• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk verbaast naar de jongen. 'Waar heb jij het nou over gast? Wie heeft jou aangevallen?'vraag ik een beetje verbaast en ga even rechtop zitten. Ik loop naar hem toe en kijk even. Ik probeer hem een beetje goed te leggen en doe het voorzichtig zodat die geen pijn heeft.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:18 ]

    Quinten

    "Wha gast ik weet wel waar je het over hebt, kom eens dichter bij?" ik wenkte Austin.
    Toen hij dichter bij kwam gaf ik hem een klap tegen zijn achterhoofd. Nu maar holen dat hij normaal bij klmt
    Als Austin.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Áuw!'roep ik en kijk hem boos aan. 'Ik sla jou toch ook niet'zeg ik boos en draai me om. De tranen staan in mijn ogen en ik voel hoe der opnieuw straaltjes bloed uitlopen. Ik ga ik bed liggen met expres mijn hoofd de andere kant op en voel even kort aan mijn achterhoofd. Er zat dus blijkbaar verband op maar dat ik alweer doorgelekt.

    Mia Amber James

    Eindelijk sliep Duke weer en ik legde hem terug. Ik liep snel naar Quinn zijn kamer en zag dat Austin boos in bed lag. Ik werpte een verbaasde blik naar Quinn en keek naar Austin. Zijn verband was doorgelekt. 'Wat heb je gedaan?!' vroeg ik verbaasd. 'Ik had je toch gezegd te blijven liggen' zeg ik iet wat boos. 'Wil je gaan zitten dan verschoon ik het verband'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Okeej, vertel me eens hoe ke heet? Of hoe heet ik dan?" vroeg ik. Wees alsjebleift weer gewoon Austin.
    "Of anders wat doe je in het ziekenhuis?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Het meisje komt terug en ik zucht. Ik ga zitten en kijk even naar de jongen. Ik denk even na, 'Ik ben Austin'zeg ik na een tijdje. 'En wie jij bent geen idee, ene agressiefe gast die zomaar mensen slaat?' vraag ik. Daarna vraagt hij wat ik in het ziekenhuis doe en ik haal mijn schouders op.

    Quinten

    "Ha kijk dan Austin weer anfwoord op al die vragen en ook het goede antwoord niet waar Mia?" vroeg ik en ik keek haar aan. Austin was dus eel zijn geheugen kwijt. Klootzak waarom moest hij ook zo nodig slaap wandelen?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Hij gaat zitten en ik pak de EHBO doos. Ik open hem en haal dan voorzichtig zijn oude verband eraf. 'Kijk me in de ogen aan, dan kan ik het verband beter aan leggen' zeg ik en ik gooi zijn oude verband weg. Ik pak wat nieuw verband en knip de juiste lengte af.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik kijk zoals als gezegt haar in de ogen aan. Ik hoorde de jongen wat zeggen maar reageerde er niet op. Als ik merk dat het meeisje klaar is glimlach ik even dankbaar en ga in bed liggen.

    Mia Amber James

    Als ik klaar ben glimlacht hij en gaat hij in bed liggen. 'Ik ben Mia en nu wel blijven liggen' zeg ik en ik begin alles weer op te ruimen. 'Iemand nog iets nodig?' vraag ik dan maar en ik loop naar Quinn. 'Gaat het weer een beetje?' vraag ik en ik doe zijn deken goed die half van het bed aflag door Austin.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Neej wat denk je zelf heb je die jongen daar soms niet gezien? Hij is helemaal gek geworden" zeg ik boos. "Hij is Austinnieg meer. Wij zijn nu voor hem het meisje en de jongen"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Het meisje stelt zich voor als Mia en ik glimlach zwakjes. 'Austin'zeg ik. 'Geloof ik'mompel ik er zachtjes achteraan. Ik voel met mijn hand aan het verband en gaap daarna even. Ik ga goed liggen en kijk even naar Mia en de jongen.

    Mia Amber James

    Quinten word boos. 'Quinn chill hij wordt vast weer de oude' zeg ik zonder enig vertrouwen. 'Hoop ik' mompel ik er nog achteraan. Ik ga op zijn bed zitten en kijk van hem naar Austin. 'Austin' stelt Austin zichzelf voor. Ik grinnik even. 'Ja dat wist ik al' zeg ik glimlachend en ik recht mijn rug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Noem mij maar gewoon Gast of Dude of Man, maar mijn naam ga ik niet zeggen want de echte Austin gad dat al lang geweren" zeg ik.
    Ik probeer stil te liggen en te slapen maar het lukt gewoon niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [@130clock: Ja ik ben er ! Ik moest even een hoofdstukje schrijven en nu zagen ze dat ik maar 20 berichten in 5 minuten kan versturen terwijl ik niets heb verstuurt, argh]