• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    En plots was er weer die pijn.
    Ik voelde me alsof ik in twee werd gescheurd. Mijn pijn versus hun pijn.
    Ofwel liet ik mijn pijn stoppen, ofwel blijf ik en help hen.
    Ik haat wat ik nu ging zeggen.
    "Goed, goed. Ik ga niets doen, ok?" mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik glimlach opgelucht.
    'Dank je Jessica.' ik glimlach naAr haar. 'Als je wilt kan je Max van school halen en iets leuks met
    Hem doen? En anders ga je gewoo lekker helemaal niks doen.' Ik glimlach naar haar. 'Dan moeten wij denk ik naar het tweede uur.' Ik kijk Tyler en Jayson aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    'Okee dan' mompel ik.
    Ik sta weer recht, en kijk haar aan.
    'Denk het ook.' zeg ik, en draai me om naar Macy..

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:37 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Ik ga gewoon even... niets doen. Ik moet terug zijn voor het vierde uur."
    Man, daar had ik echt geen zin in.
    Ik legde mijn hoofd tegen de steun en keek naar Tyler. Ik wou niet alleen zijn nu, maar ik wou hem niet van zijn lessen weg houden. Niemand.
    "Ja, jullie moeten gaan." zei ik gepijnigd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae Winter
    Ik keek even naar het uur op mijn gsm en zag dat het bijna tijd was voor het tweede uur. Langzaam liep ik in de richting van het lokaal. Mijn hakken tikten vrolijk op de stenen vloer in de zo goed als verlaten gangen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik knik. 'Als je gezelschap wilt kan je Max gewoon van school afhalen. Dat vinden ze geen probleem aangezien hij gister in elkaar is geslagen.' Ik zet een stap achteruit. 'Nou dan zie ik je vanmiddag. Ik ga naar de les. Van Nathan toch?' Ik kijk Tyler vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Ze knikte waarna ze het met 'Prima' Bevestigde, daardoor begreep ik ook dat ik er niet mee te maken had en ze er waarschijnlijk niet over wouw praten. Na een blik op de mensen die rond de auto van Jessica stonden te hebben geworpen bleek dat Jessica blijkbaar ook naar huis wouw, dat was teminste iets. 'Zal ik je weer alleen laten?' Vroeg ik haar onwillekeurig, als ze alleen wouw zijn had ik er niets mee te maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayson
    'Oke doei'zeg ik tegen Jessica en draai me om. Ik hoor Marcy aan Tyler vragen of we van Nathan hebben. 'Ja'zeg ik en loop naar het lokaal toe. Ondertussen neem ik nog een sigaretje en kom daarna bij het lokaal aan.

    Tyler

    'Volgens mij wel' zeg ik, en gooi mijn rugzak weer over mijn schouders.
    'Nou, dan zien we je later, denk ik' zeg ik tegen Jessica.

    Nathan

    Ik loop het klaslokaal in, en verveeld plof ik op de stoel.
    Ik was dus niet van plan les te gaan geven, ben er te lui voor..
    Ik steek een sigaret op, en kijk naar buiten..


    El Diablo.

    Daniël

    Ze knikte waarna ze het met 'Prima' Bevestigde, daardoor begreep ik ook dat ik er niet mee te maken had en ze er waarschijnlijk niet over wouw praten. Na een blik op de mensen die rond de auto van Jessica stonden te hebben geworpen bleek dat Jessica blijkbaar ook naar huis wouw, dat was teminste iets. 'Zal ik je weer alleen laten?' Vroeg ik haar onwillekeurig, als ze alleen wouw zijn had ik er niets mee te maken.

    Sam
    Ik keek op. ''Oh, eh- dat.. hoeft niet, hoor.'' glimlachte ik, en betrapte mezelf er op dat ik het fijn vond om eens een keer gezelschap te hebben. ''Ik bedoel-'' ik krabte aan mijn achterhoofd. ''Als je wilt gaan, mag dat, hoor. Maar ik vind het niet erg als je..'' god, zoals ik de zin in mijn hoofd had, klonk het echt héel stom. ''Hier bent.'' vervolgde ik, en keek een beetje om me heen. Jep, dat klonk stom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    "Ja... later." glimlach ik en staar naar mijn hand en in mijn schoot. Mijn gedachten vlogen van hier naar daar.

    {moet weg!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aragog schreef:
    (...)
    Sam
    Ik keek op. ''Oh, eh- dat.. hoeft niet, hoor.'' glimlachte ik, en betrapte mezelf er op dat ik het fijn vond om eens een keer gezelschap te hebben. ''Ik bedoel-'' ik krabte aan mijn achterhoofd. ''Als je wilt gaan, mag dat, hoor. Maar ik vind het niet erg als je..'' god, zoals ik de zin in mijn hoofd had, klonk het echt héel stom. ''Hier bent.'' vervolgde ik, en keek een beetje om me heen. Jep, dat klonk stom.


    Daniël

    'Oh, eh- dat.. Hoeft niet, hoor.' Zei ze glimlachend, 'Ik bedoel- als je wilt gaan, mag dat, hoor. Maar ik vindh et niet erg als je..' Zei ze terwijl ze aan haar achterhoofd krabde. 'Hier bent' Beeindigde ze haar zin, 'In dat geval blijf ik hier' Zeg ik grijnzend, ik had ten eerste geen zin om naar de les te gaan en ten tweede vond ik het ook wel fijn om één keer een ander als gezelschap te hebben dan Nathan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik grinnikte. ''Cool.'' mompelde ik, en keek hem aan. ''Dus.. Gaan we nog iets doen, behalve hier staan?'' grijnsde ik, en keek hem afwachtend aan. Ikzelf barstte niet zo van de ideeën, misschien dat het bij hem anders zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mae Winter
    Ik liep het klaslokaal binnen en zag dat we les hadden van Nathan. Hij zat op een stoel naar buiten te kijken terwijl hij aan het roken was. Ik ging ergens achteraan zitten en stak ook een sigaret op.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Daniël

    'Dus.. Gan we nog iets doen, behalve hier staan?' Vroeg ze grijnzend, 'Ehm.. Als jij een goed voorstel hebt wel.. En aangezien je die waarschijnlijk net als ik niet hebt.. Denk ik dat we hier blijven staan' Zeg ik grijnzend, ik had er geen probleem mee om hier te blijven staan.


    Don't be like the rest of them, darling