• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Demi1309 schreef:
    [hoe kan ik het beste inspringen?]

    {Miss kan je even met Jess spreken of zo?
    Aragog is toch nog niet online dus van WillNotLearn's plan is nog niet meteen sprake ;)}

    Jessica
    Eindelijk kwam mijn hart een beetje tot bedaren. Ik legde mijn hoofd tegen de steun en zuchtte. Wat had ik nu weer gedaan?
    Ik had mezelf in een nieuwe afgrond, een nieuwe kuil gestort. Ja, het voelde beter nu. Alsof alle problemen even uit me waren gevloeid, maar net als mijn aantal bloed, kwam het later gewoon terug en wat zou ik dan doen?
    Opnieuw snijden?
    Ik keek naar mijn mouwen. Ze kwamen maar net laag genoeg. Af en toe sneekte het verband er even vanonder uit. Hopelijk zag niemand het.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Indeed.. Aragog moet online komen.. Ik wil verder XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Indeed.. Aragog moet online komen.. Ik wil verder XD}

    {Haha, ja. Kan ik geloven.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik had behoefte om na te denken en dat ging hier echt niet. Ik sta op. 'Mag ik even naar de wc?' Zonder op antwoord te wachten liep ik naar buiten. Ik snuif de buitenlucht op en ga op een bankje zitten


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik zucht en laat mijn hoofd voorover vallen. Ik bots hard tegen de toeter en het harde geluid laat me opschrikken.
    Ik begin meteen te blozen, hoe stom kon je zijn? Ik keek om me heen om te zien of iemand het gehoord had en zag toen Macy zitten.
    Had zij het door?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Aragog.. BE ALIVE.. (no_chears) oke dit helpt niets.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Macy

    Ik schrok op van een schelle toeter. Mijn hart begint sneller te kloppen. Was hij hier? Was Luke hier? Ik kijk om me heen, maar zie Zijn auto niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Ik zag haar geschrokken kijken en besloot dat ik maar beter naar haar toe kon gaan. Ik stapte uit en hield me even aan de deur vast, terwijl de wereld draaide. Misschien iets te veel bloed verloren. Ik haalde mijn schouders op en liep toen op haar af.
    "Hey, sorry. Lomp geweest en tegen mijn toeter gebotst." glimlach ik. Ik zag er waarschijnlijk zo bleek als een lijk uit en ging zitten om niet omver te vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'O was jij het?' Ik grinnik en kijk haar even onderzoekend aan. Ze was lijkbleek... Ik bijt op mijn lip. Ze had me het beloofd, dus had ik geen reden om het te vragen, toch? 'Ik schrok me dood!'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Ja, dat zag ik en daarom kwam ik je even geruststellen." mompelde ik. Ik trok aan mijn mouw en probeerde zo zeker te zijn dat mijn witte verband niet te zien was.
    "Moet jij niet in de les zitten?" zeg ik plagend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    'Ik ben naar de wc,' grinnik ik. Lachend kijk ik haar aan. 'Hoor jij niet in de leraren kamer te zitten?' Grijnzend kijk ik haar aan en ga ook weer zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axton
    "Het is daar veel te druk voor mij. Vol met leerkrachten die denken dat ze het zijn en over niets anders kunnen spreken dan over hun lievelingsleerlingen en de irritantste gevallen." Ik haal mijn schouders op en vis wat zweet van mijn voorhoofd. Ondertussen komt mijn mouw wat naar beneden. Ik trok hem vanzelf naar beneden, zonder er echt op te letten of er iets te zien was of niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik knik begrijpelijk en kijk haar aan. 'Ik ga maar weer naar de les,' glimlach ik. Ik sta op. 'Tot vanmiddag.' Ik sta op en glimlach. Dan loop ik langzaam het gebouw in. Ik zucht en loop het lokaal in. Daar ga ik weer op mijn plek zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Aragog is toch online???}
    Jessica
    "Ja, bye." glimlachte ik. Ik stond en liep terug naar mijn wagen. Het was veel comfortabeler daar. Ik liet me een stukje achterover zakken in mijn stoel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Yup, wat is je laatste post, Elbrich? ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''