ongeacht tot welke groep je hoort; in hun ogen hoor je altijd bij de eerste groep.
    Deal with it.
    Nee, het is niet leuk. Dat betekent nog niet dat je gelijk een groot respect moet hebben voor een fandom. Vooral als je er zelf bij hoort.
    Dat je respect hebt voor de artiest, je idool, dat begrijp ik. Maar om je eigen fandom -en daarmee dus jezelf- te gaan lopen aanprijzen, omdat jullie zo veel respect verdienen. Nee, sorry, dat begrijp ik niet.
    Dan kan ik namelijk net zo goed zeggen dat alle Directioners geweldig zijn, omdat ze zo'n goede humor hebben en de leden van One Direction respecteren. Ik ben zelf een Directioner en ik wéét dat niet iedereen zo is. Iedereen heeft zijn fouten.
    En dat met dat charity-gebeuren. Dat doen meerdere celebrity's. Bieber is niet speciaal omdat hij dat doet. Er is een mogelijkheid, ik zeg niet dát het zo is want hij kan het ook echt uit zichzelf doen, maar er is dus een mogelijkheid dat hij het doet om meer aandacht te krijgen. But you'll never know.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:04 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nu zie ik pas hoelang mijn 'tirade' is... Woepsie.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb respect voor mezelf, omdat ik BIGBANG fan ben. Bigbang is niet in Europa bekend. Hierdoor kijken mensen me raar aan als ik zeg dat ik BIGBANG fan ben. Ook is de kans klein dat ik ze ooit zal ontmoeten, aangezien ze dus niet in Europa bekend zijn, maar alleen in Azië.

    Eigenlijk zijn alle fandoms hetzelfde. Ik heb respect voor iedereen die ergens fan van is, omdat ze zichzelf durven te zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:09 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Floyd schreef:
    (...)
    Schat ik heb het zelf gezien en gehoord dat hij dat zei, geen idee waarom maar er is echt ergens een filmpje over. Het is wel al maanden geleden trouwens.
    Ik verzin echt niets, waarom zou ik dat doen. Mij boeit het niet wat hij doet zolang hij maar niet van deze opmerkingen maakt.


    Ja man, geef dan bewijs? Ik heb er zelf namelijk niets van gehoord of gezien. Eerst zien dan geloven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is net hetzelfde tot een paar jaar terug met Tokio Hotel. Toen werden ook veel fans gepest en gehaat. Ook daar waren er veel die hun nooit konden ontmoeten en bleven ze sterk voor hun en wat weet ik nog veel. Dus voor die fans (die overgebleven zijn na de hype) heb je dan ook respect? (cat)
    Dat is nu eenmaal zo met zowat elke wereldberoemde boyband,zanger,... Daar heb je altijd fans en 'haters' in.

    Wat ik hiermee gewoon wil zeggen : Zowat elk fandom is hetzelfde. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja man, geef dan bewijs? Ik heb er zelf namelijk niets van gehoord of gezien. Eerst zien dan geloven.

    Ach stel je niet zo aan, is het zo erg dat ik hem niet wacht. Seriously, grow up. Als je hier al zo om freacked dan vraag ik me af hoe je reageert als iemand echt eens gemeen gaat doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja man, geef dan bewijs? Ik heb er zelf namelijk niets van gehoord of gezien. Eerst zien dan geloven.

    Doe even rustig ofzo? :'D


    ars moriendi

    Je kunt ook van dingen/mensen/groepen fan zijn zonder hoop te koesteren om hen ooit te ontmoeten, hoor. Op die manier fan blijven heeft, vind ik, weinig met doorzettingsvermogen of moed te maken. Dus nee, ik snap dit topic niet helemaal. De Beliebers zijn toch precies hetzelfde als zoveel andere fans? En dat ze gepest en gehaat worden valt ook wel mee? Oké, er is best veel antipathie tegen mister Bieber zelf, maar zijzelf leiden daar vast niet zo erg onder.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het vreselijk dat Bieberfans denken dat ze zielig zijn. Je weet niet half hoeveel haat ik heb gekregen en nog steeds krijg met Tokio Hotel fan zijn.
    ...

    Amen! :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    P.S. Ik heb ook best wel respect voor andere fandoms, zoals TH etc. maar ik zit niet echt met al die fandoms, alleen wat meer voor Bieber, omdat voor mij Bieber nu een beetje naar voren schuift voor wat hij heeft gedaan voor kinderen etc. Misschien hebben jullie wel gelijk wat ook andere artiesten voor kinderen en mensen doen, maar jullie hoeven elkaar niet af te kraken, omdat de één wel respect heeft en de andere weer niet, want weet je... You and I are the same, en niet in de trans van we lijken op elkaar of wat dan ook, maar dat we leven in dezelfde samenleving, <--- oef, dat klonk best wel oudbollig, ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.


    Simple but effective.

    Waarom zou je for fuck sake's respect moeten hebben voor FANDOMS? -__- thehell.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Waarom zou je for fuck sake's respect moeten hebben voor FANDOMS? -__- thehell.


    Damn, dude... Heb je haat aan mij of zo of haat aan mijn mening?


    Simple but effective.