• Een gloednieuwe Hogwarts story.



    Avery Evelin Bennet en Carolynn Mary Bennet waren net zoals hele vele andere heksen en tovenaars 11 jaar, toen zij ook eindelijk hun persoonlijke Hogwarts brief ontvingen. De tweeling reisde met goede moed af naar Hogwarts en waren er beide zo goed als van overtuigt dat ze samen in Gryffindor afdeling terecht zouden komen. Logisch dat ze dit verwachtten, want beide ouders hadden immers in Gryffindor gezeten en ook hun oudere broer had in dezelfde afdeling gezeten.
    Maar de sorteerhoed dacht hier blijkbaar anders over en plaatste Avery in Slytherin. Avery's moed en hoop in een leuk schooljaar zonk direct weg toen ze dat te horen kreeg. Vooral toen ze terugdacht aan de verhalen die haar ouders en haar broer weleens hadden verteld over Slytherin. De slechte tovenaars kwamen enkel daar vandaan en de leerlingen uit Slytherin leken gedoemd om arrogant en gemeen te zijn. Maar Avery kwam erachter dat die verhalen totaal niet klopten, want iedereen in Slytherin was ontzettend aardig voor haar en iedereen in de afdeling leek goed met elkaar over weg te kunnen. Of was er misschien iets wat Avery ontzettend over het hoofd zag?


    In dit verhaal volg je Avery in haar eerste jaar op Hogwarts. Je zult zien hoe iemand totaal kan veranderen door gebeurtenissen en bepaalde situaties.



    x. Neem een abo want ik waarschuw niet
    x. Opbouwende kritiek wil ik graag hebben, dus wees niet bang om iets te melden

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:44 ]

    Er staan nu drie delen online.

    wil je mijn story misschien lezen dan zal ik zeker die van jou ook bekijken
    http://www.quizlet.nl/stories/92009/it-dont-work-that-way--lmdm/


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Ik zal eens gaan kijken, voor de verandering klinkt dit wel als een interessant verhaal.

    Hel schreef:
    Ik zal eens gaan kijken, voor de verandering klinkt dit wel als een interessant verhaal.


    Bedankt :)

    dracoluvvv schreef:
    wil je mijn story misschien lezen dan zal ik zeker die van jou ook bekijken
    http://www.quizlet.nl/stories/92009/it-dont-work-that-way--lmdm/


    Het klinkt interessant, maar ik heb nu even geen tijd om te lezen. Ik kijk vanavond! ;)