• .


    [face=times]Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.

    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Dawn is weer bij na een hardaanval dacht ik ^^
    En laat hem please wakker worden xD)

    Quinten

    "Neej" zei ik wat harder en ik sloeg hem perongeluk. Shit. Ik deed mijn hand onder de dekens en ging liggen als of er niets gebeurd was. Wat slaapwandelen wel niet met je kon doen. De gene kon zich compleet voorschut zetten zonder dat hij het door had en de ander kon er helemaal gek van worden. Grr... was hij toch maar naar huis gegaan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Whaha ik zit tetwijfelen wat vindt @xheart?xD

    (Grrrr.. xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ben even douchen. Mmmm ja laat hem nog maar even gek doen xD]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Grrrr Grrr Grrrr........ xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Yeah! xD Quinn bereid je maar voor MUHAHA, gedachtes gedahctes]

    (Whaaa, straks piest Quinn nog in zijn broek xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik voel hoe ik geslagen word en krijg een scheve grijns op mijn gezicht. 'Hard to get huh'zeg ik grijnzend en ga op het bed zitten. 'Maar schatje we weten toch allebei dat jij het ook wil'zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Doordat ik geslagen was had ik mijn hoofd terug getrokken en nu boog ik me hoofd weer naar voren en voelde al een warme adem tegen me gezicht.

    [Whahaha, en even over slaapwandelen dat doet ie anders nooit, dat Quinn dat weet omdat die andere nachten ookal met hem geslapen heeft :)]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:11 ]

    Quinten

    "ZODEMIETER GEWOON OP!!" zei ik nu weer harder en ik duwde hem weg. Ik pakte snel mijn mobiel zette een rock nummer op op de hardste volume en scheen met het licht in zijn gezicht.
    "Austin wakker worden" zei ik weer terwijl ik het stiekem filmde.
    Zo kan hij eens zien hoe gek hij doet en zich gaan schamen!


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik voel licht in me gezicht en begin wild om me heen te slaan. Het lciht verdwijnt en ik merk dat het op zijn bed is gevallen. 'Dus waar waren we gebleven'zeg ik terwijl ik nog dichter naar hem buig. Ik grijns even en sluit mijn ogen.

    [xD ben echt in kloot stemming, En wil Quinn Austin niet eens zoenen? xD pff hij moet vereerd zijn,met een kus van Austin, oke grapje :P. Misschien dat ik hem zo weer wat normaler ga laten doen,MISSCHIEN xD]

    Quinten

    Ik doe mijm mobiel met de camara naar voren tegen mijn gezicht. Handig dat hij best groot is. Nu film ik alles maar blijft hij bij mij uit de buurt. Met mijn andere hand probeer ik hem tegen te houden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Austin is gewoon een gestorde gek in zijn slaap. Grrr... waarom koos hij niet iemand anders uit. Waarom stormde hij niet bij Dawn en Stef naar binnen xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Dat was wel grappig geweest, ja. XD Dan zou stef onwijs boos zijn geworden! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.