• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Hmm door jou reactie krijg ik er twee,nu weet ik niet welke ik moet doen:o]

    (Oeeww,, veras me xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ach ik doe dat andere gwn daarna :D of te wel niet wakker maken]

    (Okeej ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik hoor wat maar het dringt niet echt tot me door nog steeds blijf ik slapen en begin als een idioot te grijnzen. 'Pappie!'roep ik en loop naar voor. Ik kom weer bij het bed en blijf als een idioot te grijnzen.'Pappie!' roep ik nog een keer. Ik spreit mijn armen en blijf als een idioot grijnzen

    [Whaha,ik zet Austin hard voor schud(duivel)]

    (Whaha OMG xD)

    Quinten

    Opeens komt Austin op me af lopen met zijn armen naar voren gestoken.
    "Pappie, pappie" blijft hij herhalen terwijl hij nog steeds slaapwandelt. Ik hoop dat hij niet naar me toe komt want ik kan hem niet ontwijken.
    "Austin wordt wakker!" sis ik. Ik weet dat je slaapwandelaars niet wakker mag maken maar dit is toch wel irritant.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Whaha, Quinn wordt gek, even extra doorgaan :P]

    Austin
    Ik hoor weer wat terwijl ik slaap en trek een pruillipje. 'Pappie'zeg ik en spreid mijn armen wat meer uit. Ik geef een knuffel en glimlach even daarna draai ik me om en ga op een stoel zitten en slaap weer even zonder te slaapwandelen.

    [En dan denk je datt die klaar is eaah ^^]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:36 ]

    [Hmm,nu gaat mijn andere ideë kommen,ik bereid je vast voor want die is veel erger xD]

    Quinten

    "Auw, ga van me af" sis ik weer terwijl ik met mijn handen hem van me af probeer te duwen. Het doet pijn aan mijn ribben maar uiteindelijk laat hij los en gaat hij verder slapen op een stoel.
    Ik zucht even en doe mijn ogen weer dicht, weer even verder slapen.

    (Whaaaaa!!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik sta weer op en glimlach even. Ik loop naar het bed toe nog steeds met een grote glimlach op mijn gezicht. 'I love you'zeg ik en glimlach nog wat breeder. Ik buig me iets naar voor terwijl ik blijf glimlachen.

    [xD dit is gewoon echt leuk om te schijven haha]

    Quinten

    "Neej, hou je kop dicht" sis ik weer en ik duw zijn gezicht weg met mijn vingers. Ik hoop dat hij snel weer wakker wordt! Ik zit hier een beetje te flippen terwijl ik wil slapen.

    (Whaha xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik voel heo ik weggeduwt worden en grijns een scheve grijns op mijn gezicht. 'Nee schatje ik wil je alleen maar een kusje geven'zeg ik en buig me weer naar voren. 'Ik meen het echt,ik hou van je'zeg ik terwijl ik nog wat dichter bij zijn gezicht kom.

    [Hmm.. Ik vindt dit echt geniaal:P Quinn flipt hem helemaal,zou ik hem zo wakker laten worden of nog even doorgaan?]

    Hey, ik ben er weer. Het was een gaotisch weekend met kauwgom, luchtbedden en water. Dus lang verhaal, maar is er nog wat met Dawn gebeurd of iets anders belangrijks wat ik moet weten?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Dawn ligt in coma,heeft hartaanval gehad. Veder weet ik niet echt, Austin slaapt bij Quinn in de kamer maar ddas niet echt bijzonder of zo xD en het is ergens middenin de nacht]