• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Laatste reactie Brandon, pagina 19 vorig topic.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin
    Ik bijt even bedenkelijk op mijn lip en haal dan mijn schouders op. 'Ik slaap hier wel'mompel ik waarna ik de kamer inloop en naar het bed ga. Ik wou niet ook in dit saaie ziekenhuis liggen zonder iets te kunnen doen. 'Slaaplekker'zeg ik tegen Quinn en sluit daarna mijn ogen.

    Quinten

    "Gezellig, slaap ook lekker" zeg ik en ik zet het lampje van mijn mobiel uit. Ik blijf staren naar het plafond en probeer aan leuke dingen te denken om de pijn te vergeten. Zo denk ik aan de leukste feestjes en de raarste momenten in de klas. Weet ik niet wat, maar telkens vliegen er ook weer nare herrinneringen door mijn hoofd.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Gezellig, slaap ook lekker'zegt Quinn nog en hij zet het lichtje van zijn mobiel uit. op een of andere manier kan ik eerst niet in slaap komen. Maar naar een tijdje voel ik toch hoe mijn ogen lagzaam dichtvallen.

    [Nu heb ik niks meer te doen tot volgende dag xD]

    Quinten
    Na paar minuten hoorde ik dat de ademhaling van Austin langzamer was geworden. Hij was ook zo kapot dat hij nu al sliep. Ik ook maar bij mij wilde de slaap niet komen. Ik dacht aan slapen en mijn ogen werden zwaarder en uiteindelijk viel ik toch in slaap.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha daar dacht ik ook al aan xD
    Wie wordt er het eerst wakker?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Uhhm geen idee, Zou ik Austin laten praten in zijn slaap of dat ie gaat slaapwandelen? xD]

    (Whaha, dat kan natuurlijk ook xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Haha ja,en dan wordt Quinn daar wakker van ^^]
    Austin
    Ik slaap rustig en sta op. Ik loop wat door de kamer heen. Ik voel met mijn handen wat voor me uit en merk dat ik bij een bed ben.-Hij zit aan Quinten,zijn buik of zo xD- Ik voel wat naar beneden en haal daarna mijn handen weer weg. Ik murmel wat terwijl ik mijn handen leveloos langs mijn lachaam heb hangen.

    [Ik wou hem eigenlijk ook wat laten zeggen alleen geen idee wat xD]

    Quinten

    Ik word wakker van gestommel en van iets. Het kieteld en ik doe het lichtje van mijn mobiel aan. Austin is op gestaan en loopt slaapdronken door de kamer.
    "He gast nou al wakker?" vraag ik voorzichtig. Hij draait zich om en ik zie dat hij zijn ogen dicht heeft. Ik moet mijn lach in houden. "Zo lekker aan het slaapwandelen" lach ik zacht.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha xD
    Miss. iets van Mammie ik mis je of zo xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Whaha,krijg ineens een geniaal idee, even kijken of ik het ga doen.]

    (Whaha, waarschijnlijk is het heel grappig xD)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.