• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Daniël

    'Die heb ik altijd al gehad, liever' Zei ze grijnzend waarna we in de richting van de stad liepen. 'Hmm.. Dat was me nog niet opgevallen dan' Andwoorde ik grijnzend waarna de eerst winkels vlakbij kwamen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik lachte en prikte hem in zijn zij. ''Komt nog wel, geloof me.'' zei ik veelbetekend, en wiebelde even met mijn wenkbrauwen om vervolgens weer te grinniken.
    Het was nog rustig in de stad, iets wat me opviel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Komt nog wel, geloof me' Zei ze na me een por in mijn zij gaf, 'We zullen zien' Zei ik grijnzend waarna ik de stad rondkeek, het was hier echt rusig, mischien 6 mensen maar meer ook niet in dit gedeelte van de stad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik grinnikte, en voelde mijn mobiel trillen. Een smsje van Jack, de zoveelste al. Ik zuchtte, en opende 'm.
    Ik zie je.
    Ik hapte naar adem, en keek om me heen. Hij maakte vast een grapje, toch? Ik probeerde mezelf te kalmeren, maar tevergeefs. Ik merkte hoe ik begon te trillen.
    Als Jack hier écht was, had ik een probleem. Een gróót probleem.
    Ik draaide me om, en zag hem.
    Ik zag Jack.
    Hij kwam in grote, stevige passen op ons aflopen, en zijn gezicht verried dat hij furieus was.
    ''Daniël? Geen vragen. Rennen.'' zei ik tegen hem, en trok hem mee terwijl ik begon met rennen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    Gaat het wel?, Had ik willen zeggen maar net op dat moment hoorde ik haar: ''Daniël? Geen vragen. Rennen' Zei ze en trok me mee terwijl ze begon te rennen, ik wierp één blik op de jongen die met een boze uitdrukking op ons af liep en wist bijna zeker dat het om hem ging, ik stelde geen vragen maar rende zo hard ik kon met haar mee tot we in een steegje aankwamen. Oke genoeg rennen voor vandaag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    We kwamen aan in een steegje, en ik kwam tot de ontdekking dat deze doodliep. ''Oh god.'' mompelde ik, en ik begon te ijsberen. Wat als hij hier komt? Dan zijn we beiden dood.
    Ik wreef met mijn hand langs mijn gezicht, en slaakte een kreetje toen Jack plotseling aan kwam lopen.
    ''Laat me met rust!'' riep ik, en schrok toen hij een mes tevoorschijn haalde, en deze naar me toebracht op hoge snelheid.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    Met een van pijn vertrokken gezicht, haalde ik de handdoek eraf en bond vrijwel meteen er verband omheen. Nu zou het bloeden moeten minderen.
    Ik keek naar mezelf en slaakte een zucht. Ik zag er niet uit.
    Snel nam ik een dweil en water en poetste alle bloed, tot zelfs dat op de zolder weg. Als ik daarmee klaar was, liep ik naar de badkamer en kleedde me om.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik keek even verveeld de klas door. Hij begon niet eens met les geven of zo,niet dat ik het erg vond maar ik bedoel waarom zit ik hier nog. 'Waarom kunnen we niet gaan? We doen niks'zeg ik en gooi daarna mijn sigaret weg. Ik leg mijn voeten op de tafel en kijk verveeld naar Nathan.

    Mae
    Ik hoorde wat Jayson zei maar had niet meteen de behoefte ook weg te gaan. Ik vond het uitzicht wel iets hebben. Ik grinnikte even.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik trok de mouwen naar beneden zodat ze het witte verband met ondertussen al een rode vlek bedekten.
    Ik keek op mijn horloge. Wauw, was er nog maar zo weinig tijd verstreken?
    Ik liep zonder iets te zeggen naar buiten en reed terug naar school. Ik bleef gewoon in de wagen zitten wachten. Moest ik me niet omgekleed hebben, zou het lijken of ik nooit was weggeweest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    Sam
    We kwamen aan in een steegje, en ik kwam tot de ontdekking dat deze doodliep. ''Oh god.'' mompelde ik, en ik begon te ijsberen. Wat als hij hier komt? Dan zijn we beiden dood.
    Ik wreef met mijn hand langs mijn gezicht, en slaakte een kreetje toen Jack plotseling aan kwam lopen.
    ''Laat me met rust!'' riep ik, en schrok toen hij een mes tevoorschijn haalde, en deze naar me toebracht op hoge snelheid.


    {Ik heb trouwens een idee, Daniël raakt erg gewond, Sam weet niet wat te doen en brengt hem naar school (Gwn uit pure paniek) En daar komt Jessica ze tegen (wbw) dat word pas een leuke ontmoeting}

    Daniël

    'Damn' Mompelde ik toen het steegje dood bleek te lopen, toen ik me omdraaide zag ik dezelfde jongen onze kant op rennen net op het moment dat sam 'Laat me met rust!' Riep haalde de jongen een mes te voorschijn, slecht idee.. Wie het ook zijn mag als hij haar wat aan deed moest hij eerst langs mij, dat was één van de redenen dat ik op hem afliep 'Hopelijk ben je niet erg op hem gesteld Sam' Hoorde ik de jongen zeggen, wauw hij wist echt hoe hij me boos moest maken he? Zonder waarschuwing stormde ik dan ook op de jongen af, zo te zien was hij meer van het ontwijken dan direct aanvallen want elke keer dat ik bij hem in de buurt kwam leek hij een stuk verder weg te zijn, net toen ik hem bijna op de grond had sneed zijn mes in zijn val een diepe snee langs mijn been waar direct bloed uit stroomde.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Yeah, sounds fun! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Woooo en dan kijken hoe de leraar die ze alletwee niet mogen gaat reageren (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [hoe kan ik het beste inspringen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    {Woooo en dan kijken hoe de leraar die ze alletwee niet mogen gaat reageren (wbw)}

    {Haha, ja! xD}
    Demi1309 schreef:
    [hoe kan ik het beste inspringen?]

    {geen idee, sorry}


    “To live will be an awfully big adventure.”