• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Omdat die niet bij hem in de kamer was. En Dawn een hartaaval heeft gehad xD dus Quinn is zijn slachttoffer, maar ja ik vindt wel fun juist bij hem xD. Ik ga Austin hem laten kussen! Nee oke ik kijk nog wel wat ik nu ga doen]

    [Maar misschien kan ik Austin nog wel veder laten lopen door het ziekenhuis^^]

    (Stef en Dawn zijn aan het slapen. Je kan het zo doen, dat hij hun wakker maakt en hij probeert Dawn te zoenen en stef hem een klap op zijn hoofd geeft en dat hij daardoor wakker wordt. Een idee? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    (Hij moet wel de gewonde mensen hebben he want die zijn zwak en kunnen zich zelf moeilijker verdedigen xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik tast met mijn handen zijn gezicht en voel zijn mobiel. Ik pak hem gauw uit zijn handen en gooi hem wat naar achter op het bed. 'Wij hebben geen licht noig'zeg ik terwijl ik nog een keer heel dicht bij zijn gezicht kom en mijn ogen sluit. Ik kom steeds iets dichter bij terwijl ik mijn lippen tuit.
    [Oke ik lig serieus gewoon nu te lachen]

    [Hmm,ik kijk nog wel want op dit moment vindt ik het nog wel leuk met Quinn hehehehe]

    (Ik sla me zelf voor mijn gezicht en lach inwendig want anders wordt mijn zusje wakker xD

    Quinten

    Ik sla hem nog eens in zijn gezicht en duw hem weg. Ik kan mijn mobiel nu wel vergeten. Die wordt gepakt door de dokter en meegenomen en dan heb ik geen vermaak meer en lig ik voor altijd dood in mijn bed. Grrr... Austin je gaat nu te ver met je slaap wandelingetje


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Haha, ik ga stuk om dat stukje van Austin en Quinn. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Echt wel, Paintball. Alleen wij moeten hoognodig even verder met onze Dawn en Stef. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Haha precies, laat anders Dawn even wakker worden?? (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Austin
    Ik wrijf even over mijn wang en steek mijn vinger uit,net zoals een klein kind. Ik maak een geluidje dat het heel slecht is en loop daarna weer naar het bed toe. 'Wil je het rustig aandoen schatje?'vraag ik en breng mijn hoofd voor de zoveelste keer dichterbij en druk een kus op zijn wang.

    (Wacht maar tot hij bij jullie langs komt!!
    (6)(6) <--- die smiley is best wel eng xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinten

    "Il gadver Austin, je weet toch wel dat je dit straks allemaal terug kan zien en ik denk niet dat je met je slaapdronken kop het kan wissen. Laatstaan dat je het mobieltje terug vindt" lach ik en ik kijk hem boos aan. "Breng maar een bezoekje aan Dawn of Stefano, misschien is hij wel een beter papa voor je" grijns ik waarna ik mijn wang af veeg. Il gadver.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:42 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik hoor opnieuw gepraat en dit keer hoor ik het,maar dan in mijn droom. 'Papa? Maar jij bent mijn liefje'zeg ik terwijl ik weer op zijn bed ga liggen. 'Ik ga je niet verlaten!'roep ik dramatisch.

    [xD dus Quinn heet nu ook Austin? xD]