• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Jayson
    Ik loop het klaslokaal in en ga acherin op een stoel zitten. Ik neem nog wat trekjes van mijn sigaret en kijk even naar Nathan die ook aan het roken is.Ik leun wat achterover en zie dat ik er bijna als eerste ben.

    Tyler

    Verveeld loop ik het lokaal in, en zie dat serieus iedereen die er is rookt.
    Grijnzend steek ik ook een sigaret op, en plof ergens achter neer..


    El Diablo.

    Sam
    ''Ehm.. Als jij een goed voorstel hebt wel.. En aangezien je die waarschijnlijk net als ik niet hebt.. Denk ik dat we hier blijven staan'' grijnsde hij, en ik schoot in de lach. ''Dat kan ook, inderdaad.'' grinnikte ik, en keek hem aan. ''Geen Nathan dit keer?'' vroeg ik hem verbaasd, aangezien die twee altijd samen waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mae
    Ik zag dat Jayson ook binnen kwam. Hij ging net als mij achterin zitten en nam een paar trekjes van zijn sigaret. Ook ik nam nog een aantal trekjes en moest even glimlachen. Eigenlijk leken de meesten van de klas nog redelijk op elkaar. Hun manier van doen toch. Daarna kwam ook Tyler binnen en deed opnieuw hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 13:20 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aragog schreef:
    Sam
    ''Ehm.. Als jij een goed voorstel hebt wel.. En aangezien je die waarschijnlijk net als ik niet hebt.. Denk ik dat we hier blijven staan'' grijnsde hij, en ik schoot in de lach. ''Dat kan ook, inderdaad.'' grinnikte ik, en keek hem aan. ''Geen Nathan dit keer?'' vroeg ik hem verbaasd, aangezien die twee altijd samen waren.


    Daniël

    'Dat kan ook, inderdaad. Geen Nathan dit keer?' Vroeg ze verbaast, 'Nee, dit keer niet.. Nathan is momenteel spoorloos' Zei ik grijnzend. Hij was wel vaker even weg, ik zou snel genoeg weten waar hij was geweest.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël

    'Dat kan ook, inderdaad. Geen Nathan dit keer?' Vroeg ze verbaast, 'Nee, dit keer niet.. Nathan is momenteel spoorloos' Zei ik grijnzend. Hij was wel vaker even weg, ik zou snel genoeg weten waar hij was geweest.

    Sam
    Ik grinnikte even. ''Wil je naar de les, of skippen?'' vroeg ik hem grijnzend, en ik stak een sigaretje op. Ik kon niet zonder die dingen.
    Ik nam een trekje, om vervolgens het rook langzaam uit te blazen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Wil je naar de les, of skippen?' Vroeg ze grijnzend, 'Ehm.. Het komt op hetzelfde neer, in de les doe je niets en als we hier blijven staan waarschijnlijk ook niet dus jij mag kiesen' Zeg ik grijnzend, ik haate school gewoon omdat het school was en ik er totaal niet van hielt om gecomandeert te worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik haalde mijn schouders op. ''kan je graffiti spuiten?'' vroeg ik hem, aangezien het voor mij best lang geleden was en ik er wel weer behoefte aan had. Gewoon even mijn emoties kwijtraken in kunst, heerlijk.
    Ik hoorde mijn mobiel trillen, maar negeerde het en keek Daniël aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Daniël

    'Kan je graffiti spuiten?' Vroeg ze, 'Tuurlijk' Andwoorde ik simpel, het was een manier om teminste iets kwijt te kunnen door iets te maken, en het was nog leuk om te doen ook. 'Heb je graffiti bussen dan?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sam
    Ik knikte grijnzend, en trok hem mee naar mijn kluisje, niet ver van ons vandaan.
    Ik opende deze, trok er een tas uit met verschillende bussen, en een zwarte vest die onder het verf zat. ''Ik heb er nog wel éentje, maar ik denk niet dat jij die past.'' zei ik, en grinnikte even bij het beeld van Daniël met een te kleine vest.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessica
    Ik zette zuchtend de wagen aan en reed naar huis.
    Ik had beloofd me niet van kant te maken, maar ik kon de pijn ook niet meer aan. Maar wat sneeën daar sterf je niet van.
    Zeg nu zelf. Wat was er beter dan lichamelijke pijn om de geestelijke te vergeten?
    Thuis aangekomen, liep ik meteen door naar de keuken. Lexy zou waarschijnlijk toch nog niet snel wakker worden. Ik nam een mes uit de la en keek ernaar alsof het mijn redding was.
    En ergens was het dat, want ik moest die pijn kwijt krijgen. En als ik niet mocht sterven, dan maar op een andere manier.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    Ik liep met haar mee naar haar kluisje waar ik naar de inhoud keek, natuurlijk kon je hier bij niemand boeken in het kluisje vinden. In iedergeval niet van de mensen in mijn klas. Ze haalde er een tas met verschillende bussen en een zwart vest dat onder het verf zat uit, 'Ik heb er nog wel ééntje, maar ik denk niet dat jij die past' Zegt ze grinnikend, 'Ik hou mn eigen vest wel aan' Zeg ik grijnzend, Jep daar zouden mijn pleegouders vast blij mee zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lexy

    Gapend liep ik de keuken in, en zag Jessica.
    'Morgen' mompel ik, en dan pas zie ik het mes.
    'Wat wil je daarmee doen.'


    El Diablo.

    Sam
    ''is goed.'' grijnsde ik, en ik trok mijn vest aan. Ik trok de capuchon over mijn hoofd, en liep samen met Daniël naar buiten. ''Op de schoolmuren?'' grinnikte ik, en gaf een kort knikje naar een pad wat naar de achterkant van de school leidde, waar het kantoortje van de schoolleiding zat. Maar hij had altijd zijn gordijnen dicht, dus er was een grote kans dat we onopgemerkt er mee weg konden komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    nerver mind xD

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”