• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jessica
    Ik stond dan maar ook rechtop, nam mijn tas en liep naar buiten. Mijn voeten leidden me vanzelf naar mijn wagen. Mijn blik stond plots vastberaden. Ah, niemand had me nodig, niemand zou me missen. Ik had er al eens niet ver van gestaan. Vandaag zou het dan gewoon echt gebeuren. Ik zou thuis mijn geweer gaan halen en dan ergens een rustig plekje opzoeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik zie dat Jessica naar haar wagen loopt en trek een wenkbrauw op. Ging ze nou nu gewoon weg? terwijl ze straks ook les moest geven,alleen door onze klas? Ik liep gauw naar de wagen voordat ze weg was en keek haar vragend aan. 'Waarom ga je weg?'

    never mind.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik leg mijn hoofd zuchtend op mijn stuur.
    "Dat maakt jou toch niet uit? Maar wees blij, geen les meer van mij, nooit meer." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Met mijn mobiel in mijn hand loop ik naar buiten. Hier had ik de ruimte om even te bellen. Vanuit mijn ooghoek zie ik Jessica in haar auto zitten en Jayson erbij staan. Vlug loop ik naar haar toe. 'wat ga je doen? Moet ik boodschappen halen voor vanavond,' vraag ik haar glimlachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ah, verdomme, was het nu zo moeilijk om jezelf van kant te maken?
    "Ik ga naar huis en nee, volgens mij is er wel genoeg eten voor jullie." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Hey' Andwoorde ze nonchalant maar haar rode ogen veraden haar. 'Gaat het?' Vroeg ik haar, eigelijk ging het me niets aan maar ik was te nieuwschierig om het niet te vragen.

    Sam
    Ik knikte kleintjes. Het zou vreemd zijn als ik gelijk mijn hele levensverhaal zou vertellen, toch? Ik wist dat ik het nodig had, maar.. Ik kon het gewoon niet. ''Prima.'' bevestigde ik nog, en ontweek zijn blik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayson
    'Als je nu naar huis gaat, dan weet je toch dat de volgende keer het nog moeilijker gaan maken?'vraag ik. 'Ze zullen denken dat je zwak ben,maar volgens mij ben je niet zwak'zeg ik terwijl ik met één hand tegen de auto aangeleunt sta.

    Macy

    'Jullie? Eet jij niet mee dan?' Ik kijk haar verbaasd aan. Ik kijk haar onderzoekend aan. Ik vertrouwde het niet. 'Wat ga je doen?' ik kijk haar doordringend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Ik ben zwakker dan je denkt." zo zwak dat ik een kogel door mijn kop wil knallen.
    verdomme, had ik hier geen pistool in mijn auto liggen. Ik kijk even in een verborgen vakje aan mijn voeten en zie het liggen.
    Handig, ik moest niet eens naar huis.
    "Ik ga gewoon... even nadenken." zeg ik ontwijkend tegen Macy.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    Ik loop ook maar bij het groepje bij de auto.
    'Dus, wat is hier aan de hand?' vraag ik, en neem een trek van de sigaret..


    El Diablo.

    Jessica
    "Aargh. Niets, er is niets!" brom ik. Ik keek naar hem op en sla mijn ogen vol pijn neer. Ah, misschien zou ik hem nog missen... maar ja.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Echt wel' zeg ik, en kijk haar aan.
    Ik trap de sigaret uit, en leun tegen de auto..


    El Diablo.

    Macy

    Ik kijk haar strak aan. 'Het spijt me dat ik me ermee bemoei, maar ik geloof je niet. Ik weet niet wat je gaat doen, maar wat je ook gaat doen doe geen domme dingen. Max die heeft eindelijk zijn plekje gevonden en ik heb eindelijk iemand die ik vertrouw. Ik ga boodschappen doen en ik verwacht je vanavond bij het avond eten. Je hebt mij al geholpen Jessica echt. Bij jouw thuis ben ik veilig. Ze wilde gister bij mijn huis inbreken. De politie was er vanochtend.' ik kijk haar aan. 'Je kan ons helpen Jessica. Echt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Daniël

    Ze knikte waarna ze het met 'Prima' Bevestigde, daardoor begreep ik ook dat ik er niet mee te maken had en ze er waarschijnlijk niet over wouw praten. Na een blik op de mensen die rond de auto van Jessica stonden te hebben geworpen bleek dat Jessica blijkbaar ook naar huis wouw, dat was teminste iets. 'Zal ik je weer alleen laten?' Vroeg ik haar onwillekeurig, als ze alleen wouw zijn had ik er niets mee te maken.


    Don't be like the rest of them, darling