• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik zuchtte. Man, wat hadden die leerlingen een neus ervoor om mijn plannen te doorboren.
    "Niets, ik keek even of het nog scherp genoeg was." ok, dat was waarschijnlijk de slechtste leugen ooit. Ik legde het mes weer in de la en ging aan tafel zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Op de schoolmuren?' Zei ze grinnikend waarna we naar de achterkant van de school liepen waar het kantoortje van de schoolleiding zat die op dat moment de gordijnen dicht hadden gedaan. 'Je zou toch zegen dat ze hier wat slimmer worden' Zei ik grijnzend waarna ik mijn Capuchon over mijn hooft trok, een spuitbus uit de tas griste en probeerde te bedenken wat ik ging maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mae
    Na een tijdje was mijn sigaret opgerookt en ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Nathan. Ik moest toegeven dat hij er niet slecht uitzag, zelfs voor een leraar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lexy

    'Als jij het zegt.' mompel ik.
    Ik pak een pak melk uit de koelkast, en begin uit het pak te drinken..


    El Diablo.

    Jessica
    Als ze hier nog op tijd buiten is...
    "Ga je nu naar school? Dan haal je het derde lesuur nog. Ik moet ook terug voor het vierde straks." glimlach ik gefaked.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Neuh, geen zin' mompel ik.
    Ik ga op de tafel zitten, en drink de melk op..


    El Diablo.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Op de schoolmuren?' Zei ze grinnikend waarna we naar de achterkant van de school liepen waar het kantoortje van de schoolleiding zat die op dat moment de gordijnen dicht hadden gedaan. 'Je zou toch zegen dat ze hier wat slimmer worden' Zei ik grijnzend waarna ik mijn Capuchon over mijn hooft trok, een spuitbus uit de tas griste en probeerde te bedenken wat ik ging maken.

    Sam
    Ik grinnikte. ''Zeg dat wel.'' mompelde ik instemmend, en dacht na over wat ik ging maken. Na een tijdje had ik een besluit genomen, en begon te spuiten.
    Het was een geweer. Ik zuchtte. Hoe vaak heb ik zo'n ding wel niet in mijn handen gehad? Vaak genoeg, in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Sam
    Ik grinnikte. ''Zeg dat wel.'' mompelde ik instemmend, en dacht na over wat ik ging maken. Na een tijdje had ik een besluit genomen, en begon te spuiten.
    Het was een geweer. Ik zuchtte. Hoe vaak heb ik zo'n ding wel niet in mijn handen gehad? Vaak genoeg, in ieder geval.


    Daniël

    Die van haar was erg mooi waarna ik ook direct iets had om te maken, en begon met de onderkant waarna ik al snel een klein putje ondekte en daar rondom iets anders ging spuiten


    Don't be like the rest of them, darling

    Jessica
    Grrr. "Goed dan."
    Boven moest er ook wel ergens een zakmes liggen.
    "Nou, ik ga nog eens op zolder kijken. Om eens bij daglicht te zien wat we daar aangericht hebben." zeg ik en sta op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moest net even weg, mijn bagage klaarmaken voor op paardrijkamp ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {reactie van Lexy gewenst :Y)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël

    Die van haar was erg mooi waarna ik ook direct iets had om te maken, en begon met de onderkant waarna ik al snel een klein putje ondekte en daar rondom iets anders ging spuiten

    Sam
    Uiteindelijk was ik klaar, en volgens mij zat heel mijn gezicht onder de verf, net als mijn handen en vest. Ik wou net een complimentje maken over het werk van Daniël, tot ik stemmen hoorde. Ik hapte naar adem, stopte in een hoge snelheid de spuitbussen in de tas en trok Daniël mee aan zijn hand. ''Ja, ik weet het zeker ze-'' dat was de stem van de schoolleiding. ''Hey!'' Shit. Ik rende sneller, een een giechel ontglipte me. ''We're screwed.'' grijnsde ik, terwijl ik Daniël nog steeds meetrok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Ja, ik weet het zeker ze-' Hoorde ik de stem van de schoolleiding praten, 'Hey!' Damn.. Dacht ik terwijl ik naast Sam harder begon te rennen, 'We're screwed' Zei ze grijnzend terwijl ze mij meetrok 'Seems fun' Zei ik grijnzend waarna ik een blik achterom wierp, twee mensen renden ons achterna. 'Je zou toch zeggen dat ze niet zo snel kunnen rennen als ze de heledag in school zitten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik grinnikte, waardoor mijn pas vertraagde. ''Inderdaad.'' antwoordde ik, vermande me weer en rende verder, terwijl ik ook af en toe een blik achterom wierp. ''Waar gaan we in godsnaam naartoe?'' vroeg ik me mompelend af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Waar gaan we in godsnaam naartoe?' Vroeg ze mompelent net op het moment dat ik achterom keek, gezellig er was één persoon meer bij gekomen '3 tegen 2, dat is best oneerlijk' Mompelde ik waarna ik weer vooruit keek en om me heen keek. voor zover ik wist waren we ergens achter de school maar deze kant van de buurt kende ik niet 'Ik heb geen idee, we kunnen ook blijven staan en ons gewoon laten pakken maar daar voel ik niet zoveel voor, jij wel?' Vraag ik haar grijzend, ik had een goede conditie dus ik kon het nog een heel stuk volhouden.


    Don't be like the rest of them, darling