• Ja, het is weer duidelijk te merken dat het einde van 't schooljaar in zicht is.
    Mijn schriften zijn vol en op, mijn portfolio's puilen uit van de blaadjes, van 6pennen in mn etui werkt geen een meer, al mn potloden zijn te klein om vast te houden, mijn puntenslijper is bot geworden, van een normale gum is niet meer te spreken en ook mijn markeerstiften die ik nu net zo hard nodig had blijken niet meer goed te functioneren.
    Allemaal zeer vervelend, maar ook elk jaar weer een teken dat het bijna vakantie is! = D

    _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jape =)
    maar jammer genoeg heb ik eerst nog examens!


    For once I want to be the car crash.

    VAKANTIIEE!


    the world comes to life.

    ik gebruik mijn potloden en gommen nauwelijks x'D
    in mijn pennenzak merk ik het dus niet zozeer wel in mijn cursussen x'D
    nja het fijn dat het einde in zicht is, behalve de examens ><


    You're a star in heaven.

    Byebye eerste jaar vanaf de middag van 24 juni -viert feestje- Nu alleen die kutexamens nog en dan ein-de-lijk verlost van het schooljaar _O_ Zaaaaaaaaaaaalig

    Wat wil ik graag dat het vakantie is (A)(A) Echt, ik heb het helemaal gehad. Maar nog een paar weekjes volhouden dan maar (baby) Ik heb alleen het gevoel dat ik al mijn proefwerken ga verpesten :X


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nog 8 volle dagen naar school, een praktijkweek [/proefwerken] en ik ben van al het gezeik af, mijn ex en nog 2 vriendinnen die ik niet mag maar wel in het groepje horen.
    En dan naar een nieuwe school [/feestje]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nog 25 dagen ongeveer. :Y)


    Tanya is de beste.

    aahh helemaall uitslapen.. eten.. Schijten eten slapen !! en weer.. Uitslapen.. Eten schijten en weer eten en slapen.. En weerr XD !! man wat hou ik van de vakantie


    ...

    Klopt, dat is gewoon symbolisch _O_
    Heerlijk ^^
    Jongens en meisjes, het is aftellen geblazen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb 3 maanden vakantie (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    3 maanden ? O_O'
    ik 7weken..

    Ik 6 of 7 weken. .___.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb ook nieuwe pennen moeten kopen >< En idd, mijn gummen zijn vernaggeld.
    En heb alvast nieuwe agenda gekocht.
    Nog ruim één maand en dan is het; holidays here we come!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OHHH!!
    Tijd voor een nieuwe agenda^-^
    Ik wil die van Victoria Frances, vorige keer waren ze op ¬¬


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.