• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ik wil nu een kusje'zeg ik waarna ik opsta en naar Quinn loop. Ik streel over zijn wang en grinnik. 'Ben ik weer hoor,liefje'zeg ik en breng mijn hoofd naar de zijne. Ik stop even als ik zijn warme adem over mijn gezicht voel kriebelen en sluit mijn ogen.

    Mia Amber James

    Hij loopt weer naar Quinn en breng zijn hoofd naar het zijne. Even houd hij halt. Dat geeft mij mooi de kans en ik pak hem bed duw hem weer op het bed. 'Dude, ga je een jongen zoenen?!' zeg ik en ik kijk verschrikt maar toch lachend. Volgens mij moet mijn gezicht er heel raar uit hebben gezien. Tja ik heb zo mijn rare gezichten op rare momenten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Ik ga mijn liefje kussen'zeg ik terwijl ik opnieuw opsta en even boos naar Mia kijk. Ik ga weer bij Quinn op het bed zitten en ga met mijn hand over zijn gezicht. Ik bleef dat dit keer als enige doen en ging zo wel weer proberen te kussen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:26 ]

    Stefano

    Ik opende mijn ogen en besefte me dat ik uiteindelijk toch in een lichte slaap gevallen was. Ik keek naar Dawn en zag dat ze huilde. Met mijn duim probeerde ik de wangen van haar gezicht te vegen en ik keek haar lief aan. 'Niet bang zijn, Dawn.' fluisterde ik lief naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten
    "Mia pak mijn mobiel" grijns ik. "Dan kan hij straks zien wat hij allemaal heeft gedaan" lach ik " en dan kunnen we een leuke vent voor hem gaan zoeken aangezien hij nu zijn wate aardaat zien of niet soms" grijns ik weer waarna ik al zijnspeeksel weg veeg. Gader dat hij zo goor kan doen!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik kijk Stef met een betraande gezicht aan en snikte zachtjes. 'Maar' zeg ik schor en gebroken. Ik zuchte zachtjes en sloot mijn ogen even. Het was mijn schuld, door dit alles. Doordat mijn vader overleden is, dat de jongens mij haten en peste, dat ik ruzie kreeg met Mia, alles. En uiteindelijk ziet Stef het ook in en verlaat mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oke,zorg maar dat Austin waker wordt als jullie willen,anders laat ik hem Quinn echt een kort kusje geven, op zijn mond:P]

    Stefano

    Ik zag hoe gebroken ze was en wreef teder en troostend over haar rug heen. Ik kreeg die jongens nog wel... Ooit.. Ik was zo ontiegelijk woedend op ze. Maar dat moest ik aan de kant schuiven voor Dawn. 'Wat maar?' vroeg ik lief aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (whaa neee


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Op welke van de twee nee? xD]

    (op die tweede xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Ik grinnik en pak zijn mobiel. Ik zet hem op filmen en film Austin. Het ziet er echt heel grappig uit. Ik grinnik waardoor de telefoon mee beweegt. Ik herstel me weer en kijk over de telefoon naar Austin en Quinn. 'Ga je hem nou je echt laten zoenen?' zeg ik verbaasd


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hmm,dan moet je hem maar is gaan waker maken]

    Quinten

    " Nee natuurlijk niet" zeg ik waarna ik zijn had weg smijt en hem weer van het bed afduw.
    "Ik wil hem alleen laten zien wat hij allemaal doet, hij gedraagd zich namelijk in eens heel gay" lach ik terwijl ik mijn hand ip mijn borst leg. Hij doet mijn ribben aardig pijn.
    "Wegaan hem zo wakker maken"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik wordt op de grond geduwt en voel mijn hoofd bonken. Ik blijf levenloos liggen en doe niks meer. Ik beweeg niet,ik blijf alleen liggen met mijn ogen gesloten en voel hoe mijn hoofd bonkt.