• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik kijk hem een beetje geschokt aan en zuchtte zachtjes. 'Dalijk doen ze het weer' zeg ik zachtjes en schor en ontwijk zijn blik. Waarom was hij aardig voor me? Of waarom had hij met mij? Hij kon andere meisjes krijgen, zoveel beter en mooier, maar hij zat gewoon met mij uit medelij.. Hij hield niet van me, had hij ook nog nooit gedaan. Weer rollen er tranen over mijn wangen. Ik wist niet dat ik zoveel tranen had.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Nee, natuurlijk niet' zegt hij waarna hij Austin van het bed afduwt. 'Ik wil hem allen laten zien wat hij allemaal doet, hij gedraagt zich namelijk heel qay' zegt hij lachend. Ik zie dat hij het moeilijk heeft en ik zet het filmen stop en leg zijn mobiel weg. 'Gaat het wel?' vraag ik en ondertussen buk ik neer bij Austin. 'Hij ligt levenloos op de grond. 'O oh' komt er alleen maar uit mijn mond en ik voel zijn hartslag. Daarna leg ik hem op zijn zij en kijk bezorgd naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten
    "Leg hem anders terug in bed, het kan nooit heel erg zijn het bed ks niet hoog" zeg ik waarna ik mijn handen op mijnborst leg.
    "Hoj heeft mij ook pijn gedaan" zeg ik dan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    'Dat ga ik echt niet laten gebeuren, Dawn.' zei ik vastbesloten. Ik draaide voorzichtig en zachtjes haar gezicht naar me toe zodat ze me moest aankijken. 'Ik ga geen seconde van je vandaan, ik laat dit niet nog een keer gebeuren. Ik hou vreselijk veel van je.' zei ik gemeend waarna ik haar aan keek. 'Als we ooit van school af zijn, Dawn. Gaan we emigreren.' zei ik vanuit een opwelling. 'Ergens, ver weg van hier naar een mooi land.' zei ik. Misschien deden vrolijkere gedachten haar wat beter..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    'Leg hem anders terug in bed, het kan nooit heel erg zijn. Het bed is niet hoog' zegt hij waarna hij zijn handen op zijn borst legt. 'Hij heeft mij trouwens ook pijn gedaan' zegt hij terwijl ik een poging doe om Austin op het bed te krijgen. Eindelijk lukt het me en ik zucht diep. He he. Ik loop dan even naar Quinn. 'Heb je veel pijn? Moet ik een dokter halen?' vraag ik hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "En dan vertellen dat een maloot op me lag voor een kus? Dan gaan we geen dokter halen" zeg ik. Mijn ribben doennzeer en mijn arm klopt als een bezetene, alleen mijn been doet niet meer pijn. "Maar bedankt voor het helpen anders lag ik nu al naast het bed te mekkeren van de pijn"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik voel heel lich hoe ik in bed wordt gedragen en open even iets mijn ogen. ik voel even aan mijn hoofd en voel wat nattig spul. Ik kijk even naar mijn hand en zie dat het bloed is. Te moe om nog veder wat te kunnen doen val ik opnieuw inslaap.

    Mia Amber James

    Quinten bedankte me. 'Ach' zeg ik en ik draai me om naar Austin. Ik knip het licht naast zijn bed aan en zie dan dat zijn hoofd vol met bloed zit. Een 'O oh' verlaat weer mijn mond. Ik pak de EHBO kist en pakt wat verband. Ik maak zijn wond eerst schoon en leg er daarna verband omheen. Ik knik goedkeurend en ruim dan alles op. Ik hang de EHBO kist terug en kijk nog even naar Austin. Dit moet de rest van de nacht nog blijven zitten. Ik was even mijn handen en droog ze daarna af. Zie zo.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "En nu ik denk dat ik nu al helemaal niet meer kan slapen" zucht ik.
    "Ik heb ook zo'n hekel aan dit bed. Alles os te schoon en ik kan niet lopen" zuchte ik en ik keek naar Austin
    "En nu is hij ook nog gewond"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ineens schiet ik wakker en voel weer een pijnscheut door mijn hoofd. Ik kijk even en zie dat ik in het ziekenhuis lig. Huh? Ik had toch geen ongeluk gehad of zo. Hoe ik aan die pijn in me hoofd kwam weet ik ook niet. Ik kijk even opzij en zie twee mensen. 'Uh goeiemorgen?'zeg ik vragend en voel even aan mijn hoofd.

    Quinten

    "Hier je mag wel het een en ander gaan bekijken" zeg ik en ik gooi Austin mijn mobiel toe.
    "Ik wist niet dat je gay was" lach ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Hij heeft tijdenlijk geheugenverlies na de nacht is het waarschijnlijk weer over of zo?]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:03 ]

    Austin
    Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Waarom wordt ik in godsnaam door een vreemde geflimt?'vraag ik en kijk naar het aparaat wat voor me ligt. Ik leg het weg en ga normaal liggen. 'Ik ben geen gay'

    Mia Amber James

    'Ik ben geen vreemde' zeg ik verbaasd op Austin. Ik hoor Duke huilen. 'Shit Duke' zeg ik. 'Eeeuhhmm zorg dat hij gaat liggen en blijft liggen, ik ben zo terug' zeg ik snel en ik loop de kamer uit. Ik loop naar mijn eigen kamer en pak Duke op. 'Rustig maar mannetje' zeg ik terwijl ik hem zachtjes heen en weer wieg. 'Het komt goed jochie' zeg ik en ik aai over zijn hoofdje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Okeej dat gaat moeilijk" lach ik.
    "Lig" zeg ik alsof ik het tegen een hond heb. "Sorry maar het gaat moeilijk als je hier ligt met gebroken botten en bent aangevallen door een vreemde gozer" lach ik


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.