• De titel zegt het al!

    (:

    Héb je het , heb je het niet, zou je het willen hebben etc (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:41 ]

    Ik zelf heb/ben het niet, maar ik vind het altijd wel heel mooi c:


    Chaos is a ladder.

    Yeah! Thats me!
    Ik ben gothic! Het is allemaal heel duur, dat wel. Je wordt vaak ook raar na gekeken. Helemaal op school. Maar jha .., gepest worden moet je er maar voor over hebben om jezelf te kunnen zijn ... ):
    Eigenlijk raar!?

    Mijn haar mag ik volgendewek (eindeijk!) zwart verven! Yeah .., super blij mee natuurlijk!
    Liefs Belle fleur

    P.s. Eerst was ik Gothic lolita. Daar wilde ik mee beginnen. Dat was nog schattig en zo en kreeg mijn moeder ook niet in een keer een hardverzakking xD. Maar jha .., nu moet ze er toch maar aan gaan geloven. Heeft iemand nog goede gothic (met zwarte make-up) opmaak tips. Weet trouwens iemand waar je zwarte ogenschaduw kan kopen? Ik heb alleen heel donker grijs, iets anders kan ik niet vinden. Misschien moet ik een keer naar Duitsland gaan!


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    Yeah! Thats me!
    Ik ben gothic! Het is allemaal heel duur, dat wel. Je wordt vaak ook raar na gekeken. Helemaal op school. Maar jha .., gepest worden moet je er maar voor over hebben om jezelf te kunnen zijn ... ):
    Eigenlijk raar!?

    Mijn haar mag ik volgendewek (eindeijk!) zwart verven! Yeah .., super blij mee natuurlijk!
    Liefs Belle fleur

    P.s. Eerst was ik Gothic lolita. Daar wilde ik mee beginnen. Dat was nog schattig en zo en kreeg mijn moeder ook niet in een keer een hardverzakking xD. Maar jha .., nu moet ze er toch maar aan gaan geloven. Heeft iemand nog goede gothic (met zwarte make-up) opmaak tips. Weet trouwens iemand waar je zwarte ogenschaduw kan kopen? Ik heb alleen heel donker grijs, iets anders kan ik niet vinden. Misschien moet ik een keer naar Duitsland gaan!

    Heb je al eens gekeken bij Attitude Holland? Daar hebben ze hele gave spulletjes en ook make-up.


    Chaos is a ladder.

    Ik vind Lolita schattig, maar mijn eigen kledingstijl zou ik meer als grunge/indie omschrijven.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Attitude Holland is idd een bezoekje waard (:

    Altijd al een zwak voor gothic gehad :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    claires heeft ook goede make-up, en ik haal ook heel wat bij het kruidvat xD
    ikzelf ben iets tussen gothic en emo in. Eerder dat tweede, maar ik heb ook gothic kleding die ik heel graag draag. Maar over het algemeen dus meer emo... met een spikey halsbandxD
    Bij ons op school wordt je nagestaard, uitgelachen, uitgescholden, gepest, ed... Het heeft mij sterker gemaakt =3

    Hazell schreef:
    Attitude Holland is idd een bezoekje waard (:

    Inderdaad! Het is een webwinkel die ik dagelijks bezoek.


    Chaos is a ladder.

    ik vind emo en gothic wel cool maar zit zelf meer in de richting van emo kwa stijl xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Wie gaat er trouwens naar Summer Darkness in Utrecht dit jaar?


    Chaos is a ladder.

    Hazell schreef:
    Attitude Holland is idd een bezoekje waard (:


    Of Large.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jaaaa Large ook (; of Naar de London gaan, hoewel die van ons elke paar maanden compleet verandert xD

    Hazell schreef:
    Jaaaa Large ook (; of Naar de London gaan, hoewel die van ons elke paar maanden compleet verandert xD


    Die hebben we jammergenoeg niet in België.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ivan schreef:
    Altijd al een zwak voor gothic gehad :Y).


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind scene wel mooi, maar ik heb 't meer op indie. c: Ik zou het eigenlijk niet eens durven.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:33 ]