• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Quinten

    "Godverdomme Austin je doet me pijn, ik lig hier niet voor niets in het zieken huis" roep ik terwijl ik hem met mijn handen van het bed af duw. Met een harde plof kom hij neer op de grond. "Slaap maar lekker verder en wacht maar tot ik weer zonder rolstoel vooruit kan komen!"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha, xD foutje ;p


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Heb gedouched. Kan Mia nog wat doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (QUIN REDDEENN


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kom met een harde klap op de grond en een pijnscheut gaat door mijn hoofd. Mijn ogen gaan open en ik mak een 'Huh?'geluidje maar sluit daarna mijn ogen rustig opnieuw en val eer in slaap. Ik sta op en voel dat ik bij het bed ben.'Ow dus als je zonder rolstoel vooruit kan komen krijg ik mijn kus?'vraag ik en glimlach even. 'Maar ik wil er nu één.'

    ( Ik moet even gaan, maar kom zo weer x.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Aaaw,tot zo xD]

    [Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd!]

    Tiffany
    Hij gaat rechtop zitten en kijkt me boos aan, nep natuurlijk. 'Nouuu! Dat was mijn geheimpje.' Ondanks dat hij serieus klinkt, weet ik dat hij het niet zo bedoeld. Hij loopt naar me toe. In eerste instantie wilde ik stappen achteruit zetten, ik wilde niet weer gekieteld worden. Toch blijf ik staan, omdat het ook wel heel erg leuk was samen met Brandon. Hij slaat zijn armen om mijn middel waardoor een lach op mijn gezicht komt. 'Niet doorvertellen he,' zegt hij zacht. Op dit moment weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Brandon zal me niet zomaar laten vallen. 'Nu is het geen geheim meer.' Zacht druk ik een kus op zijn lippen. 'Wat ben je ook een watje.' Hij zou vast alleen krachttraining hebben gedaan. Zijn conditie is naar mijn idee niet heel goed. Hij is wel sterk, hij tilde mij met gemak op.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mia Amber James

    Ik schoot omhoog en keek naast me. Gelukkig Duke was er nog. Ik was goed opgeknapt en mocht weer terug naar mijn eerdere kamer. Ik moest alleen in de ochtend nog even aan het infuus. Ik ging moeizaam zitten en pakte het glas dat op het kastje naast mijn bed stond. Ik dronk er wat uit en zette het toen weer terug. Ik hoorde van de gang wat geluid en ik stond verbaasd op. Ik opende zachtjes de deur en zag dat er niemand op de gang was. Op het einde van de gang was de kamer van Quinn. Ik hoorde daar het geluid vandaan komen en ik deed de deur zachtjes dicht. Ik liep naar zijn kamer en opende heel zachtjes de deur. Ik hoorde Austin wat zeggen. Ik keek nog eens goed en merkte toen aan zijn gedrag dat hij niet wakker was. Ik grinnikte even en liep toen naar hem toe. 'Hé, laat hem eens met rust en ga slapen gek' zei ik lachend en ik pakte hem aan zijn schouders en bracht hem naar zijn bed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Nouhoouw:( Niet leuk,ik had nog wat leuke dingetjes xD]

    Austin
    Ik voel hoe ik in me bed geduwt word en schud wild mijn hoofd. 'NEHEE,Ik wil een kus'zeg ik terwijl ik mijn bed uitstap en nar het bed van Quinn loop. Ik voel even en kom op zijn neus,ik druk even op zijn neus en grinnik. 'Van jou'

    Mia Amber James

    Ik schoot in de lach toen hij Quinn een kusje op zijn neus gaf. Ik lachte en pakte hem bij zijn arm. 'Austin ga toch slapen' zeg ik en ik duw hem weer op zijn bed. 'Dus we gaan lief slapen' zeg ik nog lachend en ik laat zijn arm los. Hij was echt schattig als hij slaapwandelde. Ik grinnikte even en keek om naar Quinn. Die zuchtte geërgerd en veegde zijn neus af. Ik lachte even en keek toen weer naar Austin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Nee,want ik wil eerst een kusje,OP DE MOND. Niet op de wang of neus'zeg ik terwijl ik mijn handen over elkaar sla en ga zitten met twee benen uit het bed. Ik haal mijn hand even door mijn haar en grinnik. 'Iedereen wil toch een kus van mij, en dan wil ik alleen jou een kus geven en dan wil je niet'zeg ik en bij jou wijs ik ongeveer in de richting waar het bed staat.

    Dawn Mary Claire:

    Ik opende slaperig mijn ogen en kijk in de kamer. Ik kreunde gelijk van pijn, vanwege mijn buik. Ik kijk naar Stef die sliep en glimlachte zwak, hij was lief als hij sliep. Ik streel zachtjes zijn wang teder en leg mijn hoofd op zijn borst. Beelden komen weer in mijn geheugen en ik sloot mijn ogen even, waarnaar ik ze weer open en ik voel tranen over mijn wangen rollen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Nee, want ik wil eerst een kusje OP DE MOND. Niet op de wang of neus' zegt hij terwijl hij zijn armen over elkaar heen slaat. Hij haalt even zijn hand door zijn haar en grinnikt. 'Iedereen wil toch een kus van mij, en dan wil ik alleen jou een kus geven' zegt hij en ik schiet weer in de lach. Bij jou wijst hij naar het bed waar Quinn op ligt. Ik grinnik. 'Ga maar lekker slapen. Dan krijg je morgen een kusje' zeg ik en ik grinnik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †