• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    Zamaskowane schreef:
    (...)
    Ik lees zelf ook best 16+ dingen soms, en ik ben twaalf, eind van de maand dertien. Niet dat ik het lees voor die stukjes maar het maakt mij weinig uit, dat lees ik ook gewoon, dus dan zou ik ook prima een stukje 16+ kunnen schrijven.


    ... What the fuck moet ik hier nou op reageren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik zei dat er 12/13 jarige waren die 16+ verhalen schrijven. En ik mag zo wijs doen als ik wil, sinds wanneer heeft leeftijd er mee te maken hoe volwassen iemand is? Ik snap alleen niet dat je als 12/13 jarige seks kan beschrijven. Meestal in de details.
    Oké, deze reactie lijkt tegenstrijdig.


    Omdat zij het van andere schrijver aflezen, als je iets leest, dan kan je het best onthouden hoor.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Omdat zij het van andere schrijver aflezen, als je iets leest, dan kan je het best onthouden hoor.


    Shake my head.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ontopic graag? :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik begrijp de beginpost niet, kan iemand me uitleggen wat ze nou bedoelt?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik begrijp de beginpost niet, kan iemand me uitleggen wat ze nou bedoelt?

    Lol. Ze had een heel verhaal over respect voor Beliebers, omdat ze zoveel haat krijgen maar zich er toch daarheen slaan, iedereen moet Bieber ontmoeten, bladiebladiebla. Daar was nogal veel kritiek op (kan je terug lezen) en toen zei ik rond pagina 7 of 8 dat het slimmer was om in je beginpost te zetten dat het voor alle fans geldde. Alleen ze heeft gelijk het hele ding weggedaan :3

    PercyWood schreef:
    Ik heb een idee:
    Zet in het bovenste bericht dat het voor alle fandoms geldt en laat daarna een mod het topic sluiten.
    With whats going on right now we only get a fight and problems.

    BTW; het is inderdaad tegenstrijdig dat je geen Belieber bent, maar wel zo'n topic opent en Bieberverhalen schrijft. Zelfs al ben je het niet is het toch raar. En het is raar dat -als je het dan niet zelf bent- je een respect-topic opent als een vriendin van je een Belieber is. Dan is het net of je respect hebt voor die vriendin (dat kan natuurlijk sowieso, het staat gewoon raar).
    What I'm saying is dat je nu nogal tegenstrijdig bezig bent.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    O, nu snap ik het. En ik snap waarom mensen daar kritiek op hebben.


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    (...)

    ... What the fuck moet ik hier nou op reageren.

    Het was niet aanvallend bedoeld of zo hoor, ik zeg alleen dat je als 12/13 jarige best over zoiets kan schrijven, aangezien jij zei dat je dat niet echt snapte ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Als ik echt fan ben, dan had ik in mijn kamer posters van hem hangen, alle albums van hem en dan nog dat gedoe van dat ik ga janken omdat ik hem niet kan ontmoeten etc.


    Hier beschrijf je meer een geobsedeerde Belieber...

    Uneventful schreef:
    (...)

    Shake my head.


    Naja, van mij mogen 12/13 jarige 16+ schrijven of lezen, want dat is hun keuze, niet de mijne.


    Simple but effective.

    15612 schreef:
    (...)

    Hier beschrijf je meer een geobsedeerde Belieber...


    Maar ga er gewoon vanuit dat ik geen fan ben. Ook al schrijf ik JB stories, het is voor mijn vriendinnen bedoeld en voor de mensen waar ik gewoon samen mee schrijf.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Naja, van mij mogen 12/13 jarige 16+ schrijven of lezen, want dat is hun keuze, niet de mijne.


    Vind ik ook en vooral omdat de één volwassener is dan de ander. En tegenwoordig is het heel wat als je al vroeg met iemand naar bed bent geweest, dus het schrijven van 16+ door een 12 of 13 jarige is daarmee vergeleken helemaal niks.

    15612 schreef:
    (...)

    Vind ik ook en vooral omdat de één volwassener is dan de ander. En tegenwoordig is het heel wat als je al vroeg met iemand naar bed bent geweest, dus het schrijven van 16+ door een 12 of 13 jarige is daarmee vergeleken helemaal niks.


    En dat klopt, haha.


    Simple but effective.

    Een vraagje tussendoor :] mijn vriendin heeft Samsung Galaxy SIII gekregen en haar simkaart past er niet in. Heeft 1 van jullie een Samsung Galaxy SIII? Kunnen jullie dan even uitleg hoe het ligt met die simkaart?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:57 ]


    Simple but effective.

    > Slotje wegens telkens off-topic gaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.