• Bedankt aan PercyWood, ze heeft sws wel gelijk. Dit klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar het geld inderdaad voor alle fandoms. En ik schrijf JB stories, omdat ik het leuk vind en niet omdat ik fan van hem ben. Ik schrijf het voor sommige vriendinnen van mij, omdat zij dat leuk vinden. Dus sorry voor alle tegenstrijdigheid, maar ik wilde gewoon mijn mening uiten en als dat al behoorlijk lastig is, dan weet ik het ook niet meer.

    P.S. Sommige fans gaan dan iets te ver... Dat vind ik sws wel overdreven, maar gewoon respect voor hen...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:17 ]


    Simple but effective.

    En nog wat: IK BEN DUS ABSOLUUT GEEN BELIEBER, IK HEB ALLEEN RESPECT VOOR HEN EN IK VIND SOMMIGE (best wel weinig) LIEDJES VAN HEM LEUK.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Damn, dude... Heb je haat aan mij of zo of haat aan mijn mening?

    Haat aan jou? Ik ken je nieteens, vriend. Ik vraag me alleen af waarom je respect zou hebben voor een fandom sinds die allemaal hetzelfde zijn. -__-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haat aan jou? Ik ken je nieteens, vriend. Ik vraag me alleen af waarom je respect zou hebben voor een fandom sinds die allemaal hetzelfde zijn. -__-


    Sinds dat ik een mening heb. Ik heb gewoon respect voor hen, wat sommige fans allemaal moeten ondergaan, en nu komt de Beliebers naar voren, omdat die vaker herkend worden, in de trans van... Weet je, kan me geen ene f*ck schelen eigenlijk, waarom zou ik moeten uitleggen. EN IK BEN ABSOLUUT GEEN BELIEBER.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    En nog wat: IK BEN DUS ABSOLUUT GEEN BELIEBER, IK HEB ALLEEN RESPECT VOOR HEN EN IK VIND SOMMIGE (best wel weinig) LIEDJES VAN HEM LEUK.


    Maar waarom alleen voor Beliebers als iedere fandom haat krijgt, hun idool/idolen niet allemaal kunnen ontmoeten, etc.? Dat is wat de mensen in dit topic zich vooral afvragen denk ik.
    Ik bedoel dit niet onaardig


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Sinds dat ik een mening heb. Ik heb gewoon respect voor hen, wat sommige fans allemaal moeten ondergaan, en nu komt de Beliebers naar voren, omdat die vaker herkend worden, in de trans van... Weet je, kan me geen ene f*ck schelen eigenlijk, waarom zou ik moeten uitleggen. EN IK BEN ABSOLUUT GEEN BELIEBER.

    Ja jongen, het zal wel.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja jongen, het zal wel.


    Als je toch alleen maar haat of zo hebt hiero, ga dan niet vooral reageren op mijn topic...


    Simple but effective.

    Je ben wel een belieber. Maar doet alsof je dat niet bent omdat je bang bent zelf gepest te worden. Screw
    Bieber, he sucks.


    Here & Now

    Luhan schreef:
    (...)

    Maar waarom alleen voor Beliebers als iedere fandom haat krijgt, hun idool/idolen niet allemaal kunnen ontmoeten, etc.? Dat is wat de mensen in dit topic zich vooral afvragen denk ik.
    Ik bedoel dit niet onaardig


    Ja, je hebt gelijk. Eigenlijk moest ik echt meer in het algemeen praten dan alleen over die Beliebers ;)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:02 ]


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Sinds dat ik een mening heb. Ik heb gewoon respect voor hen, wat sommige fans allemaal moeten ondergaan, en nu komt de Beliebers naar voren, omdat die vaker herkend worden, in de trans van... Weet je, kan me geen ene f*ck schelen eigenlijk, waarom zou ik moeten uitleggen. EN IK BEN ABSOLUUT GEEN BELIEBER.

    En daarom schrijf je Justin Bieber stories?


    Ex astris, sciencia

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Als je toch alleen maar haat of zo hebt hiero, ga dan niet vooral reageren op mijn topic...

    Lol wat is jou probleem? :'D Ik kan me niet herrineren dat ik ruzie heb gezocht? Je hoeft niet zo agressief te doen om niks. Chill out. :'D


    ars moriendi

    Vegeta schreef:
    Je ben wel een belieber. Maar doet alsof je dat niet bent omdat je bang bent zelf gepest te worden. Screw
    Bieber, he sucks.


    Nope, geen belieber... Ik ben het echt niet, dat is meer een vriendin van mij... Ik heb alleen respect, voor de rest niks en trouwens gepest worden, mogen ze doen als ze willen. Ik vind het dan misschien niet leuk als ik gepest word, maar het doet me niet echt iets.


    Simple but effective.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lol wat is jou probleem? :'D Ik kan me niet herrineren dat ik ruzie heb gezocht? Je hoeft niet zo agressief te doen om niks. Chill out. :'D


    Nou, sorry dan...


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Nope, geen belieber... Ik ben het echt niet, dat is meer een vriendin van mij... Ik heb alleen respect, voor de rest niks en trouwens gepest worden, mogen ze doen als ze willen. Ik vind het dan misschien niet leuk als ik gepest word, maar het doet me niet echt iets.

    Waarom schrijf je 16+ als je zelf 15 bent? (cat)


    ars moriendi

    Mensen, als ze zegt dat ze geen fan van hem is, vind ik dat wij dat moeten accepteren. Omgekeerd vind ik het wél onrealistisch dat BeTheDreamer zegt dat pesten haar niets doet. Ik denk dat dat iédereen wel iets doet en dat het een beetje onrespectloos is voor mensen die wel lijden onder pestgedrag.
    Maar dit terzijde, eigenlijk vind ik de hele discussie onzinnig. Een topic als dit zal geen betere gevoelens voor JB creëren, dus ik zie er de zin niet echt van in.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Waarom schrijf je 16+ als je zelf 15 bent? (cat)


    Haha, dat doe ik nier zelf. Vind het nogal vies, dus iemand anders doet het voor mij.


    Simple but effective.