• Haha er komt 1 ding in me op, als er iets is wat ik het meeste haat, zijn dat wel van die koppeltjes die sturen:
    -hier datum- FOREVER <333 NOOIT TE BREKEN SCHATJJ WE ARE FOREVERR. -trouw smiley hier-

    En dan ben ik like, als het uit is:
    Het was toch forever?
    en toen was zij like: :|

    HAHAHA. /brick'd


    Pfff ik ben nu zo boos op iemand beweert dat ik een tekening heb nagetekend enzo, terwijl ik dat nooit zou doen, ik ben juist diegene die mensen daar op wijst, pfft.

    JA NU KRIJG IK BERICHTEN VAN DR.
    jkhfdslgkjhsjkgdh kill me.

    Plus ik erger me er dood aan als mensen pissed off zijn, omdat jij ook ergens fan van bent.

    Dus ongeveer zo;
    Jij bent fan van ehh.. Jan smit ( LMFAO )
    en iemand anders doet ineens fucking pissed tegen je omdat hij/zij daar zelf ook fan van is.
    Alsof hij/zij de enige is die er groots fan van is, weetje wel.
    Oh sorry voor dit ranting board maar ik moest mijn haat even ergens in kwijt, in dit topic dus.


    Oh plus ik heb net Shrek 3 gezien, ik houuu van droomprins, hij is zo grappig en.. awesome. ~ xD

    I took my love back to violet hill , there we sat down in snow.. :c ~

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 21:23 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ja, die mensen zijn vervelend zeg.

    Ik heb op dit moment even haat aan al die mensen die liegen, aandachttrekken en die mensen die erin trappen met hun ogen open, keer op keer. D: STELLETJE SUKKELS.


    Your make-up is terrible

    Ik heb Shrek 4 net gekeken x3

    Jáaa, de haat die ik net voor iemand had is wel een beetje over :3

    Ik haat de regen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb haat aan mensen die liegen, bedriegen en schijnheilig zijn. HORRIBLE. GET A FUCKING LIFE.

    waar ik ook het schijt van krijg, zijn van die autotune sletjes *kuch* rihanna bv.. *kuch* Katy perry *kuch* al die rappers en hiphopzangers waarvan alles autotune is maar ze miljoenen verdienen *kuch* de jeugd van tegenwoordig, die zelfs live, met een cd hun ritme niet kunnen aanhouden en niet eens echt live zingen *kuch*

    daar irriteer ik me echt enorm aan :Y) man, bij rock zottegem was djvt echt vréselijk gewoon. brrr.


    oh, en dat facking kutwijf dat lekker naar míjn lief zat te flirten.. vanuit een bootje, toen we in gent waren. Ik heb letterlijk 'ach facking slet! bitch!' geroepen naar die slet. grrr, en haar gezichtsuitdrukking.. hoezo extreem jaloers

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 21:16 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ik heb haat aan mensen die liegen, bedriegen en schijnheilig zijn. HORRIBLE. GET A FUCKING LIFE.

    waar ik ook het schijt van krijg, zijn van die autotune sletjes *kuch* rihanna bv.. *kuch* Katy perry *kuch* al die rappers en hiphopzangers waarvan alles autotune is maar ze miljoenen verdienen *kuch* de jeugd van tegenwoordig, die zelfs live, met een cd hun ritme niet kunnen aanhouden en niet eens echt live zingen *kuch*

    daar irriteer ik me echt enorm aan :Y) man, bij rock zottegem was djvt echt vréselijk gewoon. brrr.


    oh, en dat facking kutwijf dat lekker naar míjn lief zat te flirten.. vanuit een bootje, toen we in gent waren. Ik heb letterlijk 'ach facking slet! bitch!' geroepen naar die slet. grrr, en haar gezichtsuitdrukking.. hoezo extreem jaloers

    AMEN!
    Ik haat die types ook, echt als 1 van die 'artiesten' een nummer krijgt kun je de komende maand niks anders horen dan dat kutnummer. .__.
    maak eens echte muziek denk ik dan.

    @ieder ander die reageerde, regen is niet leuk, liegen en bedriegen en schijnheilig doen ook niet. :c


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik heb nu echt fucking háat aan mensen die zeggen 'ik wil je niet kwijt' 'ik ben er altijd voor je' 'ik wil onze vriendschap niet kwijt' en allemaal dat soort geblabla en dan vervolgens je keihard laten vallen. Like, ik vermóord die mensen nog eens(finger)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik heb nu echt fucking háat aan mensen die zeggen 'ik wil je niet kwijt' 'ik ben er altijd voor je' 'ik wil onze vriendschap niet kwijt' en allemaal dat soort geblabla en dan vervolgens je keihard laten vallen. Like, ik vermóord die mensen nog eens(finger)


    OOK WAAR.
    God may bless you

    ofzo. 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ZemoxKiolo schreef:
    (...)

    OOK WAAR.
    God may bless you

    ofzo. 8D

    Ik heb gelijk, ik weet het 8D

    En dan trap ik er ook elke keer weer in he, zo kan ik mezelf ook nog eens gaan vermoorden
    (finger)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb haat aan de mensen die mij pijn hebben gedaan, me hebben gekwetst, misbruikt en me gedumpt hebben op momenten dat ik ze nodig had. Ik heb haat aan de mensen die mijn vrienden pijn doen, die ze kapot maken. Ik heb haat aan de mensen die de waarheid niet in mijn gezicht durven te zeggen. Ik heb haat aan mensen die liegen en bedriegen, terwijl ik de waarheid ken. Ik heb haat aan een ieder die mij misacht, die mij voor minder aanziet. Ik heb haat aan alle mensen die wegkijken als iemand pijn lijdt. Ik heb een haat aan mensen die mij hun haat bieden, maar het terug trekken als ik hem nodig heb. En ik heb haat aan nog zoveel meer (6)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik haat:

    .leonie wijnen
    .mijn vader
    .kieviet (mijn wiskunde leraar)
    .carlien heins

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 21:25 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik haat mezelf even op dit moment... ik ben gek van een jongen die niet alleen mijn gitarist maar ook mijn beste vriend is...

    en ik haat het dat ik zo open tegen hem ben omdat hij zich nu afvraagt op wie ik verliefd ben.

    zozo... veel haat in de wereld dus.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb haat aan de mensen die mij pijn hebben gedaan, me hebben gekwetst, misbruikt en me gedumpt hebben op momenten dat ik ze nodig had. Ik heb haat aan de mensen die mijn vrienden pijn doen, die ze kapot maken. Ik heb haat aan de mensen die de waarheid niet in mijn gezicht durven te zeggen. Ik heb haat aan mensen die liegen en bedriegen, terwijl ik de waarheid ken. Ik heb haat aan een ieder die mij misacht, die mij voor minder aanziet. Ik heb haat aan alle mensen die wegkijken als iemand pijn lijdt. Ik heb een haat aan mensen die mij hun haat bieden, maar het terug trekken als ik hem nodig heb. En ik heb haat aan nog zoveel meer (6)


    Ahww DarkSavior. D| die mensen zijn je niet waard -of hoe je dat ook mag zegegn, IDC.-


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    TheRipper schreef:
    Ik haat mezelf even op dit moment... ik ben gek van een jongen die niet alleen mijn gitarist maar ook mijn beste vriend is...

    en ik haat het dat ik zo open tegen hem ben omdat hij zich nu afvraagt op wie ik verliefd ben.

    zozo... veel haat in de wereld dus.

    Oh dat is lastig! D|
    Want..
    oke het lijkt me geen goed plan om nu te zeggen waarom, straks maak ik je sad XD

    @eikeldopje, LOL KIEWIET.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    eikeldopje schreef:
    ik haat:

    .mijn vader


    die was ik ook vergeten ja! samen met mijn stiefmoeder en hun familie. ykwrgmg cxbhzjqcbk


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nevada schreef:
    Ik heb nu echt fucking háat aan mensen die zeggen 'ik wil je niet kwijt' 'ik ben er altijd voor je' 'ik wil onze vriendschap niet kwijt' en allemaal dat soort geblabla en dan vervolgens je keihard laten vallen. Like, ik vermóord die mensen nog eens(finger)

    Zegt de goede persoon, jij doet alsof ik je wil laten vallen en je gedraagt je er na. Dan heb ik geen zin meer om onze vriendschap nog overeind te houden. Ik hou van je dat zal niet veranderen, maar zoals je nu doet kan ik niet bevriend met je blijven


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.